Gaaaf! Hihi ben benieuwd! Ik vind die barbie van tv een walgelijk mens maar vind die muurschildering op t kamertje van dat kindje heeel mooi.. Hier gaat t hem niet worden. Ik woon op een bovenwoning en zullen ze zolder in 2e moeten splitsen om een babykamer te creeren. Heb alleen schuine wanden dan dus niet handig. Hoop volgend jaar in een ander huis te kunnen.. Misschien dan alsnog
Is een laagje eroverheen smeren niet makkelijker?.. Met schuren krijg je t nooit mooi strak geloof ik.. Je hoeft niet veel te smeren, maar gewoon beetje eroverheen..
om niet te moeten stucen willen zo lroberen eerst schuren en dan 2 keer verven het is echt fijn structuur dus hoop dat zo gaat werken en anders moeten we maar stucen en daar over heen verven
Marszie. Niet onzeker zijn, je bent een heel mooie vrouw met een übermooi buikje! Dus buik vooruit en trots zijn! En juist veel foto's maken, nu kan het, later krijg je misschien spijt als het niet meer kan. En voor de anderen, ook mooie buikjes! Op onze babykamer zit ook structuurverf, dat was al zo. We laten het maar zo. Wel volgende week een kleurtje erop en wat houten figuren er tegen op lijmen...
O ik heb ook echt zin om t kamertje op te knappen maar we wachten sowieso eerst de 20 weken echo af. Het is nu echt een kantoor/opslagplaats dikke bende dus. Ben nu eerst bezig t balkon gezellig te maken. We willen graag naar een eengezinswoning maar we verdienen eigenlijk teveel en kopen kan (nog) niet omdat m'n vriend geen vast contract heeft. We kunnen dus geen kant op. Zo waardeloos!
Vandaag is mn dochtertje jarig! Verder gaat t prima heb amper ergens last van Gister naar die gratis echo geweest in nijmegen. Maar ze hadden t apparaat pas 1 dag binnen en dus kende ze m nog niet. Toen hebben ze na mij alle afspraken gecanceld en mag ik ook nog een keer terugkomen voor een 3d
@niki: gefeliciteerd met je dochtertje! Alweer 2 jaar! @hier: vanavond 20 weken echo, en ik vind het toch wel spannend! Wie had er nog meer vandaag?
Gefeliciteerdmet je dochter! Hier enorme zere ribben. Ik heb sinds het weekend het gevoel dat ze gekneusd zijn van het hoesten. Vannacht een enorme hoestbui met overgeven en sindsdien veel pijn. Ik slik voor de tweede week pilletjes tegen het hoesten, dat mag 14 dagen. Dus anders morgen maar weer de huisarts bellen.
Niki gefeliciteerd me je dochter Mooi balen van die echo. Wij hebben hem 14 maart ben benieuwd of het wel door gaat dan. Mini spannend wij mogen straks voor de 20 weken echo moet zeggen dat de zenuwen nu ook een beetje beginnen te komen. Volgens mij moet mamsie123 ook vandaag de echo. Succes meiden. Juf beterschap!
luvv ken het, woon je ook op een boven woning? hier verdienen we dan niet teveel maar is er door andere omstandigheden nog geen eensgezinswoning. maar een balkon kan je ook heel leuk aankleden hahaha. heb ik van de week ook gedaan. helemaal gezellig! niki gefeliciteerd met je dochter! minime heel veel suc6 vanavond! juf balen joh, door zwangerschap duurt ziekte vaak 2 keer zolang als normaal.. zoo balen.. beterschap ermee.. rose ook suc6 zo
meiden die een echo hebben vandaag succes spannend hoor! ben benieuwd wacht jullie berichten af! ik baal een beetje het zou lekker weer worden op mijn vrije dag maar het regend nu zucht!
Dankje meiden! Marszie regen?? Hier de deuren open en het zonnetje schijnt. Hopen dat de zon ook nog bij jullie komt dan.
ohw rose ben jarloers... ik wil mijn deur ook open hahaha.... het is nu wel droog maar helemaal bewolkt dus lekker down sfeertje nu buiten
Spannend dat er al dames zijn met de 20 weken echo! Succes allemaal! Ik heb vanavond controle bij de vk, hopelijk ziet ze het geslacht. Wil het zo graag weten Hier is het ook bewolkt, wel droog.
Ik heb volgende week zaterdag de 20 weken echo, dan ben ik precies 20 weken. Ben benieuwd. Hier ook nog geen zon. Maar wel droog.
hier schijnt de zon vollop en brand gewoon al weg op mn balkon. spannend gigi! ik wil het ook graag weten, ik mag volgende week woensdag weer voor controle.
Heb je elke x een echo dan? Hier is bij een controle alleen maar voelen( plaats en groei baarmoeder) en luisteren naar hartje
ik heb wel elke keer een echo.. maar misschien is dat meer omdat ik al 4 misrkamen heb gehad.. ik heb met 6,8,10,12,14 weken een echo gehad.. dit is de langste keer die er tussen zit hahavolgende week woensdag ben ik 18 weken en dan krijg ik er weer 1
Mijn vk doet tot 20 weken elke keer een echo (dus met 8, 12 en 16 weken normaal maar komt bij mij net een beetje anders uit). Ik heb tot nu toe ook nog extra controles bij de gyn gehad, dus daardoor nog vaker een echo. Na de 20 weken echo ga ik als alles goed is alleen nog maar naar vk.
Zonnetje is hier ook ver te zoeken.. Gisteren was het wel echt heerlijk weer!! Jammer dat het nog niet doorzet en het straks weer kouder gaat worden En ik wilde nog wel een beetje in de tuin gaan werken.. Helaas . Succes meiden met de 20 weken echo! ik vind het ook spannend worden hoor! Duurd alleen nog even.. Hier gaat me hart echt een stuk sneller rond de 100 per minuut en word er een beetje trillerig van raar gevoel.. maja je hart werkt ook tot 50% harder rond deze termijn , maar alsnog vervelend!!