Ja precies. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet voor die doek deed maar dat die doek wel een reden was om zo lang mee te doen want ik had er echt geen zin meer in op het laatst. Snap ook niet zo goed waarom t langdurigheidscadeautje is afgeschaft. Ik denk dat ik persoonlijk wel een paar weken eerder was gestopt als er geen doekje was haha
Die doek zal waarschijnlijk toch een synthetisch goedkoop ding zijn haha maar vind t gewoon onbeschoft.
Kortecol, wat heftig allemaal! Ik snap best als iedereen zo wat zeg dat je er angstig door word... je moet doen waar jij je het beste bij voel dat kunnen wij niet voor je voelen.... Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen!!! We doen vandaag de 37 weken danssss !!! Als alles verloopt hoe ik wil beval ik vannacht haha anders over drie weken en ik hoop niet vrij. Ben t ook wel beetje zat al die kilo's ik zit namelijk al op 18kilo..............l Ik kan bijna niks meer niet lekker liggen/zitten. Waar ik ook steeds last van heb is kramp bij me billen doet best wel zeer!! Bestaat er ook iets van bil weeen ???? Haha. Gister een buik schildering gehad super leuk! Iedereen was enthousiast ik had me schoonmoeder de foto gestuurd en die vroeg of het echt was haha.. Verder weinig nieuws eigenlijk . Succes kortecol
Ik verlies ook veel vocht. Heb ergens gelezen dat aan het eind de afscheiding veel dunner wordt. Urine is het hier echt niet. Vrijwel geurloos. Ga uit van afscheiding omdat ik verder geen klachten heb. Juf, mijn buik explodeert ook! Heb ineens heel veel rugpijn (hoog), en kan niet meer lekker liggen of zitten. Mn ribben zijn helemaal beurs. Is echt ineens, vanaf zaterdag/zondag. Kom ook ineens weer aan. Zit nu op 14,5 kilo. Hoop dat ik over paar dagen weer gewend ben aan die extra kilo's. En dat mijn rug ook wat minder wordt. Had eerst 5 dagen mirgaine, daar ben ik vanaf. Maar ik voel dat het er nog zit, dus als ik niet rustig doe is het zo weer terug. Ben bezig met vluchttas. Batterijen opladen, medicijnen bij elkaar zoeken. briefje maken voor laatste toevoeginge (mobiel, camera, portemannee) Zaterdag bierkratjes gehaald voor onder het bed, zo even kijken of ik ergens een ondersteek kan regelen.
Ondersteek en ruggesteun heb ik ook maar eens aangevraagd, wordt zelfs thuis bezorgd! Vorige keer moest ik het halen. Ik dacht er opeens aan, want de kraamzorg en vk hadden er dit keer niets over gezegd. Net terug van vk, baby was aan het indalen. Buikkrampen en diarree heersen momenteel zei ze, dus ik moest maar extra drinken. En als het blijft aanhouden, dan even naar de huisarts gaan. Verder ben ik vaak licht in mn hoofd. Dat had ik de vorige keer ook aan het eind. Over twee weken moet ik weer naar de vk. Dan ben ik al 37 weken geweest, dat heb ik de vorige keer niet gehaald. Ik wil dan wel dat mn vriend meegaat, zodat we met de auto kunnen. De fietstocht vond ik nu best zwaar en het regende ook nog.
Dames hier nog steeds zwanger. Gelukkig vannacht een beetje slaap gepakt. 4 uur is veel beter dan 1 uur! Ogen brAnden nog en voel me iets beter dan afgelopen dagen. Begin te denken dat ik een griep onder de leden heb gehad... Vochtverlies nog steeds iets. Beetje weeïge geur. Vorige bevalling was in een keer een plets vruchtwater van pAar liter is nu niet zo. Dat rook ook veel zoeter....
Kortecol, als je het niet vertrouwd even bellen hoor! Het kan zomaar vruchtwater zijn. Maar om je gerust te stellen, ik verlies ook vrij veel vocht. Vooral als ik opsta en dan is het de zwaartekracht en dus gewoon afscheiding, met dit termijn werken de slijmvliezen op volle kracht. Als je perst (zoals Kim zegt door op je hand te blazen) en er komen dan scheutjes uit, dan is de kans dat er een klein scheurtje zit in je vlies en moet je bellen. Aldus mijn gyn... Ik heb ook nog geen wikkeldeken gehad van MvM. Dat is totaal niet de reden dat ik meegedaan heb en ik hoop oprecht dat iemand zwanger is geworden van mijn donatie. Maar... belofte maakt schuld!!! Ik heb het emailadres van mijn contactpersoon niet meer, dus ik ga maar eens een mailtje sturen naar het algemene adres. Want ik denk niet dat ik anders wat krijg...
Ik gaf ook gewoon gemaild naar het algemene adres en had binnen een half uur antwoord. Twee dagen later de deken in huis. Is heerlijk zacht en ik ben blij dat ik hem toch gekregen heb.
Ik heb ook vrij veel vocht verlies. Ik moet soms 2x per dag een ander inlegkruisje in doen soms is het zo erg dat me ondergoed nat is en als ik me benen wijd doe dat de lucht erdoor heen kom echt ranzig ma goed ik was hm goed kom echt door de hormonen ook denk ik. Me vriend vind het gek dak dat heb hij zag dan oudere vrouwen hebben dat toch ..... uhh nee schat... haha
Hihi wat is het toch eigenlijk charmant hè, zwanger zijn.. We dijen uit.. Mijn hele linkeronder been is dik en bloeddoorlopen blauw door een lekkend bloedvat vanwege de zwangerschap, inlegkruisjes, lekkende tepels, snurken, af en toe een dwarse hormoon, benauwd zijn, ijzertekort,elke week minimaal 1 x aan een infuus, waar ze altijd eerst een aantal keer misprikken en vervolgens ontwikkel je weer een aderontsteking... Hahaha hilarisch, kijk echt uit naar de geboorte van ons kleine wondertje
Ja lekker zacht hè minime81?! Heeeeerlijk kun je nagaan als de baby daar straks lekker in ligt bij jou te kroelen...
Hier de traktatie voor zoonlief in elkaar geknutselt.. Had toch even na moeten denken voordat ik besloot om iedereen ook flesjes drinken te geven.. =zwaar.... Feestje zoals gepland gaat niet door. Zouden met groep kids beestjes gaan zoeken en film kijken en taartjes maken.. Maar ik vind het niet verantwoord om andermans kids mee te nemen terwijl ik er niet achteraan kan rennen. Dus.... Er mogen woensdag 2 kids mee naar de bios en de mcdonalds.. Heeft snuggere dodo tegen zn vriendje gezegd dat hij niet mee mag. (jochie kijkt niet graag tv en kletst er dan de hele tijd doorheen dus ik vond dat hij een ander kindje moest kiezen..) jochie huilen... Tactisch was t niet..
Hoi meiden.. Hier ook al vocht verlies.. Bekent iets dus.. Vandaag zijn ze van de kraamzorg langs geweest.. super aardige vrouw.. alles was goed. Ik doe vandaag mijn 35 weken dansje..! Moet nog erg wennen aan het verlof, kan echt niet stilzitten dus het huis is al redelijk helemaal klaar hihi..
Ik heb zojuist ook een mail naar MvM gestuurd en had binnen een half uur antwoord. Alle dekentjes zouden verstuurd zijn, waarschijnlijk hebben we ze door de staking bij de post nog niet ontvangen. Ze zouden dus binnen een paar dagen bezorgd moeten worden. Heb vanochtend toch maar even met de vk gebeld, heb ineens sinds een paar dagen heel veel last van harde buiken. De vk gaf aan dat het geen kwaad kan voor de baby, maar dat het wel een signaal is dat ik wat rustiger aan moet doen. Zit te denken om mijn verlof toch maar iets eerder te laten ingaan.
Hoi meiden, even weer een berichtje van mij. Wat ik lees hebben veel wel dat het zwaar begint te worden en ze het zat zijn... Ik vind het ook zwaar maar morgen al 36 weken, dus het schiet op! Baby is al ingedaald, maar heb nu wel zwdiabetes. We krijgen een flinke baby met lange benen, vandaag geschat op 7 pond...! Sterkte iedereen met de laatste loodjes!
Mmmh, ik heb nog geen reactie van Mvm Kim, kinderen kunnen soms zo lekker direct zijn hè Mixje, jammer dat je zwangerschapsdiabetes hebt. Wel al een groot kindje hoor! Hier ook met de laatste dingetjes bezig. Ik wil donderdag alles af hebben als ik naar het zkh moet, je weet maar nooit, ze kunnen je zo houden. Het kamertje vandaag afmaken en de enveloppen schrijven... Hier een foto van het wiegje, bijzonder idee vind ik het dat er eerdaags een kindje in ligt. Hoe gaat het met jullie kamertjes?