Bedankt allemaal Hoop idd ook gewoon nog steeds dat ie toch eerder komt, heb liever dat één van die vk's komt waar ik afgelopen tijd bij ben geweest dan dat ik o.b.v. die man moet bevallen Ik hou het maar gewoon zo positief mogelijk hier; heb wel mooi z'n hartslagje lekker lang mogen horen.. En hij komt hoe dan ook gauw in m'n armen te liggen. Kan me wel druk gaan maken erom, maar dat maakt het er ook niet beter op, hooguit alleen maar slechter. Kan niets aan alles om mij heen veranderen maar kan wel wat aan mezelf veranderen wat dat betreft, dus dan doe ik het daar dan ook maar mee. Kan verder dan alleen maar hopen @Hope, gaat de goede kant uit! Zal niet lang meer duren, als het idd niet al zover is nu. Heel veel succes
@dragonbaby, het zal idd niet lang meer duren (gelukkig hihi) @hope, spannend! Ben ook benieuwd hoe ver, of dat het al zo ver is. Hier wel meer buikpijn. En nog steeds veel bruine slijm. Heb vanmiddag nog even lekker kunnen slapen na paracetamol. Die is nu uitgewerkt. Merk ik wel meteen. Doet nog niet echt pijn, maar ik kom er iig niet van in slaap. dus ik neem er zo nog 2 en ga mn bed weer in. Elk uurtje slaap of rust kan ik nu goed gebruiken denk ik! We hebben een grote klus te klaren straks Succes meiden!!
Suzanne en hope succes! Dragonbaby, goede instelling. Maar wat een horken daar in het ziekenhuis zeg. Hoop ook voor je dat je lekker thuis kan bevallen!
Hallo dames... Hier ook nog steeds niet bevallen.. Aankomende maandag weer een afspraak bij de gynaecoloog en dan bespreken wanneer ze gaan inleidden.. Ben benieuwd.. Kan iig niet heel lang meer duren denk ik maar voordat we ons meisje kunnen bewonderen..alle andere dames die nog niet bevallen zijn ook heel veel succes..!
Hope ben erg benieuwd, of je in InmiddelsS bevallen bent! Dragon en Suzanne succes met de laatste dagen!!
Afgelopen nacht heeft het hier goed gerommeld, ook veel bruin/roze slijm verlies gehad, en zo nu en dan een flinke harde buik (wee?) Want vond ze best pittig... moest ze wegpuffen.... opzich redelijk geslapen nog. In de ochtend is het gerommel weer gestopt. Vk is rond 12.15 geweest, ik had 2cm ontsluiting.. ze heeft me heel goed kunnen strippen, ze heeft zelfs het handje gevoeld van de baby!! Ze had haar handje op haar hoofdje liggen ik heb nu af en toe een soort van wee, zelfde als vannacht best pijnlijk... maar verder nog niks. Zoon is bij zn tante geweest vandaag, en nu blijft hij bij opa en oma slapen. Hooen wij natuurlijk dat het hier wel ff gaat doorzetten. Lig al bijna de hele dag op bed tv kijken met mn man... heeft eind vd middag allemaal lekkere tosti's gemaakt. En die hebben we ons even lekker soldaat gemaakt (in bed offcourse hihi) daarna heb ik ff gedouched en heb ik een fijne massage gekregen. Heerlijk! Man slaapt nu na wat geaai en gekriebel over zijn bolletje, haha. Ik kan de slaap niet vatten..... ik zit lichamelijk op alles te letten. En ben toch echt wel moe!!
Ik beviel de nacht nadat ik gestript was dus wie weet jij ook vannacht! Zou ik nu nog ff rusten tot t echt doorzet.
Hoera!! Na een zeer vlotte bevalling is ons kleine meisje en zusje vannacht om 3.29 geboren! Ze heet Julia Loïse, 3075 gram en 46cm lang. Verhaal volgt binnenkort! Liefs x
Susanne gefeliciteerd..!! Nou begint er echt op te lijken dat ik de laatste ben die gaat bevallen hihi
Kom ook even gauw binnen vallen Kreeg de nacht vrijdag op zaterdag om 00:20 m'n eerste weeën, ben ze na tien minuten echt gaan opmeten en daarna met stipt de aantal seconde. Waren alleen nog geen goede weeën, dus heb maar gewoon geprobeerd om te slapen, wat alleen absoluut niet ging maargoed. Half 1 overdag heb ik de verloskundige maar gebeld, want het bleef een beetje hetzelfde. 'S nachts was het om de 2,5 minuut een wee van een halve seconde, 's ochtends om de 4 minuten. Dus wou even weten wat ik ermee moest. Half 2 zou ze langskomen, ging ze toch even ook kijken, had al wel 3 cm ontsluiting! We hebben besloten dat ze ging strippen, want ze zei dat het echt nog alle kanten uit kon gaan; doorzetten of stoppen. Nouja, probeer dan maar te strippen. Toen ze daarmee bezig was, brak het vruchtwater, kleine bleek erin gepoept te hebben dus moest sowieso naar het ziekenhuis, maar ach dat had ik toch wel liever. Moest nu alleen dan toch met een gynaecoloog, maargoed. De rest is als een speertrein gegaan, was half 3 ongeveer in het ziekenhuis, kwart voor 3 weer een onderzoek. Was helaas nog steeds 3 cm ontsluiting, dus dat betekende dat ze me weeënopwekkers moesten geven. Verder ben ik de tijd wat uit het oog verloren, geloof dat ik tussen half 6 en kwart voor 6 geroepen heb om een ruggenprik want de pijn werd echt te erg. Was eigenlijk mijn aller laatste keuze want ik had het liever niet, maar ze werden echt te erg. Was ook ontzettend moe, dus op de weg naar degene die em ging zetten dutte ik ook steeds even in tussen de weeën door. Kwam terug in de kamer, had al persdrang, gingen ze kijken had ik ineens volledige ontsluiting. Toen mocht ik gaan persen en 7 minuten later is ons klein mannetje geboren 10-08-13 om 18:23 is onze C.asper geboren. Hartstikke mooi ventje, 3315 gram, 50 cm lang. Verder een hele fijne nacht gehad, hij moest om 12 uur z'n eten krijgen maar dat wou ie niet, kwam die om 1 uur vragen en heeft vervolgens tot half 7 doorgeslapen toen werden we gewekt. Voeden gaat nog niet helemaal super, hij is een beetje lui volgens de kraamzorg. Maar ach, het is pas z'n eerste dagje dus dat komt helemaal goed. Gaat trouwens met beide goed, hij heeft geen complicaties, heb alleen best wel wat pijn in m'n rug van onder tot boven en naar de wc gaan is nog geen pretje. Maar er hoefde gelukkig niets gehecht te worden, dus denk dat het altijd nog erger zou kunnen. Nou goed, ga maar weer even goed m'n rust pakken.. Ben echt kapot, want ik heb afgelopen dagen zo weinig geslapen en er is zoveel gebeurd.. Maar wou het wel even laten weten