Heel mooi Niki, mooi rustig. Lijkt inderdaad een ruime kamer te zijn Een vriendin van mij is nu ook haar babykamer in beige tinten aan het inrichten, ik hou er wel van! (hoewel die van ons juist met vrij felle kleuren is ) @ bekken: hier wel nog steeds last van helaas. Zolang ik rustig aan doe en mijn oefeningen elke dag doe gaat het wel.
Kamertje is nog niet af, fotos komen dus nog. Bekkenklachten zijn heel wisselend. Maar het wordt nu wel zwaarder hoor. Dus rustig aan doen.
Wauw wat een mooie kamertjes al! Hier is het nog lang en breed niet af! Maar goed, nog een beetje druk. Vanaf volgende week ga ik het helemaal klaar maken, alles ligt nu nog verspreid in huis, beetje in de kast hier, beetje in de kast daar,... Je kent t wel
Dikke buik en mooie babykamer zag ik trouwens voorbij komen! Wat de baby heeft weet ik niet, maar hij ligt nu wel goed denk ik. Pff... doet echt pijn weer continue druk op mn ribben, en als hij dan ook nog eens schopt. Auwie.. In bad doe ik niet snel, weet echt niet hoe ik daar ooit weer uit moet komen dan...
Mijn ouders hebben een bad en daar waren we dit weekend. Ik ben er met veel moeite in gekomen. Eruit heb ik hulp gehad. Dat lukt mij ook niet met mn bekkenklachten (ook al is het nog niet zo erg als tijdens de vorige zwangerschap).
Ik heb ook lang zoveel pijn niet als de vorige keren, maar dat zijn echt dingen die ik niet kan. Vanavond zat ik even op een matras op de grond. Pff.. ik heb heel wat moeite moeten doen om voor te gaan staan. Vanaf een bed kun je vanuit lig je nog wel op je zij draaien, en daarvandaan gaan zitten. Maar dat lukt dus vanaf de grond niet, bleek.. Ik was alleen met de kids, en begon me echt af te vragen hoe ik dit moest gaan doen. Gelukkig ben ik 32 weken (bijna), dus zie dit maar als de laatste lootjes, morgen weer fysio. Moet zeggen dat ik vooral niet probeer te klagen, want ik kan nog zoveel! Werken, de kinderen verzorgen, kinderen van school halen met de fiets enzo. Ben ik echt heel dankbaar voor. Was zo anders vorige keren dat ik dit echt als een cadeau ervaar.
Mijn fysio heeft vakantie. Ik mag altijd een ander bellen. Maar ik hoop dat het goed blijft gaan. Al is het de kaatste dagen wel weer zwaarder. Ik kan ook meer dan de vorige keer.
Niki wauww wat super mooi!! Echt stylvol super!! De avond 4 daagse op de hakken haha jij spoor ook niet kim heb je geen slippers?? Nog even volhouden meid.. Maandag komen ze van de kraamzorg ik gister belde ze ook van jeugdzorg maar ik was aant werk ze bellen nog terug maar waarom willen hun een afspraak maken dat snap ik niet.... Heerlijk weer vandaag echt goed voor me worsten teentjes haha verschrikkelijk zeg. Al dat vocht!! Ik ga alleen de douche even onderhanden en dan lekker na buiten. Fijne dag allemaal
Jeugdzorg?! Bedoel je de ggd of jeugdzorg? Zou dat even na gaan vragen, want het is niet normaal als het jeugdzorg is. Dan moet er iemand een melding gedaan hebben. Die komen niet voor jan doedel.
Mijn kraamzorg is failliet, kreeg gisteren drie dezelfde emails. Maar het martiniziekenhuis gaat het overnemen. Eenderde wordt ontslagen. Ze zeggen dat de zorg hetzelfde bljft. Maar in de zomer? Ben benieuwd. Ze bellen iedereen om vragen te beantwoorden, dus ik wacht even af
Wauw mooie kamers voorbij zien komen! Allemaal nog bedankt voor de lieve felicitaties! Voelde me echt jarig, de avond die volgde voelde ik me vooral erg zwak en lamlendig en de ochtend erop aan het infuus en ctg.. Dat was mijn weekend hihi. De gynaecoloog kwam ook nog ineens aan m'n bed om te vertellen dat m'n ijzer weer zo laag raakt..morgen naar de endocrinoloog en dan zullen we een afspraak maken voor het ijzerinfuus. Ik merkte het al, m'n spierkracht neemt weer af, m'n kortademigheid neemt toe, voorbeeld als ik een trap omhoog loop dan red ik dat net en het liefste laat ik me dan gewoon op de grond zakken van ellende, alleen maar liggen.. Nou dat klinkt niet echt normaal voor iemand die altijd loopt grond te rennen à la ADHD .. Nog ff doorbijten... Voor onze zoon komt vanmiddag de schilder voor het kozijn en het plafond, gisteren het behang besteld, gordijnen uitgezocht, vrijdag komen ze de gordijnen opmeten en dan kan dat ook worden besteld. Geboortekaartjes zijn we aan het doorbladeren, nog niet echt iets gezien van, ja die is het! Wel een paar leuke.. Even door blijven zoeken dus. Heb evn kraamhulp gebeld, had nog niks vernomen maar als ik over 2 weken nog niks had gehoord dan moest ik terugbellen. Wikkeldeken moeders voor moeders ook nog niet ontvangen helaas.. Kaamdoos zorg en zekerheid wel, zaten paar leuke kadootjes bij naast alle medische bangmakende kraamverbanden haha