Hier na strippen btje bruin slijm gehad bij afvegen maar werd snel weer helder. Nu weer bruin slijmverlies met soms wat donkere sliertjes. Delen slijmprop?
Had ik ook niki, is voorwerk.. Ik had ook een aantal dagen iedere keer bruinverlies, sliertjes, (stug, lekker verhaal ) Bij mij heeft het wel voor wat ontsluiting erbij gezorgd tot inleiden... Het is idd het sperma wat bijdraagt aan ontsluiting ! Dus ...... Gaan... En idd klaarkomen, de samentrekkingen... Fijne avond, haha
pfff 'best vermoeiend'... ik denk heel vermoeiend! Hier overdag om de 3 uur ongeveer, soms langer. En rond het avondeten begint hij met clusteren. Dan drinkt hij aardig wat. Hij lijkt te slapen en laat los, wil je hem wegleggen en dan schreeuwt hij weer en zoekt hij weer. Nu slaapt hij al even. Maar wel in de kinderwagen en ik wil naar bed. Ik durf hem dan bijna niet naar boven te brengen, maar zal toch moeten. Dus dan voed ik hem straks boven en hoop ik dat hij de nacht in gaat. Maar dat is altijd afwachten. Afgelopen nacht 1 nachtvoeding gehad om 4 uur. Maar dat wisselt ook per nacht. Ik heb afgelopen week smiddags niet geslapen. Maar vandaag wel. Eerste dag alleen met de 2 jongens en ik was echt moe!
] Hier nog iemand die afwacht Ik denk alleen niet dat ik de laatste zal zijn, aangezien ik als het goed is uiterlijk tot volgende week hoefde te wachten.. En augustus duurt nog lang, dus er zullen er vast nog een hoop zijn die volgende week nog steeds moeten wachten.. Weet hier ook niet zeker of ik vandaag nou wel een begin qua weeën heb gehad, want ik was even boodschappen doen en voelde de hele tijd bij mijn linkerbil een zeurende pijn en af en toe was het echt een hele pijnlijke felle steek.. Ga morgen bij de vk even vragen of dat nou 'iets' was of dat het verder niets is.. Had het wel enkel met lopen, toen ik ging zitten voelde ik niets meer en daarna met opstaan alleen nog een zeurende pijn. Ben even gaan slapen vanmiddag en daarna was er helemaal niets meer.l Verder alleen weer dat ik continue naar de wc moet met het idee dat ik nodig moet, maar dat het of niet lukt of weinig.. Maar heb geen blaasontsteking, is pas vastgesteld.. Dus weet niet of dat ook te maken zou kunnen hebben met voortekenen.. Maar geen harde buiken of verder pijn in m'n buik.. (alleen last van gigantische hongerbuien). Dus dat wordt denk ik morgen een afspraak laten maken bij het ziekenhuis, want moest dan eind van deze week een hartfilmpje ofzoiets laten maken.. Ik weet al niet meer precies hoe en wat, mijn geheugen werkt echt helemaal niet meer mee, dat wordt steeds erger.. Was in ieder geval iets van een extra controle in het ziekenhuis. Ben nou echt zo benieuwd hoe deze week gaat lopen..
Hihi ja mijn man heeft me al een paar dagen geholpen, heerlijk, maar t heeft nog niets uitgehaald... Ach, van mij hoeft hij er niet mee te stoppen hoor hahaha. Sex zelf gaat niet zo meer... maar we gaan ons best doen
Dat geloof ik graag!! Lijkt me erg pittig de eerste weken alleen!! Fijn dat je dan zo nu en dan smiddags ff kan liggen.
Ik heb af en toe echt zulke pijnlijke weeen pfff eens even kijken of er regelmaat inzit. Dit herken ik niet van t strippen in de vorige zw. Wel iets pijnlijkere harde buiken maar dit moet ik wegzuchten
Proficiat Niki!! Hoop dat alles goed is gegaan. Hier net heerlijk 4 uur kunnen doorslapen, wat een verademing na de slapeloze nacht van gisteren!
Hier al vanaf 01.15 wakker pffff madam wil niet slapen. Mijn eerste gebroken nacht is een feit. Vermoeiend hoor haha
Zo blij dat ik van de bevalling af ben! Bevalling duurde 2 uur.. Uitgebreid verhaal komt nog. Nu opfrissen en bijkomen en genieten!