Ja, volgens mij kan moxa ook bij dwarsliggers helpen. Het zorgt voor meer ruimte in het bekken en meer beweging bij de baby.
Oh balen joh! Misschien iets van griep? Ik had het ook vorige week, heel vervelend! Heb je al een paracetamolletje genomen? Dat mag gewoon tijdens de zwangerschap, en is soms best wel heel erg lekker als je met hoofdpijn zit.
Niki beterschap, waardeloos hè als je je zo beroerd voelt! Anders even laten checken bij je verloskundige? Je bloeddruk enzo? Kim, dat is wel grappig dat je die dag een afspraak hebt, gewoon vragen en dan hups je tas inpakken Ik zal je even mn gegevens sturen meisjesachternaam of getrouwde?
Wat is dat pendelen? Dan wil ik dat ook weleens doen haha. Ik was vanmorgen bijvmn collega's en die zeiden dat k helemaal In me gezicht veranderd was. En elke x als k kom zeg ze die kleine komt eerder zorg maar dat je alles zo goed als klaar heb. Haha.
Hier ook al 2 dagen flink misselijk, hoofpijn en afentoe dizzy. Zometeen weer naar de vk omdat mijn bloeddruk flink omhoog gaat de laatste week.
Jeetje. Als je dizzy wordt kan dat ook betekenen dat je bloeddruk veel te hoog aan het worden is.. Pas je op?
breek even in. Ik ben de laatste dagen zo verschikkelijk misselijk. Ook heb ik veel buikpijn. Is dit herkenbaar? Voelt echt vervelend. Eet ook echt omdat het moet. Van de buikpijn slaap ik ook slecht. Donderdag naar de vk. Maar twijfel beetje of ik eerder ga bellen.
Annamama, hopelijk voel je je gauw weer wat beter! Misschien heb je een beetje griep? Ik was laatst ook onwijs ziek.. Dat kan blijkbaar als je zwanger bent
Jeej zijn er ineens veel met deze klachten. Even je plas inleveren. Als er geen eiwitten in worden gevonden is t prima. Wat minder lekker voelen hoort ook wel bij t eindstadium zei mijn vk.
Mijn bloeddruk is prima hoor. Dus daar komt het niet door. Zit nog even aan een blaasontsteking te denken, maar wacht toch maar even af. Het is zo donderdag.
mijn bloeddruk was iets gezakt gelukkig nog wel hoger dan normaal 140/80.Nu donderdag weer urine inleveren en bloeddruk opmeten omdat er vrijdag eiwitten waren gevonden in mijn urine. Ben toen voor onderzoeken doorgestuurd naar het ziekenhuis na een halve dag onderzoeken alles goed wel alles goed in de gaten houden.