1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Annamama. Ik ben geen expert, maar mij is verteld dat het buikje aangeeft of de kleine goed te eten krijgt. Dus het lijkt me juist hartstikke positief dat het buikje voorloopt! Bij twijfel even je vk/gyn bellen, want stress is ook niet goed.

2. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim, hoe is het met je zoon zijn voet vandaag?

3. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Maak me niet echt zorgen hoor. Vroeg me alleen af of 4 weken binnen 1 meting, over 1 kindje niet wat veel was.

Pc deed het niet daar, dus de resultaten konden ook niet goed ingevoerd worden etc. Moet over ruim een week weer, dus vraag het dan wel

Net erg geschrokken. Zoontje heeft een magneetje van ruim een cm doorsnee doorgeslikt. Volgens HA niets aan de hand, komt er vanzelf weer uit. Vind het best eng, maar hij is niet anders dan anders dus het zal wel goed zijn.

Nog steeds erg hoofdpijn maar durf niet echt te slapen als zoontje ook gaat slapen. Wil beetje in de gaten houden.

Kim hoe is het met jou zoon?
    Danitcha, jammer dat je afgevallen bent, maar zou heel goed met vocht te maken kunnen hebben hoor. Ik kom ook weinig aan nu. En 11 plus is perfect toch? Ik zit op ongeveer 14 nog steeds.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Anna: Volgens mij kan dat ook geen kwaad. Een 'groter' buikje is volgens mij ook alleen maar goed. Misschien gewoon een dikkerdje dan, krijg in ieder geval genoeg voedingsstoffen:)
    Bij ons meisje was het hoofdje ongeveer 30 weken en het buikje 33 weken, dus ook een groot verschil. Wel zeiden ze dat het hoofdje al in het bekken ligt, en dat de fontanellen dan al over elkaar schuiven waardoor het kleiner lijkt.
    Maar rond deze termijn is het sowieso moeilijker meten. De echoscopiste kon deze week ook heel lastig het buikje meten, omdat er gewoon minder plek is en meer schaduw van de botjes etc.
    Dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
    De metingen zijn wat minder nauwkeurig nu.

5. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Dank mimime. Klopt wel dat ze hier in verhouding wat kortere beentjes hadden. De jongste was 49 cm, maar woog wel 7 pond. Oudste was 8 pond en 51 cm. In verhouding dus klein, en beetje dik. Nu niets meer van te zien, oudste volgt het onderste lijntje, jongste het een na onderste lijntje.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Dat is wel gek. Alles binnen een week is nl goed.

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    annamama als er niets over gezegd is zou ik me er niet druk om maken. Als t echt niet goed was of er werd getwijfeld zouden ze dat wel hebben aangegeven.

Kortecol: hier gaat t ok. Ik merk wel dat ik nu erg gespannen ben. Heb woensdag weer controle en vraag dan of ik elke week mag komen. Gaat dan maar om 1 keer extra dus zal vast geen probleem zijn.

Vandaag m'n laatste werkdag gehad en nu dus verlof. Hopelijk met een week of 4 een gezond kleintje erbij.

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Anna.. Dat is normaal hoor. Ik had het ook en maakte me hier ook zorgen over. Bleek niet gegrond te zijn.

Zoonlief zn voet gaat veeeeeel beter. Hij loopt redelijk normaal en schroomt ook niet meer om te gaan lopen. Iemand vroeg hoe oud hij was.. Volgende week wordt hij 8.

Hier geen idee wat mn gewicht nu is.

Had vanmorgen een hele belangrijke presentatie.. Helemaal dde soep in gelopen. Ben zelfs huilend weggelopen. Wat een drama. Had teveel info en zou te lang duren bladibla. Ik voel me écht rot erover. Hele nacht nog opgezeten en heb nu gewoon t gevoel dat ik onwijs gefaald heb. Ze hebben mn verhaal niet eens aangehoord.

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luvv: Dat is vast geen probleem om vanaf nu elke week te komen, zeker in jouw situatie. Ik moet ook nu elke week komen, en vind dat ook wel een fijn idee.

@Kim: Fijn dat het beter met zn voet gaat. HIj is dus al 8! Dan was jij ook jong zeg. Jij bent toch 23? Dacht dat ergens een keer op de lijst te hebben gezien.
    Wel balen van die presentatie. Mag je het nog een keertje overdoen?

10. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim: balen van die presentatie. Goed te horen dat met je zoon beter gaat.
    Luvv: blij dat het nog steeds goed gaat! Goed dat je aangeeft graag meer controles te willen.

Hier net van ziekenhuis weg. Voelde me niet lekker. Misselijk, hoofdpijn, wazig zien. Ctg gehad, bloed afgenomen, urine onderzocht en blijk eiwit in urine te hebben. Nu zijn ze bang voor zwangerschapsvergiftiging. Zijn klachten niet verminderd moet ik zondag weer heen! Zowieso woensdag weer op controle

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Minime, 24 inmiddels.. Dus was er inderdaad vroeg bij.

Presentatie mag niet over, zal er dus maar gewoon mee moeten leven.. :(

@Kortecol, jeetje! Dat is schrikken! Hopelijk knap je gauw op en is er niet veel aan de hand.. We gaan voor de 36.1 :-D

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim zeker weten! Ben echt geschrokken!
    Dwingt respect af dat je op die leeftijd al een kind had en zelfstandig opvoed. Heel knap. Mijn 1e ben ik op mijn 16de verloren...

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kortecol jeeje dat is schrikken :( doe rustig aan en als je het niet vertrouwt meteen bellen hoor.

Kim leuk hoor zn jonge mama :) fijn dat het met de voet beter gaat.

Lekker rommel dagje gehad, zometeen lekker uurje in bad en dan languit op de bank!

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kortecol: He bah niet leuk:( Schrikken!
    Hoe was je bloeddruk? En heb je ook klachten als vocht vasthouden bv?
    En hoe gaat het nu, voel je je wel al beter?

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Wakker...

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb tot nog toe elk uur gezien.
    Bloeddruk was goed 110/80. Wel wat dikkere enkels dan Anders. Maar niet extreem. Erg misselijk, hoofdpijn en pijnlijke ogen met wazig zicht.
    Verder ineens weer harde buiken. Geen zin in opname nu, want de oudste ia zondag jarig, vieren we morgen... Wordt een dubbeltje op zijn kant

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zoon wakker, heb de hoop op slaap maar opgegeven... Hoop dat ik me deze zwangerschap nog wat beter ga voelen...

18. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Wat hebben jullie hier allemaal veel last van dingen zeg, jeetje :$

Hier gaat alles juist hartstikke goed.
    Niet misselijk, geen hoofdpijn, geen buikpijn..
    Bloeddruk was laatste keer bij de vk hartstikke netjes, denk dat die a.s. maandag dus weer even netjes zou zijn.
    Slapen gaat hier ook nog steeds fantastisch, alleen vandaag en gisteren 10 minuutjes voordat de wekker ging wakker geworden omdat ik nodig naar de wc moest (en dat waren verschillende tijden, dus hoe ik het doe...?) Maargoed, die 10 minuutjes maken dan ook niet zoveel uit..

Moest er vandaag alleen helaas wel vroeg uit voor mijn doen, omdat ik een afspraak heb staan, maargoed dat komt ook wel weer goed.

Enige waar ik hier dan een mee zit is pijn in m'n bekken en heb onder m'n rechtervoet warmteuitslag waardoor m'n voet ontzettend veel pijn doet. Allebei gezellig aan dezelfde kant..
    Verder gaat alles dus helemaal goed hier.
    Eerste paar wasjes zijn gedraaid en opgeruimd, moet alleen nog voor alles een vast plekje vinden. Vind dat toch wel moeilijk hoor, want waar zou alles nou het makkelijkste liggen? Ben daar best wel een beetje pietje precies mee :p Maar ach, ook dat komt wel weer goed.

19. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Oh en ik mag vandaag uiteraard weer een dansje doen :D
    35 weken alweer, waar blijft die tijd!
    Ben voor mijn idee nog helemaal niet zo lang zwanger, vind het haast alweer jammer dat het einde in zicht is.. Hoewel ik aan de andere kant ook wel heel blij ben, kan die bekkenpijn eindelijk weg gaan en kan ik hem dan eindelijk vasthouden :D

20. juf85

juf85 Niet meer actief

Zei ik deze week nog dat ik weinig last van mn bekken had... We zijn een weekendje weg. Vannacht steeds wakker van bekkenpijn. Gelukkig kon ik uitslapen. Werd net wakker van mn wekker (zodat we het ontbijt niet missen in het hotel).
    Lopen in de stad gaat ook amper. Ik voel mij echt heel dik en traag.

Deel Deze Pagina