1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Morgen

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik probeer net die etosbon uit te printen... Doet t helemaal niet :mad:

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hoorde ik van de week ook iemand zeggen bij de etos die kreeg hem ook niet uitgeprint :(

4. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Goedemorgen

Nou al lekker vverwend op deze valentijnsdag Haha nooit krijg ii wat ma nu wel en ik hoefde t niet eens te zegge super lief.

Ik ga zo na de vk ben benieuwd of alles goed is ga me schoonmoeder ophalen. Ben blij dat t nog nie sneeuw.

Leuk van die gratis echo ik doe t niet we hebben 6 maart onze 20w echo..
    Wie heeft hem nog meer in begin maart ??
    Heb wel slecht geslapen vannacht was niet fijn had r super koud.. me pyama word ook te klein bij me buik ha ha ml moes er erg om lachen t is ook wel komisch allemaal.

Nou meiden jullie horen straks weer van mij!!

5. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Mij is t wel gelukt. Hebben jullie de bijlage geopend???

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, ik denk dat ie op inactief is gezet. Ik wilde hem namelijk van de week printen, en toen bleek de printcardrigde leeg.

Denk dus dat daar t probleem zit, dat ik m al eens geopend heb...

Ik krijg binnenkort een herinnering zei ze :(

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Etosbon: Ik had hem ook eerst thuis al geopend en daarna nog een keer op mn werk om te printen. Zonder problemen.

@Mams: Ik heb ook 6 maart de 20-weken echo (al ben ik dan nog maar 18+3)

8. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenmorgen meiden!

zo weer maar 3 uurtjes geslapen ofso vannacht... niet zo blij mee eigenlijk ik weet dat je verder in de zwangerschap slechter kan gaan slapen maar als het nu al begint... word er niet bepaald vrolijk van..

we hebben ook besloten om geen extra echo te laten maken alleen als ukkie tijdens de 20 weken echo niet wil laten zien wat hij/zij is zeg maar... maar dat wil dus zeggen dat nog een flink tijdje geduld moet hebben zeg! eerst 5 maart op controle dan 10 maart jarig en dan 15 maart 20 weken echo....
    ik ben vooral zwenuwachtig of wel alles goed is met mij ukkie... geslacht kan mijn gestolen worden zeg maar gewoon echt zwenuwachtig en aan hopen dat de kleine goed gekeurd gaat worden... nog ruim 4 weken wachten!

vandaag weer werken dus ik hoop dat het sneeuw niet doorzet want dan ben ik echt niet te genieten vandaag want sneeuw en werken betekend voor mij nog zeker 1 uur extra lopen en mijn lichaam vind langere tijd lopen al niet meer zo leuk...

@etosbon ik heb hem ook meerdere keren geopend misschien even in andere programma openen googlechrome firefox ?

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Nou dat had ik dus ook gvd!! Idioten! Ik 20 min in de wacht bij die achterlijke klantenservice konden ze m alleen nog maar via de post versturen het ophaalbewijs! Fijn systeem!

10. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb de etos bon deze week nog als herinnering gekregen. Maar ik had hem al opgehaald.

Ja we doen ons zoontje uit logeren, anders kunnen we niet boven meubels gaan verschuiven en zo. DAn loopt hij alleen maar in de weg en kan hij allemaal spullen pakken waar hij niet aan mag zitten. Dus dit is even de makkelijkste manier. Hij even weg, wij hard aan de slag met de baby/rommelkamer. En eindelijk uit eten en naar de bios! Dat hebben we volgens mij niet meer gedaan sinds hij er is (nou ja een keer uit eten, maar bios niet). Dus dat wordt wel eens tijd.
    Hij is nog maar 1x een nachtje weg geweest, dus het zal wel wennen zijn om 3 nachten zonder hem te zijn. Maar dat is ook wel een keer goed.

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Net de babydump doos gehaald...

Roze!

Ik ga even vragen of ze een andere hebben haha

12. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha ja roze is niet echt de juiste kleur nu he lol...
    naja ik kreeg van de week naar mijn hoofd echte mannen kunnen roze dragen hihi..

ben benieuwd wat er in de babydump doos zit... ik moet nog steeds even kijken wanneer ik hem gaan halen want is wel stukje rijden...

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Haha.. Ja voor mij was t ook een stukje rijden..

Bij mij zit er een slabbetje van abz in, een schattig wit rompertje zonder mouwen met de tekst 'i look so cute', een doorzichtige aventspeen(kreeg eerst een roze :p), twee tuitbekers: rozeachtig en groen, witte zeehondknuffel, 3 lepeltjes en een roodkleurig klein luierdoekjesdoes. Oh en een sticker voor op de auto..

14. juf85

juf85 Niet meer actief

huh kim dan heb jij dingen die ik vorige keer had. Ik had toen een rode en groene tuitbeker en 3 lepeltjes en een rood luierdoekjesdoosje (heel plat, passen paar doekjes in).
    die romper zat er bij mij dit keer in.

15. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    opzich een leuk gratis pakket al zeg ik het zelf!
    ja volgens mij heeft beverwijk volgende week zondag koopzondag kijken of het dan even mogelijk is om ff lekker te neuzen en pakket op te halen haha...

16. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ben weer terug alles was goed. Bloeddruk, ben 3.5kilo aangekomen Haha da kon ook nie anders met zoon buik Haha. Helaas kregen we geen echo meer dat vond ik erg jammer voor me schoonmoeder ma goed we hebben t hartje goed gehoord en t ging flink tekeer!! :)

Ik von de babydump box ook erg leuk leukrrbals van epos gelukkig had ik alles int blauw :)

Dan heb je de 20w vroeg waarom al zo vroeg??
    Ik vin t ook wel spannend t belangrijkste is toch dat alles goed is ik ga er nog maar niet aan denken dan word ik nu al zenuwachtig ..

Nou hier word t al aardig wit van mij hoeft t niet hou er helemaal niet van. Ik ga ef opruimen en lekker rustig aan doen.

17. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Ik! 16 weken vandaag alweer!

Ik werk 's avonds als de kinderen op bed liggen altijd voor mn werk. Mag mn uren flexibel indelen, en met de kids erbij is niet zo handig. Loop alleen wat uren achter van de eerste drie maanden, dus moet ik nu beetje inhalen...

Babydump haal ik denk ik morgen even op. Stiekum vast gluren tussen de babykleertjes.

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kim ik had precies de zelfde doos bij babydump.

Wij hebben ook 6 maart de 20 weken echo :)

Mams123 fijn dat alles weer goed was bij de vk.

Pff en we hebben weer sneeuw het lijkt wel meer dan andere jaren ben er echt zo klaar mee. weg met die zooi ik wil zon ;)

19. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Ik ben nu drie kilo aangekomen. Eet nog steeds veel, maar niet meer zoveel als een aantal weken geleden. Volgens mij is mijn suiker ook hoger nu. Kan ongeveer 1,5 tot 2 uur zonder iets te eten, maar dat is wel maximaal dan.
    Heb het steeds heel erg koud, vorige keer was dat als mn bloeddruk omlaag ging, ben benieuwd vlgde week wat het is,

Trouwens voel de beeb toch wel. Alleen niet kleine schopjes, maar lijkt net of er een heel kindje tegen de buikwand duwt. Ik denk dat ik dan de placenta voel. Weet iemand of die ook nog weer kan verplaatsen, naar boven of achter?

20. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik ben weer thuis. M'n zoontje bij mn ouders gebracht. Het sneeuwde onderweg al aardig. Ben blij dat ik thuis ben. Iedere keer ruitensproeien van al dat zout. bah.
    Nu even bijkomen en straks boven ruimte maken. Want vandaag komt de kast van 3 meter breed!! DAar kan veel zooi in (babykamer was rommelkamer. Dus zo'n grote kast is nodig om onze spullen op te bergen en ervoor te zorgen dat het er toch netjes uitziet).

Deel Deze Pagina