1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik had alleen de eerste keer een verschrikkelijke uitbraak, niet zozeer aan de hoeveelheid, maar deed gewoon ontzettend zeer. Kon niet meer naar de wc en de huisarts dacht eerst dat er niks aan de hand was dus die reageerde pas nadat ik op een begeven moment huilend opbelde met dat ik echt niet meer kon.. (2 dagen later ofzo)... Toen heeft ze een receptje naar de apotheek gestuurd met aciclovir en antibiotica want ik had ook nog blaasontsteking op dat moment. Na het eerste pilletje was het meteen weer leefbaar. Wist niet dat een pilletje zoveel kon doen in zo'n korte tijd. Ik kon bijna huilen van blijdschap, stom he haha..

Daarna heb ik voor mn zwangerschap 2 van die twijfelmomentjes gehad, dat ik dacht "is dit een uitbraak?", en dan was het weer weg de volgende dag, dus mijn conclusie was dan 'nou nee niet echt..'..

In mn zwangerschap heb ik het nu al een aantal keer gehad, maar meer dan die twijfelmomentjes wordt het niet. Ik denk dat het toch steeds een kleine uitbraak is, maar dat is zo minimaal is dat het niet overtuigend is. Bedoel al die horrorplaatjes op internet, zo heeft het er nooit uitgezien. Alleen bij de eerste uitbraak heb ik blaasjes gezien, en die waren ook heel erg klein en na 2 dagen weer weg. Niet zoals je het op google ziet dus.

Daarom ben ik dus zo bang dat ik straks onbewust een uitbraak heb, en de dokter het niet ziet.. En ik straks met een doodzieke baby zit. Dat ik het heb is al erg genoeg, maar als mn kindje dat zou hebben zou ik het verschrikkelijk vinden.

Ik wil het graag uitsluiten, zeker weten dat het niet kan. Mjah, dat gaat niet. Ik heb gevraagd om een kuur aciclovir als onderhoudsdosis in de laatste maand, zodat het risico mijn inziens kleiner is, vond ze niet nodig en krijg het dus ook niet. De vk heb ik er nog helemaal niet over gehoord, en die vroeg alleen bij het intakegesprek of ik het 'ooit' gehad had, ik zei toen nou ik weet het niet hoor, maar dat herpesvirus blijft de rest van je leven in je lichaam.. jaja zegt ze, maar de meeste mensen hebben er nooit last van.. Njah, ik heb er ook geen 'last' van, maar het is er wel degelijk, en het risico is mijn inziens onaanvaardbaar.

2. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het moederinstinct die spreekt. Snap je gevoel volledig!

3. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht half uur geslapen, echt kotsmisselijk nu!
    Vanaf 3-5.30 uur weeën gehad die ik echt weg moest zuchten, deed gewoon pijn, maar wilde mijn man en zoon door laten slapen, dus heb me in stilte verbeten, aangezien hij aan het werk moet.
    Nu is hij boos op me omdat ik alles alleen verdraag...

Hij wil naar ziekenhuis. Ik zie nu ik geen harden buiken heb er geen reden meer voor

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    We wilden vandaag naar de efteling maar durf t niet aan met dit weer. Buienradar geeft een grote storing aan.

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeetje..

Als ze weg zijn misschien niet meer nodig... Maar misschien wel verstandig om een ctg te laten maken? Waarom had je ze?

En volgende keer wel zeggen hoor.. Straks ben je perongeluk in je uppie bevallen!

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kortecol misschien toch even bellen, straks heb je al ontsluiting ofzo.
    En je mannetje gewoon wakker maken.

Hier gister ook gemene zeurende steken onderin 2 uur lang pff ben maar naar bed gegaan denk indalingsweeen, zometeen naar de vk voor controle ga meteen vragen.

Even een dansje :)

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kortecol: Ik zou wel even bellen voor de zekerheid geloof ik. Zulke sterke weeen heb je toch niet voor niets?

@Niki: Hier regent het al de hele ochtend en volgens mij gaat het niet meer stoppen. Maar we zitten nog een uur van Kaatsheuvel af ongeveer, dus kan heel anders zijn daar.

@Hier: Vanochtend zwangerschapshoot gehad, samen met man en zoontje. Ben heel benieuwd naar de foto's! Hopelijk zijn ze mooi geworden, ondanks dat ik me zo dik voel....Misschien straks met ons kleine meisje nog een keer een shoot !:)

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kortecol: ik zou ook echt even bellen hoor! Hoe voel je je nu?

@ Minime: leuk dat jullie de fotoshoot gehad hebben! Laat je ons een fotootje zien als je ze hebt? Wij hebben begin juli een fotoshoot.

Ik dans weer met Rose mee, alweer 33 weken vandaag!

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh ik ben mn dansje gisteren vergeten :-D

10. Rose1982

Dan dans je gewoon lekker met ons mee kim ;)

Minemi leuk een shoot :) ik had er hier 1 gewonnen op het forum maar heb hem in mogen wisselen voor een newbornshoot :)

Zo nu snel naar de vk anders zijn we te laat...

11. Rose1982

Weer terug van de vk, mijn bloeddruk was flink gestegen vergeleken met vorige week :( nu morgen terug urine inleveren en weer mijn bloeddruk laten meten anders word ik naar de gyn gestuurd. Pfff zo begon het ook bij mijn vorige bevalling ook ineens bij 35,5 hoge bloeddruk.

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh balen joh,

Ik hoop dat het meevalt!

13. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Nou Kortecol ik zou in elk geval even bellen met de vraag wat je de volgende keer moet doen in zo'n geval.

Ik ben vandaag 34 weken! Ook echt een mijlpaal!
    Heb weer erg veel rechts buikpijn bovenin. Ik denk dat het een spier is die een soort van scheurt. Voelt ook echt als scheurende pijn en ik heb er extra last van als ik moet bukken/tillen.

14. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg, hoe hoog was de bloeddruk dan? Doe maar rustig aan!

15. Rose1982

Vorige week 110/60 en nu was die 160/87

16. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral je bovendruk is dus erg hoog, was je gespannen? Hebben ze een paar keer gemeten? Ik had het namelijk in het begin van de zwangerschap, waarschijnlijk doordat ik wat gespannen was bij de afspraken met de gyn. Als ze de bloeddruk dan aan het eind van de afspraak nogmaals gingen meten was hij al lager. Hopelijk is het bij jou de volgende keer ook gewoon goed!

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Even een zwaai meiden..

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Dat gevoel heb ik savonds heel erg. Trek t dan ook niet om rechtop te zitten..pff. Aan beide zijkanten strak gevoel.

19. Rose1982

Ja ze hebben het een paar keer gemeten heb er 45 min gezeten ook omdat ik uitleg kreeg over de bevalling. Ik was juist voor mijn gevoel wel relaxt en geen spanning.

20. Rose1982

Zwaai terug :p

Je moet wel je tekst aanpassen onder je banner, neem aan dat je niet wilt dat de kleine man nog 8 weken daarbinnen zit ;)

Deel Deze Pagina