heerlijk, ik heb weekend!!! )... daar verlangde ik afgelopen maandag al naar . vriendlief is naar een vergadering en ik heerlijk op de bank met t laptoppie. zo gtst kijken en derna the voice kids. heerlijk! vandaag geen bijzondere dingen. owjaa er word aardig over me geroddeld bij ons int dorp. een oudere vriendin van stond bij de bakker en hoorde ze dat iemand zei dat me contract niet verlengd word... bij de bakker ?!!?!?!?! halloooo waar ben je druk mee en ik vroeg aan haar wie het was, was het gewoon een onbekende.... nou ik wis niet wat ik hoorde! aangezien ik gewoon mag blijven, weten ze t niet waar ze t over hebben! sommige mensen!!!! verder gaat t goed
Zonnebank; zou ik echt niet aandurfen terwijl ik best makkelijk ben. Ik heb ook zo n last van mn darmen. Steeds lucht en onrustig snachts. Heb nu van mn alternatieve geneeswijze dame ern goedje meegekregen wat goed is voor je darmen.
zonnebank, nee dank je, heb al een paar bruine vlekjes op mn gezicht overgehouden na de vorige zwangerschap. hartkloppingen; hier heel veel last van maar goed ik ben dan ook zwaar hartpatient. maar in de zwangerschap is het heel normaal dat je hartkloppingen kan hebben. is 9 van de 10 keer onschuldig.
@hartkloppingen hier ook een snellere pols en voel hem ook duidelijker had ik vorige zwangerschap ook kan geen kwaad! verder hier vreselijk misselijk nog steeds.. ik eet wel nog wat(4 broodjes vandaag gelukkig) maar toch wel elke ochtend spugen over een keer en tegen de avond ook en dan vooral heel beroerd , raar gevoel in me neus heel moeilijk uit te leggen.. zijn er meer meiden die ook meer overgeven dan alleen in de ochtend? Hoop dat t snel over is.. maar ben bang van niet t lijkt nu pas echt te beginnen.. De gyn kan alleen me opnemen als ik ben uitgedroogd heb de medicjnen die zij hier voorschrijven al gehad en helpt dus niets...
Anne: hartpatiënt? Lijkt me lastig in combi met zwangerschap. Hier heftig weekje achter de rug. Weinig tijd gehad om te reageren. Helaas volgens fysio wel bekken waar ik last van heb. Erg pijnlijk!
@misselijkheid: ik had het vooral eind van de middag en na het avondeten. 's ochtends viel het wel mee. Heb wel eens boven de pot gehangen, maar sochtends kwam er niks uit.. Nu ging het een paar dagen best goed, maar vanavond weer wat misselijk. oeh bekkenpijn=niet leuk. Hier begint het ook al weer. Maar nog maar heel licht. (en ik weet hoe erg het kan worden... hoop dat mij dat een beetje bespaard blijft dit keer, maar ik ben wel bang). Verder lees ik hier ook wel iedere dag (meerdere keren). Maar heb niet altijd wat te melden.
Hier ook regelmatig last van hartkloppingen. Vond het in begin wel beetje eng maar keer goed ademhalen en dan is het weer weg gelukkig.
dit is echt niet meer leuk alles komt eruit zelfs water.. ben bang voor opname een deze dagen vreselijk... en beroerd dat ik ben...bah!
Jeetje meis... Is er niet iets wat t erger maakt? Ik merkte bijvoorbeeld dat als ik moest hoesten ik ook moest overgeven.... Bukken was ook niet verstandig enzo... Heb je RS in huis? Dat voorkomt uitdroging, als je t tenminste even binnen kunt houden....
Hier ook rustig. Misselijkheid is weer terug dus heb niet zoveel energie.. Het is gelukkig niet zo extreem als bij sommige anderen hier. Overgeven heb ik op nieuwjaarsdag voor t laatst gedaan dus mag niet klagen verder natuurlijk ook druk met onze kleine peuter. Hebben een mooi houten poppenhuis voor haar besteld van janod. Vorig jaar heeft ze het keukentje gekregen en dit jaar dus t poppenhuis. Vind m helemaal leuk ze wordt alweer 3 over een maandje. Verder binnenkort een mooi grafje uitzoeken voor I* Lijkt me best wel emotioneel. Hopelijk kunnen we wat moois voor haar vinden. Vandaag 11 weken. Nog een weekje en dan eindelijk de 12 weken voorbij. Hoop dat er dan een beetje spanning vanaf gaat al ben ik bang dat ik ook de overige 6 maanden onzeker zal zijn. Vooral na de 30 weken. Vraag me soms echt af hoe ik de maanden ooit door ga komen. Zal blij zijn als eerst de combinatietest goed is en de 20 weken echo ook. Leef echt van echo tot echo. Vind t zo spannend. Moet er toch niet aan denken om nog een kindje te verliezen..... Ik weet dat die kans nihil is, maar dat was t bij I* natuurlijk ook. Kansen zeggen ons helaas niet meer zoveel... Maar om even positief af te sluiten: ik wens jullie een fijn weekend Ik ga vanmiddag ff lekker shoppen.
@luvv, het lijkt mij idd erg moeilijk... Maar ook die spannende eerste 12 weken ben je al bijna doorgekomen! Sterkte met het uitzoeken van een grafje! @hartkloppingen, gelukkig nog geen last van gehad. Heb wel (vooral 's ochtends) ontzettend last van lucht in m'n darmen. Het doet dan echt zeer aan m'n buik. @sm1990, hoop dat je je echt snel beter voelt. Je wordt iig in de gaten gehouden en ze weten ervan af maar het blijft vervelend. Als je niet genoeg plast moet je wel weer aan de bel trekken hoor! Hoesten blijft ook bij mij een trigger (en tandenpoetsen).... Heel naar... Merk dat er ook meer spanning oid op m'n baarmoeder komt te staan. Het voelt alsof ik een bal in m'n onderbuik heb. Plat op mijn buik liggen is niet erg fijn meer. Ik heb natuurlijk die broeken binnen van marktplaats. Ik denk er serieus aan om ze al aan te trekken. De kleding ie ik nieuw had gekocht omdat ik was afgevallen is een maat 36 en zat al strak toen ik net zwanger was (moest toen ook nog 2,5 kilo af). En de broeken die ik nog heb van toen ik 10 kilo zwaarder was flubberen bij m'n benen en kont. Ze zaten wel errug lekker toen ik ze gisteren paste... Ik mag trouwens een 12 weken dansje doen!! Jeee!!!
Peony, gefeliciteerd met je 12 weken!!! Sm, wat vervelend. Opname is niet leuk, maar soms wel even het beste voor jou en je kindje. Ik wens je heel veel sterkte. Luvv, met jou verleden zou iedereen de zwangerschap heel spannend vinden. Ik zou zeggen probeer te genieten, maar ik begrijp ook wel dat dat heel moeilijk is. Tot nu toe gaat het goed! Juf, wat een goede deal op mp! Ik ben het met je eens, afspraak is afspraak, maar soms maak ik wel een uitzondering net als Kim. Ik had van de week ook iets afgesproken en toen kwam iemand anders met een goedkoper akkoord op bod. Toen ben ik wel met die 1e doorgegaan, want dat had ik al afgesproken. Maar ik had een tijdje terug m'n auto te koop. Er zou een meisje komen kijken en we hadden een prijs afgesproken, maar wel onder voorbehoud van een proefrit en een check bij de garage. Toen kwam een dag eerder iemand kijken en bood 500 euro meer dan haar. Hij had geen voorbehoud en toen heb ik met hem de deal gesloten . Ik had gewoon niet de garantie dat het meisje de auto zou nemen. Maar nu heb ik ook een kastje te koop staan en iemand komt hem zondag ophalen. Nu heb ik een hoger bod, maar die eerste mag hem komen halen. De deal is al rond en hij komt helemaal uit Rotterdam. Het hangt echt van het verhaal af. Bij zo'n hoger biedende moet je ook maar afwachten of je de deal rond krijgt. Hartkloppingen, gelukkig geen last van! Ik zou me echt een ongeluk schrikken, dat hart houdt ons toch in leven...
goedemorgen allemaal. nou hoef ik vandaag eens niet te werken, wat denk je, is mijn man klussen. grrrrr.. ach vanavond lekker ahum uit eten met mn oom en tante en morgen ochtend uitslapen!!! dochter logeert nml bij mn vader. hoop alleen dat ik vanavond niet al te misselijk ben met het etentje. heb vandaag zwang.tuniek aan met legging. tis al super duidelijk te zien.
Ik had er gisteravond nog eentje.. Die kwam een beetje brutaal over. Ging om de hoogslaper van zoonlief. Zegt ze we willen zondag komen kijken. Ik had toen terug geschreven van joh als je komt dan neem je hem ook mee voor die prijs. Ding staat al uit elkaar en ik moet hem een hele verdieping naar beneden sjouwen als men komt. Dat doe ik dus geen tweede keer van jan doedel. Vraagprijs is maar 50 euro met matras. Bed staat geloof ik bij half NL in de kinderslaapkamer. In elk geval hoefde ze m niet meer.
@Hartkloppingen: Het is normaal dat je hart harder moet werken tijdens de zwangerschap, maar ik weet niet of het erbij hoort dat je echt regelmatig hartkloppingen hebt. Als je je zorgen maakt, zou ik wel even overleggen met de vk/gyn. @SM: Pfoe heftig zeg! Een opname is wel het laatste wat je wilt, maar als jijzelf dan weer wat kan aansterken is het toch wel beter. Hopelijk is het snel voorbij na de 3 maanden, want zo duurt een zwangerschap wel heel lang. Veel sterkte ermee! @Luvv: Kan me voorstellen hoe spannend deze zwangerschap voor je is. Ik weet gedeeltelijk hoe je je voelt. Ik heb geen kindje verloren, maar bij mij is het ook flink misgegaan helemaal op het einde (38 weken - placentaloslating). Hopelijk kan je ook nog genieten, en de kans is inderdaad heeeeeel miniscuul dat zoiets jou nog een keer overkomt. Sterkte met het uitzoeken van een grafje @Buik: Ik heb mn buik vergeleken met foto's van mn eerste zwangerschap, maar hij groeit echt niet sneller hoor. LIjkt juist wel iets minder dan bij de eerste zwangerschap (toen was ik ook 3kg zwaarder, misschien dat het daar aan ligt).