1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb er ook wel genoeg van. Op zich vind ik zwanger zijn heerlijk en ik geniet van mn dikke buik, maar ik zit nu al zolang thuis niks te doen dat ik er wel klaar voor ben. Maar ik zal het ook wel weer missen straks, het is toch bijzonder.

@juf: Ik merk dat ik veel sneller geïrriteerd ben waardoor het lijkt alsof mn zoontje lastiger is, maar dat valt eigenlijk reuze mee. Als hij thuis is moet hij zich ook hier vermaken omdat ik niks mag, maar dat gaat eigenlijk prima. Hij kan zich gelukkig heel goed zelf vermaken.
    Hij slaapt de laatste tijd soms ook niet zo goed, ik denk dat ze wel merken dat er binnenkort iets gaat veranderen.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier nog helemaal niet zat. Sterker nog verbaas me iedere dag als die appt zegt hoe lang ik zwanger ben.

Heb wel kwaaltjes hoor.. Maar kan me herinneren dat ik 8 jaar geleden vol met vocht zat en het echt zwaar had met lopen. Dat heb ik nu niet. Gisteren was ik naar Ikea.. En dan zeggen mijn voeten na een tijdje dat t nu wel genoeg is. Als ik dan ga slapen is het weer over.

Ik heb soms echt moeite om te geloven dat ik zwanger ben..

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Over de kids...

Ook ik merk dat ik soms volledig onterecht mn zoon afsnauw. Op momenten waar ik normaal zou denken tjonge waar is dat nu voor nodig denk ik nu &@%@*@%#..

Volgens mij ligt dat meer aan mij dan aan zijn gedrag. Kinderen doen nu eenmaal stomme dingen zo nu en dan..

Aan de andere kant kan ik het hem gelukkig wel uitleggen. Ik zeg het dan wel tegen hem.. (Sorry dat ik zo lelijk deed tegen je maar ik snap niet waarom je zus en zo doet..)

Hij is vaak ook wel superzoet hoor juist omdat ik zwanger ben. Dan gaat ie heel lief koffie zetten.. Broodje smeren.. Soms krijg ik 20 knuffels ipv 1.. Dan is het echt even een slijmbabbel.. Haha

Maar nogmaals.. Ik ervaar sommige dingen vervelender als anders en ik denk echt dat het aan mij ligt en niet aan hem.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Dat heb ik dus ook Kim, zullen de hormonen wel zijn ;)

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Kortecol, dat was schrikken! Fijn dat je weer thuis bent. Is een zwangerschapsvergiftiging nu uitgesloten?
    Maak er een fijne dag van vandaag!!! Ik ben even kwijt wat er was vandaag, iets met je zoontje, verjaardag? In dat geval van harte!!!

Niki, leuk zo'n shoot hè! Ik ben benieuwd naar je foto's. Ik ben niet naakt gegaan, want ik voelde me best wel ongemakkelijk bij deze fotograaf. Ik vond in lingerie al heel wat!

Wat jammer dat sommigen zo klaar zijn met het zwanger zijn. Dat heb ik nog niet, maar ik begrijp het wel. Iedere zwangerschap is natuurlijk anders. Ik fiets er vrij gemakkelijk doorheen. Maar aan de andere kant is het wel een emotioneel heel zware zwangerschap voor me, omdat ik me heel veel zorgen maak om de gezondheid van m'n kindje. Ik heb wel heel erg de behoefte om een grote sterke jongen van hem te maken in m'n buik, inclusief alle ongemakken. Maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Dus dan maar erna. Waar ik eerst nog twijfelde over bv, voel ik nu een soort oerdrang dat hij op mijn melk een grote sterke jongen moet worden. Niets zo veranderlijk als een zwangere vrouw :p

6. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitcha, wat grappig te horen dat je instinct het ineens zo overneemt!
    Hier vandaag inderdaad de oudste alweer 9! Kleine meid heeft een fiets gekregen. Gister is de familie gelukkig al langs geweest.

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Gefeliciteerd kortecol! Hier is het dinsdag feest..

Merk trouwens dat ik opeens behoorlijk aan kom. 1.2 kilo in een week tijd.

Zit nu op 10.2 in totaal.

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113

Hier ook een erg dwarse peuter! Mijn geduld is al niet mn sterkste kant, pff. Luisteren no way! Wel pittig zo op t einde. Je brnt dus niet de enige hihi

9. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit hier op 14,6 kg. Waarvan 3 kg laatste 8 dagen!

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier op 8.5 kilo vorige week maar denk dat er nu ook weer wat bij is gekomen.

Hier mag madam ook wel komen hoor haha ben zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.
    Andere kant ook jammer want dit zal mijn laatste zwangerschap zijn en geniet er bijna elke dag van :)

Kortecol hoe is het nu met je?

11. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat iets beter dan gister. Loop hier rond met maandverbandje, blijf steeds wat vocht verliezen. Ga uit van urine ...

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ziet het eruit als urine, ruikt het als urine?

Kan ook vruchtwater zijn..

Zou het even een beetje proberen op te vangen.. Maandverbandje is lastig beoordelen door de afscheiding die daar ook bij zit..

Blaas eens op je vuist, komt er dan meer uit? Zo ja, toch even naar t ziekenhuis!

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Was overigens van de week bij een vriendinnetje die net zwanger is en die had de moeders voor moeders wikkeldeken al gekregen..

Had moeders voor moeders even gebeld waar ze bij zat.. Tegenwoordig geen armbandje of ketting meer maar meteen de doek en geen cadeautje meer als je lang mee doet.

Ze zei dat de doeken vorige week op de post zijn gegaan maar ik heb nog niks gezien. Jullie wel?

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 2 weken geleden ontvangen Kim..

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft vochtverlies zou vruchtwater wat zoetig moeten ruiken heb ik weleens gelezen.. Ik zou het wel (ook dit nog) goed blijven observeren, evt aangeven bij de gyn/verloskundige voor de zekerheid, stel dat het toch vruchtwater is zit Je niet te wachten op een eventuele infectie...

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden... Jullie maken me er niet rustiger op. Ben een beetje klaar met al die vreemde randverschijnselen van deze zwangerschap...
    Morgen weer een dag. Noem me maar struisvogel. Trek het even niet meer!

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Handtestje morgenochtend dan.. En eventueel dan naar t zh..

Je mag niet langer dan 24 uur met gebroken vliezen lopen ivm infectiegevaar he..

Laat je niet gek maken ;)

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wikkeldeken van MvM heb ik ongeveer 2 weken geleden ontvangen, toen ik erachteraan heb gemaild. Twee dagen later had ik hem.
    Ben bang dat ik anders nog steeds niets had ontvangen...

@Kortecol: Ik snap je gevoel dat je even geen zin meer hebt in ziekenhuis, maar als het aanhoudt zou ik het voor de zekerheid toch even na laten kijken.

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier ook 2 weken geleden de wikkeldeken ontvangen.

20. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb op fb lopen klagen over de doek maar ook nog niks ontvangen. Doe dan geen beloftes! Zit je daar weken in een pot te pissen! Niet dat ik t voor die doek doe maar dit kun je niet maken.

Deel Deze Pagina