De eerste is al bevallen he Hier begin ik ook wel een beetje in paniek te raken hoe ik zo snel alles zo netjes krijg..
@kim klopt sorry verkeerde zins opbouw eigenlijk excuus heb je helemaal gelijk in... heb je niemand die je kan helpen kim? hier redelijk alles in orde nog wat laatste dingen maar zelf kan ik vrij weinig op dit moment dus ook wel blij dat de belangrijkste dingen allemaal gedaan is!
Haha.. Nee niemand die door mijn spulletjes mag , ben daar echt allergisch voor. Zoveel is het opzich ook weer niet, het is gewoon opeens een mount everest voor mn gevoel.
Annamama, hopen dat de bacterie er dan niet zit en je lekker thuis kunt bevallen! Doe maar rustig aan, misschien helpt een kruikje? Marszie, hoezo gaat het niet geweldig dan? Enne, we hebben zelfs al 2 bevallingen gehad
hier nog steeds mega schommelingen van de bloeddruk maar omdat wel weer stabiel word elke keer willen ze geen medicatie voor geven... aan de ene kant heel fijn want slik liefste niks aan de andere kant ben ik wel in vlagen hondsberoerd slaap mega slecht en kan weinig... nu al vanaf zaterdag hondsberoerd... maandag was weer in ziekenhuis voor controle was weer te hoog dus weer alle toeters en bellen en na 3 uur was weer een super bloeddruk dus mocht ik weer naar huis... met de medeling ja kleine doet het goed en er word voor de rest niks gevonden dus hou je maar rustig... en als je vraagt wat de oorzaak is zeggen ze letterlijk dat ze niet begrijpen waarom mijn bloeddruk zo extreem schommeld.. moet er wel rekening mee houden dat mijn bloeddruk stabiel hoog gaat worden en dat er dan een kans bestaat dat ik in week 37a38 ingeleid moet worden... dan houden dat maar in ons achterhoofd maar voel mij dus nu vanaf zaterdag al elke dag non stop beroerd maar ze kunnen niks zucht.... vrijdagochtend moet weer naar ziekenhuis voor controle dus ben benieuwd wat mijn bloeddruk dan weer is
Marszie, erg vervelend zeg dat je zo naar bent en dat ze geen oorzaak weten van de bloeddruk schommelingen. Ik ben bezig met de adressenlijst. We moeten nog steeds een geboortekaartje, maar ik doe de lijst maar even eerst. Ontwerp doen we zelf, maar ja, manlief is zo druk... komt er niet van.
Hier ook enorme nesteldrang pff. Wil alles aan kant hebben en in mn kantoor nog wat kasten en spullen verkocht hebben. En mn poets kwam afgelopen keer niet. Heel fijn dus allemaal... Ben normaal tijd al erg opgeruimd!
Ik lees net dat het kind van Kim Kardashian en Kanye West North als voornaam heeft. North West dus... Misschien ter inspiratie voor als een van jullie nog geen naam heeft bedacht
Vreselijk dat ze een kind zo noemen! Vandaag mega drukke dag gehad. Nu voor het eerst met beetjes omhoog. Terwijl buiten zonnetje schijnt en ik eigenlijk in tuin bezig wil met onkruid wieden, niet om aan te zien!
Ja North West, dat was al een paar dagen in t nieuws.. Belachelijk he.. 'Blue-Ivy" is dan nog wel leuk opeens.
Jeetje, wat vervelend dat je je zo voelt Marszie. Hopelijk ga je je snel iets beter voelen. Ik kan me niet voorstellen dat je een nieuw leven een naam als North West mee geeft. Terwijl ik best wel van aparte namen hou, maar dit gaat te ver. Ik heb wel nesteldrang in de zin dat ik alles voor de baby piekpijn in orde wil hebben, maar niet in onze eigen spullen. En poetsdrang is ook nog erg ver te zoeken...
Vandaag weer controle gehad bij de gyn. Baby doet het prima, 2800gram en lange benen. Met mij ach ik moet me behelpen met alle infusies tot de bevalling en benauwdheid... Morgen weer bloed afnemen en weer aan m'n infuus shot, dus hopelijkvoel ik me erna weer een paar dagen iets minder slecht... Af en toe is t echt ff te zwaar.. Maar nog ff doorbijten, maar jammer genoeg weinig mensen die even willen bijspringen, daar word ik het aller verdrietigst van bijv m'n eigen familie....helaas... Kreeg nog paar mooie 3 d foto's mee vd gyn.. Meet our baby . Hollands welvaren hihi en als je zon snoetje ziet, maakt dat alles weer Goed!
Brademarie, wanneer komt jouw kleine? Echt een prachtige foto. Daar doe je het voor he? Vervelend te Horen dat familie niet aan je verwachtingen voldoet
Wat een lwukerd zeg! Heerlijk zo'n bol gezichtje rot dat je jezelf nog altijd niet goed voelt, nog een paar weekjes volhouden meis! Marszie dat geldt voor jou ook. Doe rustig aan!
Thanx meiden.. Achjaaaaaa, familie.. Verwachtingen? Die probeer ik al zo min mogelijk te hebben, maar de dagen dat het zo zwaar is lichamelijk en je hebt de zorg voor een peuter en je huishouden waar niks van terecht komt.. Daar word ik dan verdrietig van als je dan van je zus hoort dat moeders daar fijn aanbied om te gaan behangen.. Mar er speelt nog veel meer, dit is gewoon zo'n bevestiging waar je even moet slikken en vervolgens weer door moet gaan. Komt goed,