Tuurlijk zijn het bakerpraatjes, maar toch wel grappig. Bij mn zoontje kreeg ik juist een slechtere huid terwijl er nu niks veranderd is.
En ik had een aantal weken geleden echt flink last van pukkels, en het is toch echt een jongen!...... Maar dames, een vraagje! Ik zie op marktplaats een ontzettend leuke maxi cosi. Stoeltje stamt uit 2007. Tenminste is de topline dinges van dat jaar. Nu zegt maxi cosi, niet langer dan 6 jaar gebruiken vanwege de poreusheid van het plastic. Mijn vader(timmerman) zegt, onzin, is een fabeltje. Wat vinden jullie? Ik neig ernaar om te zeggen dat plastic wel degelijk "moe" kan worden. Echter, geloof ik niet dat dit al na 6 jaar is. Ik heb bijvoorbeeld een staafmixer en deegmixer in de kast uit de jaren 60, en heb nog nooit zulke degelijke dingen in mn keuken gehad. Ze zijn inmiddels al 3x verhuisd, vaak genoeg gevallen, en er is niets mis mee. Zou een maxi cosi echt "op" zijn na 6 jaar? Vorige eigenaar geeft aan dat t een aantal jaren op zolder heeft gestaan. Meestal is zonlicht in combinatie met zuurstof toch een verouderingsfactor? ....... Uiteindelijk gebruik je dat ding ook maar een jaartje ongeveer. Ik twijfel, vertellen jullie eens wat ik zal doen I just really love the print
@Ikapika gefeliciteerd wat fijn! @Minime Een meisje leuk gaat inderdaad om en om hihi @Danitcha en Niki86 spannend wij mogen de week erop. @gyn of verloskundige heb zelf alleen nog maar ervaring met gyn en dat zijn altijd korte bezoekjes ivm met de vele wachtende mensen maar misschien is dat bij verloskundige ook zo dat weet ik niet. hier zijn we druk op naar babykamers en er is veelte veel keus haha nieuw als tweedehands. De wagen wordt waarschijnlijk een joolz. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Ik zou persoonlijk geen tweedehands macicosi kopen omdat je niet weet wat er mee gebeurd is (ongeluk/botsing) en of deze dus nog wel veilig is. Daarnaast zou ik de fabrikant' geloven' ondanks dat het misschien onzin is. Veiligheid voor alles, ik zou geen risico nemen. Vaak krijg je een maxicosi gratis bij een kinderwagen (Babydump), maar dan niet in die print natuurlijk..
Ik zou het ook niet snel doen kim je weet niet wat er mee gebeurt is. Zo maar eens naar bed morgenvroeg naar de carnavalsoptocht kijken Slaap lekker meiden
Een kinderwagen uit dat jaar zou ik nog eerder doen dan een mc. Zowiezo moet je echt opletten dat ie wel die 2 zilveren stangen aan de onderkant heeft anders kun je m niet voor de easybase gebruiken in de auto. Er zijn tegenwoordig zoveel mc te koop op marktplaats dat die dingen nooit meer veel kosten. Zou dus gewoon een uit 2010 ofzo pakken die voor 1 kind is gebruikt. Tis wel een veiligheidsstoeltje die harde klappen moet kunnen weerstaan( hopelijl niet). Zou t niet doen.
Heb de joolz zelf niet gehad maar het is een fijne wagen. Zitje is wat hoger kan dus makkelijk aangeschoven worden aan n tafel. En hij is heel licht en rijdt ook licht.
Gm Niki jij was er ook weer vroeg bij. Hier ook korte nacht gehad maar begin er al beetje aan te wennen 5 uurtjes per nacht.
Ja ik wordt elke nacht rond die tijd wakker en dan slaap ik pas weer na anderhalf uur ofzo. Te irritant. Tijdje terug moest ik dan ook perse wat eten dat valt nu mee.
@micloveally, wij hebben de joolz gekocht. Wij vonden het een fijne en mooie wagen. Maar ja, in de praktijk kennen we hem zelf nog niet. Mijn beste vriendin heeft'm ook en die is er super enthousiast over! @kim, ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk dat ik toch een nieuwe zou aanschaffen. Je hoort wel eens dat het net als een motorhelm is... alsi 1x een flinke klap heeft gehad issi niet veilig terwijl je dat vaak aan de buitenkant niet ziet. Wij hebben er idd 1tje gratis bij de joolz gekregen plus adapters. Werd vannacht even wakker en toen voelde ik opeens een soort gefladder 'van onderen'. Alsof er een vlinder inzat. Hoop dat het die kleine was, ondanks dat mn placenta voorligt... Maar ja, kan ook gewoon een spiertje zijn geweest of mn darmen. Afwachten maar.
Een maxicosi mag nietouder zijn dan 5 jaar heb ik,gehoord. Je weet niet of hij gevallen is, kun je aan de buitenkant niet zien. Ik zou er misschien wel een van kennissen overnemen als je ze echt vertrouwd, maar niet van vreemden.
Zojuist mail gehad van de eigenaresse van de maxi cosi. Ze zegt 2010... Maar das niet waar, want een topline dinges verkopen ze toch maar 1 jaar? De stangen zitten er wel in.. En keurmerk is nog goed. Ik ga gewoon 2 oude kopen.. En eentje ga ik gewoon met gewicht eraan uit een bouwopening gooien aan de riempjes. Dat zou vergelijkbaar moeten zijn met een botsing.. Eens kijken wat er gebeurt. Voor de prijs hoef ik t niet te laten. Punt is namelijk dat alleen de bekleding gebruiken ook niet gaat omdat het onderstel zilver is.
Net even een foto gemaakt van mn buik, maar ik zie helemaal geen verschil met toen ik 8 weken was. Althans niet op de foto, ikzelf zie mn buik wel heeeee langzaam groeien. Ach, zal binnenkort wel een bolletje worden
Mooi buikje Niki! @ KIm: ik zou een maxicosi niet tweedehands kopen. Zoals hier al door iemand werd gezegd, je weet niet wat er mee gebeurd is en als de maxicosi betrokken was bij een ongeluk is hij niet meer veilig en dat schijn je niet altijd aan de buitenkant te kunnen zien.
Ik zag dat je bij sommige webwinkels vaak ook nog een ouder model kan bestellen, dat scheelt ook een hele hoop geld tov de nieuwste modellen.
Iemand een idee waar ik een mooie, niet te dure, kledingkast kan kopen? Ik heb natuurlijk al wat rond gesurft, maar misschien hebben jullie nog goede tips?