Goedemorgen we mogen weer gaan werken na een super leuk weekend Merk echt dat ik me sinds een paar weekjes weer helemaal fit voel gelukkig. Heerlijk die weervooruitzichten laat de lente maar komen
Ze zullen je echt niet wegsturen hoor.. Haha Mijn zoon gaat ook gewoon mee. Maar goed, die is al wat ouder..
Ik las net dat iemand het eerste jaar nutrilon ging gebruiken en daarna friso. Maar vanaf een jaar (ook wel eerder) mogen ze gewone melk. Ik heb standaard een sixpack houdbare melk in huis, dan grijp je nooit mis. Inmiddels twee weken thuis met griep. Mn vriend gaat het vandaag weer proberen op zn werk. Ik krijg wat meer energie. Ik hoest nog wel en heb een soort van gekneusde ribben van het hoesten.
Goedemorgen. Vandaag op deze zonnige ochtend doe ik me 20w dans ).. Hier een leuk weekend gehad gister met vrienden wezen zwemmen in den bosch maar jeetje wat een drukte toen we hoorde dat t centrum open was dachten we gaan we daar maar heen was wel gezellig. Nou ik ga gewoon t eigen merk voeding proberen. Heb gelezen dat ze van nutrilon een volle gevoel krijgen waardoor ze ook meer kransjes hebben. Friso werd beter genoemd en aangezien friso en eigen merk hetzelfde is ben ik er nu wel uit. Fijne dag allemaal.
Ik verga van de hoofdpijn na gister een geweldige dag gehad te hebben! Straks eerst even de was opvouwen en opruimen, daarna een lekkere lange douche of bad. Vanmiddag voor het eerst zoonlief zelfstandig ophalen van school. Ik wil mijn leven terug zonder afhankelijk te zijn van anderen!
na een jaar flesvoeding dat was ik denk ik. alleen de avond fles geef ik dan nog flesvoeding, die krijgt ze nu nog steeds. ahum ja ik weet dat het niet meer hoeft/mag van de wijk maar het is zo een gezellig momentje en ze wil het nog graag. bedje; ze heeft een peuterbedje van de ikea van euhh 1.50lang en dat gaat prima. korteco; kan me voorstellen dat je je leven terug wilt. doe maar rustig aan he! 20 weken echo; oeps is dat ja? stond bij ons niet in de brief, alleen dat er geen opnamen/foto's werden gemaakt. maarja idd als je geen oppas hebt wat dan...iedereen moet werken hier die normaal oppast. hier; ziek pffff vannacht vanaf 4 uur wakker gelegen en me een ongeluk gehoest en benauwd en koorts. en dat werkt natuurlijk ook weer lekker door op mn hart qua energie dus veel last van ritmestoornissen. dus vanochtend naar de huisarts en ik heb nu een antibiotica kuurtje gekrgen van 7 dagen. hoop dat het snel over is, want ik heb geen fut om uberhaupt de trap op te komen, heb daar gister 3 pauzes mee moeten inlassen erg he. morgen maar even ziek melden op mn werk.
Hee meiden, Weer even tijd om te komen spieken. Afgelopen week vakantie gehad, maar echt vakantie niet. Zoon had oorontsteking. Gelukkig is het sinds vandaag weer wat beter en is de koorts gezakt. Wat gaat het hard als je er (te) weinig bij stil staat. 17 weken alweer!
Ik ben momenteel ook 17 weken. Heerlijk zeg... Het kan voor mij niet snel genoeg gaan. Ik vind het schitterend. En vooral nu het weer een beetje bijtrekt.
vandaag alweer 18 weken tijd vliegt.. mijn buik heeft ook een flink voelbare groeitspurt gemaakt! morgen weer voor controle lang bij de verloskundige en vrijdag over een week alweer de 20 weken echo en ohw wat vind ik dat spannend... zo onzeker en bang dat er iets gezien gaat worden... dit weekend ook gehoord dat mijn schoonzusje ook weer zwanger is dus naast mamma word ik ook weer tante wat ook mega leuk is natuurlijk!
mijn schoonzusje is volgens mij nu 6 a 7 weken ik zal zo ongeveer 12 weken verder zijn dan haar.. ik ben namelijk begin aug uitgerekend en zij zal eind okt waarschijnlijk uitgerekend zijn.. maarja precies weet je niet want dat hoor je natuurlijk pas bij de termijnecho... wel grappig is als ik 15 maart mijn 20 weken echo heb heeft zij 2 uur daarvoor haar eerste echo gehad die doen ze bij deze praktijk rond de 8 weken.. dus nog heel pril..
Marszie: wat leuk zeg! Twee vriendinnen van me zijn ook zwanger (de ene 9 weken verder dan ik, de andere 9 weken korter), heel bijzonder! Ik begin eindelijk ook weer wat meer energie te krijgen, ben gisteren weer eens voorzichtig gaan hardlopen (eigenlijk meer snelwandelen ). Woensdag weer een echo bij de vk, hopelijk wil zij wel zeggen of het een jongetje of meisje is (de gyn 2 weken geleden zag iets en wilde het niet zeggen )
Ja vind ook heel leuk.. kunnen ze lekker met elkaar opgroeien heerlijk... en weet ook meteen dat mijn kleintje een speelmaatje van eigen leeftijd heeft en dat vind ik toch wel belangrijk.. hier druk bezig met idee voor de kinderkamer verschillende ideeen dus even voor informatie aantal mensen gemaild voor een offerte.. ik vind dit echt zo leuk... vandaag had veel energie dus heb even alle kleertjes die ik tot nu toe al heb beetje netjes in 1 van kastjes gelegd... ohw wat ziet dat er leuk uit en maakt het nog echter haha.. maar weet wel dat mij moet gaan inhouden met kleren kopen want anders heeft uk straks nog meer dan mij... ik krijg ook allemaal complimenten dat er zo mooi uit zie word er gewoon verlegen van soms... van bekenden niet echt maar ik kreeg vanmorgen zelf in de supermarkt te horen dat ik mooi zwanger ben... vind het wel moeilijk om dat te accepteren mijn lichaam is toch wel een puntje waar heel onzeker over ben en als je dan zulke complimenten krijg weet even geen houding te geven... heel grappig wel is dat mijn buik nu dus zo gegroeid is dat ik dus mijn laptop anders moet neerzetten omdat anders niet kan klikken met de muis hahaha... heel stom maar ik vind heel grappig zulke kleine dingen waardoor je beseft dat er wondertje in je aan groeien is...
haiii ik kom me ook eens hier melden haha. had al wel eerder gezien dat dit topic er was, maar omdat ik in t verleden veel miskramen heb gehad durfde ik het niet aan. maar nu ik bijna 17 weken ben ga ik er gewoon vanuit dat alles nu eens goed gaat haha.
dank je gigi, ja dat is zeker heerlijk. vind het nog altijd doodeng hoor haha.. kan ook niet wachten om het volgende week woensdag weer te mogen zien
zijn er hier trouwens ook al dames met b.i? ik heb er helaas al wat weekjes last van.. krijg er ook therapie voor.. voel me soms al een oud wijf en dan moet ik nog even haha