Ik merk wel dat ik aankom. Zal morgenochtend weer even wegen. Hebben jullie ook bijna geen trek meer? Als ik niet oplet eet mijn zoon nog meer dan ik op een dag.
Wat fijn dat jullie zo met me meedenken met het kaartje! Dan is zo'n anoniem forum toch wel fijn, want met m'n omgeving kan ik het niet bespreken omdat ze dan weten wat er op komt te staan. We houden het lijstje erin, maar inderdaad wel met een zinnetje dat bezoek het grootste geschenk is. Nog even wat leuks verzinnen. Brademarie. Een telefoon schijnt goed te drogen in een bak met rijst! Alhoewel het natuurlijk met deze warmte ook wel goed zal drogen. Ik heb laatst de tel van vriendlief verdronken en is ook niet meer goed gekomen. Maar hij heeft een nieuwe gekregen van de verzekering! Dus je kan altijd even je verzekeringsman bellen... Ik heb afgelopen dagen niet gewogen. Donderdag weer, dan mag ik weer iets invoeren in m'n app. M'n buik is wel 1 cm gegroeid na 3 weken stilstaan! Mams, ik vind 2 kilo per week aankomen wel erg veel. Is je suiker al gecontroleerd? Misschien is het vocht? Over vocht vasthouden, ik kreeg van de gyn de volgende tip; Niet met je benen over elkaar zitten en met je bovenlichaam naar links buigen. Zo wordt door je baarmoeder je holle ader niet afgesloten. Ach, baat het niet, schaadt het niet toch! Geniet van het lekkere weer vandaag meiden!!!
Hier valt het nog reuze mee met het vocht! Soms als ik veel gedaan heb staan mn sokken in mn kuiten, maar dat is dan ook alles. Soms vraag ik me weleens af of ik wel zwanger ben ! En als ie dan weer lekker aan het draaien is terwijl ik in bed lig dan denk ik weer even 'how could i have missed that....' haha
Hier valt t vocht ook nog mee. Dikkere voeten met dit weer maar dat heb ik niet zwanger ook wel in de zomer. Had het erger verwacht op deze termijn. Maargoed kan nog komen in deze 8 weken. We zien wel, voordeel van vocht is dat t ook weer snel weg is na de bevalling. Eten; ik kan niet meer zoveel avondeten en zit savonds niet lekker meer moet dan echt plat. Krijg ik echt een strakke gespannen huid van de buik zeg maar en gevoel alsof ik een paard heb ingeslikt. Ga dan lekker vroeg naar boven. Heb vaak wel savonds laat weer honger maar geef er maar niet aan toe. Enveloppen geboortekaartjes zijn geschreven en postzegel zit erop. 92 stuks. Pff. 32 weken dansje nog even....
Ik heb juist reuze trek continue. Als ik niet oplet, zit ik zo weer een hele dag te eten! Verbaasd me daarom ook echt dat ik niet weer aangekomen ben, of in ieder geval op me oude gewicht zit.. Want ik was juist aan het begin zo afgevallen omdat ik de tussendoortjes allemaal liet staan.. En nu eet ik eigenlijk weer zo goed als vooraf.. Enige wat ik merk is dat ik dingen sneller vind stinken of van sommige dingen wordt ik gauw misselijk.. Verder kan ik wel een stuk minder op dan 'normaal', maar dat vind ik meer een groot wonder dan vervelend Zo heb ik even gezondigd en ben bij de Jamin snoep wezen scheppen, normaal moest ik moeite doen om niet alles in één keer leeg te eten; lees: ik moest er wat uit pakken en de zak direct opbergen Nou kan die zak zo voor me blijven liggen en ik eet hem nog niet leeg.. En dat is maar goed ook! Vocht heb ik trouwens gelukkig ook geen last van, dus dat scheelt hier dan waarschijnlijk ook heel erg. En hou ook helemaal niet van dit weer, bah! Dus deuren blijven hier lekker gesloten en ik kom niet naar buiten voor het echt nodig is.. Past helaas geen badje op het balkon, anders was dat nog een reden geweest om misschien wel te gaan.. Achja, zo is het ook lekker; geen deur open, komt de warmte ook niet naar binnen. En dan de ventilator lekker aan. Heerlijk! Hebben jullie trouwens ook dat je navel veranderd? De ene keer zit mijn navel normaal en de andere keer zit er een hele bobbel in, of een halve Dus dan steekt er een stukje navel naar voren. Echt zo vreemd om te zien, al helemaal als die kleine ukkepuk zit te schuiven en alles, zie ik zo'n heel bobbeltje in m'n navel mee bewegen
Hier geen uitstekende navel, maar ik merk wel dat hij soms wat meer of minder diep is. Soms kriebelt het een beetje. Ik heb steeds pijn in mn rug. Iedere keer schiet het dan door mn hoofd "Toch geen weeën he?!"... Bij mijn zoon ging ik nietsvermoedend met heel veel pijn in mn rug naar het ziekenhuis. Daar aangekomen bleek dat ik ging bevallen, maar het begin voelde gewoon als een helse pijn in mn rug. Njah, de rest trouwens ook haha.
Hier last van warmte, gezwollen voeten en een bbq... Waarom heb ik ja gezegd???? Wil in schaduw in huis zitten ipv op terras in hete zon!
Ik heb vanmiddag samen met zoontje in zn zwembad gezeten. Was goed te doen dan, en vond hij ook leuk om samen te spelen Nu morgen nog doorkomen. Veel binnen zitten denk ik.
Ik heb de hele middag de deur dichtgehouden. Binnen was het 22 graden en buiten 30 tot 31. M'n zoontje had een rotbui vandaag. De hele dag om alles huilen en alleen maar op schoot willen zitten. En dan zit hij bovenop m'n buik dus dat wil ik niet meer. Niet echt comfortabel. Nu dus best moe. Gelukkig slaapt hij. Morgen wordt het nog warmer. Maar even zien hoe we dan de dag doorkomen.
Ik kan niet veel meer warmte meer hebben hoor Juf.. Tis benauwd in huis, ik ben nogsteeds 'ziek'. Tis een beetje vreemd ziek zijn, ik mis koorts, maar verder heb ik overal last van. Ik heb een oorontsteking, ik heb de hele dag 'koud zweet', mn hoofd is aan t tollen, ik spuug regelmatig, ontlasting is ook raar. Mn hoofd zit vol snot. Maar geen koorts.. Snap t niet.
Beterschap Kim! Hier valt het nu gelukkig enorm mee met de hitte, bij jullie ook? Ik had net weer controle bij vk en de baby ligt nog steeds in stuit. Ik heb over 2 weken de liggingecho, dan zou ze goed moeten liggen en anders gaan ze proberen handmatig te draaien. Ik zit te denken om moxa therapie te proberen, dat schijnt te helpen. Iemand toevallig ervaring hiermee?
Hier valt het wel mee met de warmte. Het was gisteren max 25 graden in huis geworden. Ik heb lekker in het zonnetje gelegen bij het IJsselmeer. Nu is het helaas bewolkt. Kim, doe je rustig aan? Anders even de ha bellen! Beterschap! Mijn navel is nog steeds niet geplopt. Ik verwacht het ook niet meer. Ik vind het heel jammer, het hoort er toch een beetje bij. Het is wel minder diep, maar m'n piercing past nog steeds. Nog een vraagje over de geboortekaartjes. De cadeaulink komt er toch in, maar hoe zeg ik dat op het kaartje, dat een cadeautje überhaupt niet verplicht is en dat eigen creativiteit ook welkom is? * cadeautip.... (en dan de link naar de website) * suggestie cadeautip... * vrijblijvende cadeautip... * cadeau-suggestie.... * of ????
Van onze groep samen bevallen (vorige zwangerschap) had iemand moxa geprobeerd, zonder resultaat helaas.
Ik kom niet elke week 2kilo aan 2kilo in twee weken 1per week. Gister heeeerlijk gezwommen was echt lekker een verwarmd buiten zwembad Zouden vandaag ook weer gaan ma zo te zien komt er weinig van. Vanmiddag om drie uur ging de zon weer schijnen. Verder weinig te melden meiden! Fijne dag meiden
Hier ook 25 graden in huis, en zolang ik weinig doe heb ik er geen last van. Slapen ging niet helemaal lekker, toch een beetje plakkerig. Zoonlief heeft gelukkig heerlijk geslapen (heeft ook de beste kamer in het huis) Vandaag blijf ik maar binnen denk ik. Vanochtend wel even naar het ziekenhuis geweest voor doppler (helemaal goed gelukkig), en nu lekker tv kijken en relaxen. @Moxa: Nee geen ervaring. Ik hoop voor je dat het gaat lukken! Of dat je kindje gewoon spontaan nog gaat draaien natuurlijk. @Kim: Beterschap! Ziek zijn is nooit leuk, maar helemaal niet met deze hitte. Vanochtend flink hagelstenen en onweer gehad, maar inmiddels schijnt de zon weer flink en is de temperatuur weer aan het stijgen.
"Bezoek is het grootste geschenk maar mocht u toch iets mee willen nemen en inspiratieloos zijn kijk dan even hier LINK"
@ Danitcha: wat Kim zegt vind ik ook goed, maar kort "vrijblijvende cadeautip" zou ik ook prima vinden. Heb vrijdag een afspraak bij een praktijk voor natuurgeneeskunde voor de moxa therapie. Ben benieuwd! Ben zelf eigenlijk nooit zo erg voor die alternatieve dingen, maar ik lees hier wel goede dingen over.