hoi dames nog dames die eind oktober uitgerekend zijn en zin hebben om te kletsen ? de andere topics zijn me wat druk ik ben 27 oktober uitgerekend
Ik ook! Zat om 5 uur beneden! Bah! Om half 7 maar even teruggegaan, met als gevolg dat ik er om 9 niet uit kon komen, Maarja moest wel gaan werken..aiii! Nu net gekookt en zo aardappelanders uit de oven eten, jammmmiee!
Hier ook om 5 uur op en niet meer kunnen slapen , kleine man om 6 uur wakker nou ja , kindjes he we weten waarom we het doen
Ik ben 24 oktober uitgerekend van een dochter 24 jaar en het is ons derde kindje, Ben tot 18 weken flink misselijk geweest en nog steeds af en toe misselijk en spugen, buik groeit goed verder veel moe,en juist veel slapen haha, verder moet ik zeggen dat de tijd vliegt, merk dat deze zwangerschap meer aan mij voorbij gaat dan de andere twee, komt denk ik omdat ik met twee kindjes wat drukker ben ofzo haha
Ik ben 22 en ht is ons derde Hier ook mega misselijk geweest en met vlagen nog . Heb ook last van bi , en ik vind ht net zoals jou hippo zooo snel gaan idd door de dukte van de andere twee engeltjes Iemand die een lijstje kan maken op de ipad is dat neit zo handig
Hippo89 24 oktober - meid - 3de kindje - Melanie85 26 oktober - zoon - 1ste kindje - Lentekriebel 26 oktober - zoon - 1ste kindje - Marleymama 27 oktober - meid - 1ste kindje - Sepherine 27 oktober - meid - 3de kindje - zh , bv
Wat hebben jullie al ? Hier: -eerste pakje nieuw -box -kleertjes tot 86 - maxi cosi -'Wandelwagen - kolf -sterlisator -flessenwarmer -bedtextiel -bad -badtextiel - Handig hoor al kids hebben Geboortekaartjes en suikerboontjjes zijn ontworpe
Handig zo'n lijstje, super Sepherine! Wij hebben al zo ontzettend veel, maar ook omdat ik zelf werk bij een leverancier voor o.a. Kinderopvang. Dus af en toe nam ik gratis monsters mee naar huis etc. Maar de dingen die we nu hebben: Kamertje is al klaar (kan helaas geen foto uploaden via iPad, volgens mij) Kinderwagen (Joolz earth, turtle green) met Nuna pipa maxi cosi en autobasis Heel veel pakjes en kleertjes die we hebben gekregen Allerlei soorten beddengoed Monddoekjes, hydrofiel luiers (heb gehoord dat je er daar niet genoeg van kan hebben) Babyfoon Sterilisator (magnetron en elektrisch) Flesverwarmer Flesjes Speentjes Box/bedmobile Allerlei knuffeltjes Kruiken En ik vergeet ongetwijfeld ook dingen. Ik gebruik die uitzetlijst van de Prenatal, maar die is niet super gedetailleerd. Dus soms heb ik echt het idee van: Heb ik straks alles wel?? Haha, maar dat komt ook een beetje omdat ik daarin een lichte controlfreak ben..