Ach ja, ook na de bevalling is het allemaal wel wat. Maar dan kan ik in elk geval weer normaal liggen, lijkt me heerlijk. Volgens mij is de kleine mn hele ribbenboog aan het uitzetten en dat is echt pijnlijk! In mn rug en ook onder mn ribbenboog aan de voorkant. Ga nu naar bed. Hopelijk morgen beter. Juf, wij hebben hetzelfde wiegje. Ledikantje past niet op onze kamer, dus dit is een mooi oplossing. Ledikantje is trouwens ook nog in gebruik, dus blij dat we deze al eerder gekocht hadden. Minime, goeie deal zeg! Laat even weten als hij binnen is! Danitscha, mooie kamer en mooi wiegje. Heb je de sterren toch laten staan?
Ik heb ondertussen ook bericht gehad van MvM. Of ik m'n adres wilde mailen, ik had dus lang kunnen wachten. Annemama, de sterren staan er nog. Ik twijfel nog steeds, maar weghalen is zo gebeurd en er weer op kliederen duurt wat langer. Minime, mooi verteld van na je bevalling. Ik ben benieuwd! Enveloppen geschreven en nu ook met de vluchtkoffer begonnen. Morgen nog even de laatste dingetjes kopen. Wel schattig, m'n lief moest z'n mooiste en nieuwste shirt in de vluchtkoffer, voor als hij met z'n zoon op de foto gaat Slaap lekker allemaal
Danitcha. Mannen zijn zo veranderlijk als ze voor het eerst vader worden. Echt leuk om deze dingen voor later op te schrijven. Hier wordt kindje steeds rustiger in bewegingen. Beweegt nog wel. Zal het gebrek aan ruimte zijn? Hoe is het bij jullie met bewegingen? Ik loop trouwens rond met wat ontsluiting, zijn er meer meiden? Kim: wat heerlijk dat je er zo soepel doorheen gaat met je zwangerschap. Is je gegund na het verlies van je moeder en alles alleen moeten doen. Ik hoop de 36.1 te halen en dan de kleine mee te kunnen nemen naar huis!
Dankje voor je lieve woorden.. Hoever ben je nu? Ontsluiting maakt het wel heel spannend! Hier al paar uur wakker door maagzuur. Straks maar even rennie oid halen. Hebben jullie trouwens ook dan soms je voeten opzwellen uit t niets? Ik heb steeds dat er 1 heel dik wordt en de ander niet. Loop dan een beetje vreemd voor een ander.. Vandaag komt de aannemer voor wat kleine dingetjes.. En ik ga zo zoonlief wakker maken met een ontbijtje op bed!
Wat een leuk idee! Zal je zoon leuk vinden. Voeten zwellen al een paar weken wat. Hier linker iets meer dan rechter. Ik zit nu op 34.1
@Kortecol: Geen idee of ik ontsluiting heb, ik ga ervan uit van niet. Ze hebben daar nog nooit naar gekeken bij mij. Vorige zwangerschap zat het met 38+5 nog potdicht (was nog niet eens verweekt), dus ik ga ervan uit dat ik nu ook nog geen ontsluiting heb.
Hoi meiden.. Dacht laat het hier toch even weten.. Sins gister voelde ik de kleine helemaal niet.. zat echt in twijfel om te bellen naar de vk.. eerst wilde ik dit niet doen want dacht ja zit me voor niks druk te maken.. maar goed toch gedaan en naar het ziekenhuis aan de ctg.. en ja hoor daar begon ze me toch te schoppen hihi ene kant super blij andere kant voel je je zo lullig omdat je dus voor niks gegaan bent.. maar goed nu wetend dat alles toch goed is voel ik me een stuk opgeluchter!! Verder hier ook wel last van dikke voeten maar moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal zo vlot vind gaan dat ik echt niet op zie tegen die 5a6 weken nog.. Kortecol heb meer vrouwen gehoord hoor die al ontsluiting hadden.. die moesten het gewoon wat rustiger aan doen..
Ontsluiting?? Zegt indd vrij wweinig maar t is wel spannend. Want ja wie weet komt t wel gewoon!! . Ik heb t gevoel dat ons kind wel in de bekken lig moet zometeen Na de vk dus ben benieuwd. Wat een nacht wat een nacht. Bah bah. Gister had k best wel t 1 en ander gedaan dacht k dus kan ik lekker slapen Ma nee hoor. Pfff. Ik zou ook blij zijn als k een x een nacht niet drie x na de wc moet. Mjaa dalijk moet ik er drie x uit misschien! Ik ga ef eten en na de vk!
Ik ben er vannacht weer 3x uit gegaan voor de wc. Normaal gesproken 1x, maar mn zoontje was ook wakker, dus zodra ik wakker word, moet ik gelijk naar het toilet. Ach kan ik alvast wennen he
Nah dat was bizar.. Kerel komt binnen met al zn spullen.. En gaat vervolgens weer weg en zegt ik kom morgen terug.. -_- Want.. De kachel gaat ie niet met mij doen.. Hij wist van te voren hoeveel t woog -_- (neemt morgen dus iemand mee)
Ontsluiting had ik met 38w: 2 cm. Dag later: 4 cm. Daarna ben ik ingeleid, dus ik weet niet wat dat gedaan zou hebben. Volgens mij VK nu heb je bij een 2e of meerdere, grotere kans om al vroeger ontsluiting te hebben omdat je lichaam al een keer ontsloten is. Volgens hen zegt het niets over of je gaat bevallen. En kun je rustig weken lopen met 4 cm... Tja, of het waar is? In elk geval heb je zonder ontsluiting minder kans om te bevallen denk ik dan. In verder heb je die 4 cm er dan al vast opzitten. Dan zit je sneller op 10 cm toch? Ik ben uiteindelijk in 2 uur van die 4 naar 10 cm gegaan. Als ik er drie keer uit moet vind ik dat weinig. Moet meestal wel vaker. Zeker met rugpijn word ik elk uur wel een keer wakker en moet ik anders gaan liggen. Hoe? tja, geen enkele houding ligt lekker.
Kim, wat balen zeg! Onze kinderen hebben morgen ook beiden een verjaardagsfeesrje. Hier op onmogelijke tijden. Zoon is 12 uur vrij van school, 13 uur begint feestje. Dochter half 1 vrij van school en begint feestje om 13 uur. Weet niet hoe ik die kinderen lunch moet geven en op tijd moet afleveren... Zoon moet om 16 uur opgehaald, dochter om 17 uur. Hele middag bezig dus.....
Kortecol, hoe gaat het met het vochtverlies? Ik heb wel eens gelezen dat vanaf week 30 de kleine minder beweegt omdat het de ruimte niet meer heeft. Over de kinderpartijtjes. Je zou toch denken dat ze meteen uit school mee mogen en daar een boterham krijgen? Maar goed, ik zie 2 oplossingen. Of ze ophalen van school en onderweg naar het partijtje eten ze een boterham. Of ze komen wat later op het partijtje. Angelique, fijn dat alles goed is met de kleine! Beter een keertje te veel controleren dan een keertje te weinig. Maar ik zou me ook bezwaard voelen. Ik ben moe, moe, moe! Nu al 2 nachten achter elkaar licht zien worden voordat ik in slaap viel. Gelukkig heb ik vakantie van m'n studie en nog geen kids rond lopen, dus ik kan enigszins uitslapen. Maar ook dat lukt niet. Pffff.
Hij zit vast met t hoofd!! . Jammer genoeg heeft ze niet gekeken of k ontsluiting had. Mjaa ik ben al blij dat tie vast ligt! T is heerlijk weer buiten me neefje komt zo uit school eten dus lekker buiten eten.