Mams123, bij de 30 weken echo zei hij nou t zou wel heel knap zijn als ie daar nog uitkomt.... 2 controles daarna, ook hoofdligging.. Nu opeens in stuit. Dus blijkbaar draaien ze nog weleens
Bij mij ligt tie al heel lang met t hoofd naar beneden toen ik voor de groei echo ging en de controle ervoor lag tie al met t hoofd na beneden. De vk zei dat tie nu niet meer echt ging draaien. Zo zie je ma weer iedereen zeg weer wat anders!! Ik denk dat tie vanacht aan t indalen was. Heb een apart gevoel in me buik en hebhhoofdpijn...... ga t liefst weer terug na bed. Haha Dinsdag mag k weer na de vk dus ben benieuwd
Mag vandaag ook weer een dansje doen 34 weken alweer, sjongejonge. Zijn nog maar 42 daagjes, als je uit gaat van de uitgerekende datum. Vind het nu echt steeds spannender worden, ben zó benieuwd!
Gaat echt snel he. Ik zat ook te denken ik nog maar 30dagen. Ik hoop minder. Je word zo nieuwsgierig naar hoe t kindje eruit ziet enzo he. En ik denk nu ook veel na over de bevalling... wat ik eerst heel niet had.. Nou heb ef gelegen maar niet kunne slapen. Zo aankleden en op na de bbq.
Lenzen als je zwanger bent geeft wel vaker problemen, je ogen zijn dan wat droger. Ik heb ze sinds de vorige zwangerschap niet meer in. Ik moet nog steeds nieuwe halen, maar ik wacht nog even. Nu al een hele tijd alleen bril op. Hier ligt de baby altijd hetzelfde, hoofd omlaag en rug rechts
Kwam deze tegen: 33 weken zwanger gewicht | Brabbels Hoe is het met jullie gewicht? Mijn app heeft storing, dus weet niet of ik vorige week nu 86.4 of 86.6 was.. Maar nu is het precies 87, dus 400 of 600 gram aangekomen in 10 dagen. 87 is echt dat ik denkt jeeee ! Maar als ik dan zie dat 9 kilo best normaal is, dan denk ik ach... Gaat er wel weer af
Hoi meiden, even een snel berichtje van mij. Heb niet bijgelezen, druk geweest sinds ik weer terug ben in Nederland. Het schiet nu echt op he? Begin er wel echt erg naar uit te kijken, veel pijntjes en ongemakken. Volgende week naar ziekenhuis voor controle.
Die site ken ik ook, check ik ook elke week even Ik ben iets meer dan gemiddeld aangekomen, maar nog niet teveel. Nu ongeveer 13 kg, bij 34 weken (morgen). Ik zit nu op 67 kg, wat voor mijn idee ontzettend veel is (normaal 54). Voor mij is de grens van 70 echt erg. Vorige keer wel er overheen gegaan, zal deze keer ook wel zijn verwacht ik. Maar ach, inderdaad, het komt wel weer goed
Goed zeg! Hier onverwachts ook in aanraking met waterpokken. Wij waren in de dierentuin vandaag. Zie ik ineens een kindje met waterpokken een speelhuisje in gaan waar de 2 kids van mij ook zaten... Baalde toch wel. Manlief heeft onze kids er snel uitgehaald, maar ja... Kan natuurlijk al te laat zijn. Hoop echt dat ze het of heel snel, of niet krijgen. Ben ruim nu, dus ja. Wordt krap dan.
Dames, kunnen jullie ook zo slecht slapen tegenwoordig? Ik wordt 's nachts gek van de jeuk, honger, dorst en zuurbranden. Daarnaast kan ik geen lekkere houding vinden en lijkt het net of het 's nachts 10 graden warmer is... Grrrrr wil lekker door kunnen slapen
Uiteindelijk 3 uur wakker gelegen om Vervolgens door mijn zoon om 8 uur wakker gemaakt te worden... Nee!
Joepie, 34 weken! Alweer een mijlpaal @Slapen: Ik slaap eigenlijk nog heel goed. Ik moet wel een paar keer per nacht plassen, maar ik slaap daarna gelijk weer verder. Vannacht was zoonlief uit logeren, dus ik heb ook nog heerlijk kunnen uitslapen!
Slapen gaatniet heel best. Veel last van bekken en banden. En ik heb bijna iedere nacht oorpijn. En natuurlijk twee keer naar de wc. Maar ons zoontje liet ons uitslapen. Hij werd 9.30 wakker!
Ja! Hier 's nachts opeens last van enorme allergische reacties.. Ik was helemaal niet allergisch, en nu sinds een dag of 3 wel. Eerste nacht werd ik helemaal gek (zie topic), 2e en 3e nacht gingen wel, maar lekker is iets anders. Zuur is nu trouwens minder momenteel, dat had ik tot vorige week wel regelmatig midden in de nacht.. En dorst had ik ook tot vorige week, had een flesje water naast mn bed, dat vond ik wel prettig.
Ik heb hier trouwens wel dat ik wakker wordt van een spier.. Aan de onderkant, zijkant buik, zit een stukje (zal vast een band zijn ofzo) wat lijkt te scheuren als ik op mn rechterzij lig... Voelt echt alsof die spier niet goed is, iedere keer bij een bepaalde belasting krijg ik er een soort kramp in, en voelt het alsof hij ontstoken is en wilt scheuren... Ik heb dat in mn enkel gehad lang geleden, dit voelt een beetje hetzelfde. Mjah, dan slapen we gewoon op de linkerzij
Hee meiden Hier een kort nachtje gehad Vanacht op bezoek gewees bij de vk. Ik was erg aan de diarree en misselijk en kreeg ook hoofdpijn. Had t kindje al de hele dag bijna niet gevoeld en aangezien we hadden Ge-bbqt dacht k gelijk aan voedsel vergiftiging. We mochten gelijk komen en kregen een echo t hartje klopte gelukkig goed. Ze vertelde ook dat je vanaf week 36 t kindje niet meer zo duidelijk ga voelen wat me dan best onzeker maak! We mochten ook nog door na t zkh voor een hart filmpje ma t hartje klopte goed dus hadde we besloten dat t niet nodig was. Ik was wel geschrokken normaal als k me hand op me buik leg krijg k gelijk reactie maar dat was nu al de hele middag/avond niet. Nu voel k hem regelmatig gelukkig... dinsdag weer na de vk voor controle. Dus dat was me t nachtje wel.
Je ging midden in de nacht naar de vk? Ik dacht dat de vk altijd naar jou toe kwam in de nacht? Tenminste, hier heb je de praktijk, en als je geen afspraak hebt moet je naar het mobiele nummer bellen en dan komen ze volgens mij langs.
Ze wou een echo maken dus we konden gelijk komen. We konden gewoon na de praktijk komen en ja we moesten t spoed nr bellen. Voelde me wel lullig ma ik was echt ongerust.