1-15 augustus mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AlmaH, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    @ Anne, mijn zoontje krijgt savonds ook nog steeds een fles pap... hij word in April 3.... das zijn ritueeltje savonds tijdens een verhaaltje voorlezen. Nou als hij dat fijn vind krijgt hij dat gewoon.... soms vraagt hij er en paar dagen niet naar, en dan ineens mamaaaa flessie maken :)

Zoontje slaapt ook in peuterbedje van ikea... (de witte) gaat ook prima.

Babykamer..... achter het bedje een mooi behang... 1 aansluitende muur kleur (wat in behang zit) en rest "wit" (niet wit wit hoor) wandjes gaat mn man binnenkort stúcen, en meubeltjes van ons zoontje zn babykamertje. Word een beetje landelijk romantisch.... (als het bij de echo nog steeds een meid blijkt te zij hihi)

2. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Gaan we onze mooie kamers wel showen? :D

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Mijn zoon krijgt nu zelfs afentoe nog peutermelk!

Niets mis mee hoor, hoe langer ze dat spul lekker vinden, des te beter. Er zitten heel wat meer goede nuttige stoffen in dan in gewone melk. Al moet hij het niet meer drinken, maar soms wilt hij graag "zijn melk" kopen. Njah, prima dan.

Ik zou niet met een jaar stoppen met flesvoeding. Tegenwoordig gaan die pakken tot 3+..

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier overigens geen babykamer:p We hebben geen kamer over..

In de toekomst kunnen we wel wat verbouwen, maar dat doe ik voorlopig niet.

Mijn zoon heeft ook tot sint juttemus op mijn kamer geslapen, en eerlijk gezegd vond ik (en hij ook) dat altijd wel prettig.

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mijn zoontje (eind van de maand wordt hij 2) krijgt ook nog elke avond een fles melk. Vindt hij lekker en wordt hij rustig van.

6. dank je rose :D

7. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom marieke

Marzie leuk dat je zwanger bent met je schoonzus hier ben ik zwanger met twee schoonzussen.

Hoera voor alle dansjes

Knuffel voor alle zieken dames .

Hier gisteren afspraak gemaakt voor 20 weken echo nog 4 weekjes !!! Vind het zelf wel heel spannend hoor!

Verder minder leuk nieuws in de familie mijn zwager en schoonzus die 4 weken langer dan ons zwanger zijn hebben vandaag gehoord dat hun kindje niet levensvatbaar is en kindje wordt zaterdag geboren . Vind het zo erg voor ze en zou ze zo graag helpen maar weet niet hoe ! + dat het mij voor hun zo confronterend lijkt wat wij zijn nog wel heel blij en zwanger ( + mijn andere schoonzus ook) dus ze worden dit jaar nog twee met een een baby geconfronteerd :(

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeetje miclovely!

Mag ik vragen wat er mis is met het kindje?

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Flesvoeding na een jaar vind ik echt onzin en geldklopperij. Hier gewone melk na een jaar en ze is gezond en nooit ziek. Ieder z'n eigen keuze, maar ik vind t echt zonde van het geld.
    Idd als het deel is van het slaapritueel oid en ze willen t graag prima toch? Maar ik zou verder gewoon normale melk geven. Die peutermelk is gruwelijk duur en in mijn ogen niet echt nodig.

@ miclovealley: bah wat een verschrikkelijk nieuws. Ik denk dat t genoeg is als je aangeeft dat je meeleeft en er voor hen bent. Meer kan je ook eigenlijk niet doen. Pfff ik kan echt slecht tegen dit soort nieuws. Weer een engeltje erbij :( veel sterkte ook voor jullie!!

10. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miclovealley wat vreselijk zeg! zal voor jullie allemaal heel dubbel zijn de komende tijd bah... ja wat er aangegeven word aangeven dat je voor hun bent meer kan je niet doen...

kom net bij de verloskundige vandaan mamma en uk beide goed gekeurd baarmoeder ligt netjes 1,5 vinger onder de navel..
    hartslag weer gehoord klopt flink.. kleine zwom ook de heletijd weg wat duidelijk hoorbaar dat lekker actief was en dat was een goed teken volgens de verloskundige haha...

ik sta kwa gewicht nu nog op -3 ben eerst 5 kilo afgevallen en nu dus weer 2 kilo aangekomen...
    tot nu toe ook nog geen medische indicatie...
    het idee dat je keuze heb geeft een goed gevoel en een fijn idee ofso...

11. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kindje heeft zoveel dingen mis meerdere hartafwijkingen darmen niet oke nieren niet goed aangesloten, down ssyndroom navelstreng toevoer ook niet zo goed . Ze zijn ook nog voor second opinie gegaan maar ook daar werd gezegd dat als het kindje de 40 weken zou halen ( wat het met grote zekerheid niet haalt) het waar schijnlijk tjdens bevalling sterft en anders kort erna.Er is gewoon teveel mis

Ik heb ze net een kaart gestuurd en meer kan ik helaas niet doen ze willen geen bezoek en telefoontjes dus dan maar op deze manier

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marzie wat fijn dat alles goed was bij vk !!

13. dankjulliewel!

jeetje miclovely dat is heftig! en zeker erg dubbel. kan me voorstellen dat ze even geen bezoek willen enzo.. een kaartje is dan ook mooi.. en soms hoef je er alleen maar in te zetten dat je niet weet wat te zeggen toch. dat zegt dan al genoeg en is eerlijk. zoiets is ook niet te bevatten.
    had ze al eerder iets gezien op echo's wat niet goed was? of nu pas echt voor het eerst?

marszie mooi dat alles goed was! ik ben nog altijd voor elke controle nerveus haha. zo bang dat het alsnog mis is ofzo.

14. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Micloveally: wat een verschrikkelijk droevig verhaal! Een kaartje lijkt me inderdaad het beste, meer kun je eigenlijk ook niet doen. Ik ben ook wel benieuwd of ze al eerder iets gezien hadden op een echo of dat dit echt compleet onverwacht kwam?

Marieke: ik ben ook steeds nerveus voor een controle. Zeker als ik dan weer zo'n verhaal lees zoals Micloveally beschrijft, dat is echt mijn grootste angst op dit moment!

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeetje, dat is niet niks!

Hadden ze dat nergens eerder kunnen zien? Wat verschrikkelijk zeg!

Ik ben toch wel heel blij dat ik de echo bij drs. Papa heb gehad, die doet ook een halve 20weken echo, voel ik me toch wel iets geruster bij, anders had ik nu gaan piekeren na aanleiding van jouw berichtje.. Hij zei tegen mij dat de nieren het goed deden, en er 90% van de hartafwijkingen uitgesloten kon worden. Downsyndroom is niet waarschijnlijk na aanleiding van de nekplooimeting.. Navelstreng en darmen zou ik eigenlijk niet weten.

Jee wat triest zeg, en al helemaal om daar nu pas achter te komen. Die moeten zich wel heel erg verschrikkelijk voelen.

Zo wordt die 20 weken echo voor ons allemaal toch ook wel spannend.

:$

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    (Ik kreeg trouwens een mailtje van die gratis echo in Nijmegen dat ze gecancelled zijn.. Jullie ook?)

17. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze hebben hiervoor alleen twaalf weken echo gehad dus ja dit kwam totaal onverwacht.

Ik was zelf ook al beetje in spanning voor onze 20 weken echo hoor maar nu nog meer ....

Bdankt nog voor alle lieve woorden en adviezen.

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is fijn dat we dit allemaal kunnen delen maar wat je zegt kim hierdoor ga je toch weer nadenken en piekeren...
    maar ik probeer maar zo te denken misschien beetje te nuchter en hard als het zo is kan je er jammer genoeg toch niks aan doen...
    natuurlijk ik zou gillend gek worden van verdriet echt wel maar dat merk ik wel op het moment als ik in die situatie zit...

ik heb namelijk mega handje van down deprie ramp dingen denken en dat mag ik van mezelf niet meer dus dan maar ontkrachten en het zo proberen te bekijken maar is niet makkelijk hoor...

zometeen weer aan werk en in tijden vind niet erg om post rond te brengen het is heerlijk buiten! en dat doet een mens wel goed!
    nu nog even aanhouden dit weer ben de kou wel zat nu!

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor de mensen die het leuk vinden...
    ik heb wat fotoalbums toegevoegd
    echos zijn er niet heel veel..
    kamertje.
    en kadotjes...

ben nog aan twijfelen of ik fotos ga plaatsen van mijn buik vind dat toch een gevoelig puntje voor mij

20. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    @marzie leuk kamertjenzo met die gekleurde vlakken!

Deel Deze Pagina