Ik fitness nu 1 keer in de week, meer red ik niet met gezin en werk. Gewichten deed ik wel, maar ik heb een verzakking en die werd er erger van. Dus ben ik mee gestopt. Doe jij ook de roeitrainer? Ik heb best snel last van mn bovenrug dus wil die graag lang blijven doen, maar fysio zei dat het nu nog mag, maar straks niet meer ik denk idd ivm rechte buikspieren. Ik ben net wezen fietsen, was heerlijk. Ook alvast een super leuk setje wantjes/muts/sjaal voor de beeb gehaald... haha over een jaar ofzo pas in gebruik, maar was zo goedkoop en leuk. En anders is t nog altijd leuk kraamcadeau ofzo. Ik had pas positiekleding gekocht en paar uur later kreeg k van vriendin best veel, dus gauw weer geannuleerd bij de webshop. Bij VK was alles goed. Bloeddruk ook netjes, dacht ik al. Dat ik de beeb goed voel komt omdat mn baarmoeder naar voren gekanteld is, daardoor kan mn man het ook al voelen. Had ik dat trouwens al gezegd? Nee dacht ik.Zondagmiddag voelde mn man de baby ook. Wordt het allemaal weer een stukje echter van, vind ik. Gigi, succes straks! Wie weet zien ze het! Hier was het met 15w en 5d een makkie om het te zien. Juf, honger klinkt beter dan gisteren! Knap je wat op? Eten binnen gehouden?
Flink wat echo's vandaag! Succes! @juf, beterschap! @annamama, roeiapparaat doe ik niet, mag niet vanwege mijn rug. Maar er zijn nog genoeg andere oefeningen voor je bovenrug. Zou even vragen, zeker als je dat gebied zelf graag wilt trainen. Leuk dat je man de beeb ook al kan voelen! Ik voel zelf nog steeds niets...
Ik ben niet meer geen sporten sinds ik zwanger ben, deed spinning en zumba. Ben nu begonnen met zwangerschapsyoga, erg fijn! Maar ik wil daarnaast toch nog iets anders doen, voel me op dit moment zo lui Maar ik weet dus alleen nog niet zo goed wat.
Bdankt allemaal. Net weer gespuugd, dus slap. Zoontje begint weer te kletsen, maar kan nog niet zo goed lopen, te zwak. Net opeen stoel onder de hete douche gezeten, kan het niet warm krijgen.
Wat naar dat virus juf85, hoop dat het snel beter word!! Ben sinds een paar dagen vreselijk misselijk, nog net niet dat het er uit komt. Mijn man begon ee gisteren ook over datmhij daar last van had, dus zullen nu ook iets van een virusje hebben, hoop niet dat het erger word. Gister op controle geweest bij de vk. Bloeddruk was wat laag 100/55 dat verklaard ook wel waarom ik nog zo moe ben, en voel me heel naar/flauwtjes vaak. Straks even boullioun halen, dat zal miss wat helpen. (Wat meermzout eten) ook het hartje weer mogen horen, was super!! Bloeduitslagen waren goed, heb bloedgroep O positief, maar de kleine c is negatief, daarom moet ik met 27weken laten controleren of ik geen antistoffen aanmaak tegen de baby. Dat controleren ze sinds de laatste 2 jaar. Nog iemand hier die dat ook heeft? Hoef me geen zorgen te maken maarja het blijft toch hangen he Morgen heerlijk naar de 9 maandenbeurs... ben erg benieuwd!! Nog 2 weekjes dan weten wij ook wat het word
@gigi, waarom ben je gestopt met sporten? Zeker zumba kun je toch gewoon blijven doen? Yoga is wel lekker lijkt mij! @susanne, mijn bloedgroep is A positief. De match was verder prima met de kleine beeb dus volgens mij word ik niet verder gecontroleerd daarop. Maar schijnt niet erg te zijn. Het kan voorkomen dat je 2x een prik krijgt... Vriendin van mij had dat.
Ladies net terug van echo ........ wij krijgen een zoon !!! Nu alleen nog naam kon alleen maar meisjesnamen bedenken oeps hihi @sporten ik revalideer al twee jaar bij fysio en sport nu onder begeleiding van de fysio . @ juf beterschap meid Gigi succes straks ....
De zumba begint pas om half 9 's avond en dan slaap ik tegenwoordig al half Vind ik erg jammer, want het is erg leuk. Spinning trek ik nu gewoon niet, is me te intensief.
Miclovely, ook een zoon, leuk! Wij hadden precies hetzelfde probleem met namen. Hoe is de stand jongens-meisje nu? Gaat het nog steeds om en om? Juf, misschien eens naar de dokter, het klinkt allemaal zo heftig. Beterschap! Fitness. Dat doe ik 2x per week. Ik doe alles nog, behalve de buikspieren en dat apparaat waar je je benen naar elkaar toe duwt, dat voelt echt naar in m'n liezen. Ik ben alleen nu al even niet geweest, ik durfde niet ivm met pijn in m'n onderrug, maar misschien is het dan juist goed? Ik ben (nog) niet gebeld door Felicitas, wat proberen ze te verkopen dan? Kan ik er alvast over nadenken. Positiekleding. M'n schoonmoeder kwam dit weekend met een hele shopper vol aanzetten . Het is niet allemaal mijn ding, maar ik kan voorlopig wat aan.... Het is sale bij z8 en lief! Ik heb online een paar leuke setjes gekocht. Het is nog niet binnen, maar ik ben toch ongeduldig hihi. Ik vind het wel wat lastiger shoppen voor een jongetje, maar heb toch hele leuke dingetjes gevonden. Gigi, succes vanmiddag!
micloveally: Gefeliciteerd!! hier al dagen dozen aan het pakken en vandaag de hele inhoud van de kledingkasten over verhuisd...ik ben kapot en loop veel te veel te sjouwen al de hele week.pfff nu lig ik even.
1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst 22 juli 2012 Mams123, 24jaar, 1e kindje, thuis , bv,Jongen 25 juli 2012 Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles, Meisje 30 juli 2013 Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 31 juli 2013 Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding. Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Anja44, 32 jaar, 2e kindje Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? Annamama, 3e kindje 2 augustus 2013 Hazel, ? jaar, 2e kindje Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! 3 augustus 2013 Mooo, ? jaar, 2e kindje Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing 4 augustus 2013 Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles,[/COLOR]meisje Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing! 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Summer1987, ?, 1e kindje, ? Marszie, 23 jaar, 1ste kindje Almah, 31 jaar, 2de kindje, thuis/ziekenhuis?, bv,verrassing! angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv (meisje) 6 augustus 2013 bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv 2dewolk, 29 jaar, 2e kindje. zh, bv,Jongen 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam,Jongen SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder,Jongen 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles,Geheim Suusje83 29 jaar, 2e kindje Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis 9 augustus 2013 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding,Jongen 11 augustus 2013 Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles 12 augustus 2013 PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing! 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Kortekol, ? jaar, ? kind 14 augustus 2013 15 augustus 2013 marjanna, 29 jaar, 2e kindje, zh micloveally 30 jaar 1e kindje, Jongen 16 augustus 2013 Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv,Meisje Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje (3) Meisje, (6)Jongen, (?) Verrassing Afspraken 20-02: Gigi85, gyn, controle 20-02: Readhead, vk controle 22-02: Cappuccino, vk controle 05-03: marszie vk, controle 06-03: MiniMe81, 20-weken echo 06-03: Rose, 20-weken echo 06-03: Gigi85, vk, controle 11-03: MiniMe81, controle gyn 13-03: Rose, vk, controle 14-03: Peony84, 20-weken echo 15-03: marszie 20-weken echo 16-03: Juf85, 20 weken echo 18-03: Gigi85, 20 weken echo 21-03: Redhead, 20 weken echo 22-03: Luvv, 20-weken echo[/QUOTE] hier weer even de lijst. alleen de geslachten moeten er bij sommige misschien nog bij.
De mannen zitten aan de top .. Haha volgens mij is dat een vrouwen iets. Iedereen had de meisjes naam al. Op de meisjes1 of andere manier is dat toch makkelijker. Optisch heb ik al wel wat jongens namen in me hoofd. Ml denkt er nog niet zo aan zei die. Leuk de 9 maandenbeurs ik ga miss morgenavond en zondag zeker hopelijk hebben ze zondag nog leuke dingen voor nog wat goedkoper . Morgenavond met me schoonzus maar ze was niet lekker dus ik ben benieuwd... Ik zag wel int boekje dat de pampers newborn 2gratis is.ik heb etos ma als die nie fijn is kan ik nog gelijk overstappen op papers dus die ga ik zeker er ef inslaan... Ik neem me trolley mee ga niet met de tassen lopen sjouwen dan heb ik t na 2uurtjes al gehad denk ik merk wel als ik lang loop dat ik las van me rug krijg!! Er moes nog iemand vandaag toch voor t geslacht???? Gr
Omdat dochter weer niet wil slapen heb ik net maar even de badkamer schoongemaakt met haar. Die vindt poetsen leuk!? Lijkt ze iig niet op mij haha. 1 wasje hhangt alweer aan de lijn en een nieuwe staat aan. Nu even lekker zitten.
@micloveally, ohhh leuk een zoon! Volgens mij hebben de jongens nu de meerderheid... @gigi, aha snap'm. Dan zou ik ook geen zin meer hebben om te gaan sporten! Succes voor straks!
Ik had echt een ontzettend stomme gyn ze heeft maar heel even gekeken en zei dat het echt nog veel te vroeg was om het geslacht te kunnen zien. Echt jammer, maar ze nam ook helemaal geen tijd om mijn vragen te beantwoorden en zo en ze kwam niet over of ze uberhaupt ergens verstand van had. Over 2 weken moet ik weer naar de vk, dat is vast een leukere afspraak!