Ja ik heb dat dus ook.. Soort harde buik.. En dat voel je nog een uur of 3 daarna... Als je dan opstaat voelt t net als een soort hele korte kramp... Lekker is t niet..
Dank jullie meiden! Over seks kan ik niet meer meekrijgen, zolang moederkoek zit waar hij zit hebben wij een verbod gekregen en de wil/lust is er bij ons beiden wel! Dat is moeilijk!
Harde buiken heb ik geen last van, maar ik heb eigenlijk nog steeds heel weinig zin in seks. Gelukkig begrijpt mijn man het wel hoor, maar is toch wel vervelend, had gedacht dat het nu wel weer terug zou komen!
Hier genieten we er weer heerlijk van! Mn buik is alleen wel gevoelig, zelfs als mn man alleen maar zn hand erop legt. Dan voelt het meteen heel strak en pijnlijk. Is dat dan een harde buik? Heb soms dat zelfs de band van mijn positiebroek te strak voelt (terwijl die band nog heel zacht is en mijn buik nog genoeg ruimte heeft). Donderdag maar eens vragen aan de vk...
Hier ook vier kilo aangekomen, maar ben nog niet echt dik hoor. Zit vooral op andere plaatsen denk ik.
Grappig om te lezen hoeveel het verschilt in gewicht... Ik ben nu bijna 2,5 kilo aangekomen. Volgens mijn app lig ik op schema in combi met mn begin gewicht en lengte, haha!
Ik was 1,5 kg aangekomen, volgens app lig ik 1,5 kg achter... Eet veel, zal wel komende weken komen. Kwa groei af ik voor
Hier ook weinig zin in sex hoop wel dat het snel terug komt de zin Hier 2,1 kilo onder het startgewicht. Kortecol ga duimen dat het weg blijft. Nikki hoe ging het wennen op het kdv?
Hallo Allemaal Ik ben 4 augustes 2013 uitgerekend, ik ben nu 17 weken zwanger van ons 2e kindje, We hebben al een zoontje van 3 jaar. Bij de 1e was ik zo tonnetje rond, nu draag ik mijn eigen spijkerbroeken nog, en ik maar denken dat je bij een 2e sneller groeit. Nu was ik bij mijn 1e ook wat iets slanker en sportte ik veel meer, na mijn zwangerschap zijn er wat kilo,s blijven zitten dus wie weet kom ik dadelijk ineens weer aan Groeten Louise
Ging echt super! Drama is uitgebleven! Was zo trots. Donderdag weer wennen en dan maandag voor t echie. Ze gaat 2x in de week een halve dag.
Goedemorgen allemaal! Niki fijn dat het wennen zo goed ging de 1e keer! Heb Zo m'n controle bij de gyn, of verloskundige maar nu eerst in wachtkamer bij de chirurg voor m'n gekke bult op m'n litteken buik. Ben benieuwd! Wordt vervolgd! X
Hoe is t dames? Kortecol nog steeds geen bloedverlies meer gehad? Hoop t echt voor je. @hier morgen controle echo bij de gyn en ik ben zo zenuwachtig. Heb de kleine nog steeds niet heel bewust gevoeld en dat zint me echt niks. Eerste met 18 weken, 2e met 14 weken al en nu bijna 17 weken maar nog steeds niet heel bewust gevoeld. Wel af en toe een twijfel. Hoop maar dat alles nog goed gaat daar binnen.....