Hier ook een week en dan was mn zoontje geboren, gek idee. Mijn armen slapen snachts ook! Heel vervelend. Ik probeer steeds van zij te wisselen, maar dan gaar de andere arm slapen.
Oh wat naar Brademarie, wist niet dat dat ook nog kon gebeuren Ik heb vandaag een heel schema in het ziekenhuis: Apotheek service, Anesthesie, Doppler, Gynaecoloog en daarna nog naar de planning voor De datum van de keizersnee! Hele ochtend in de weer....als het niet uitloopt allemaal. 'Gelukkig' dat het regent, dan heb ik toch niets beters te doen Manlief gaat gelukkig mee
Ik heb redelijk geslapen vannacht. Vanmorgen naar fitness geweest, klein half uurtje. M'n rug voelt een stuk prettiger aan. ik denk dus dat mn rug vast gaat zitten en dat ik alleen door fitness dat goed los krijg. Thuis kan ik die beweging niet nadoen, op fitness doe ik met z'n apparaat wat kilo's naar beneden trekken. En door het steeds vanuit een iets andere houding doe voel ik het op verschillende plekken in mijn bovenrug. Ben nu wel even moe, maar goed dat mag ook. Gisterenavond in ee goede bui nog een grote speelgoed kast uitgezocht. Ben tot half 12 bezig geweest. Doe ik bijna nooit zo gek, maar ik wist dat ik vandaag alleen zou zijn, dus dat ik kan slapen als ik dat wil. (en ja dat wil ik vandaag.) Verder wil ik dus vandaag mn lakentjes gaan maken. En nog een keer goed controleren of ik alles heb thuisbevalling en kraam straks. Eventueel druk ik vandaag nog even etiketten af, maar dat ik vind best lastig om te doen. Dus ik kijk nog even. Brademarie, goed dat je een gesprek plant met een anathesist. Zou ik zeker ook doen. Succes vandaag! Hopelijk voel je je beter na het infuus. Laat je horen wat de anathesist zei? Kortecol en Minime, ook succes vandaag in het ZH. Mimime, Niekie, juf en alle andere met een peuter! Succes weer vandaag.
Hee meiden. Wat een k#t nacht heb ik gehad... tot 1u wakker gelegen om elke x na de wc te gaan. Derna wel licht in slaap gevallen tot de gevolgen dat ik en me vriend heb wakker gehouden en zelf nu helemaal gebroken ben. Ik had vanmorgen ook wat krampen een beetje boven me schaambot is dat ook t indalen dan? Aangezien hij al vast in de bekken ligt weet ik het niet Maar het deed wel zeer moes ef niet bewegen. Nou altijd als k veel op de planning heb kom er weer niks van helaas... Ben moe en ik zou om half 11 bij een vriendin zijn wat ik niet red want k lig nog steeds in bed. Meiden succes met juli zkh bezoek! We lezen het wel!
Dat is ook raar Kim, heeft hij er geen verklaring voor gegeven dan? Ik ga vandaag maar wéér de stad in.. Ik kom iedere keer met ideeën aan wat er nog mist op momenten dat ik dus geen papier bij de hand heb.. Soms denk ik er dan later ineens weer aan en schrijf ik het dus weer op, maar die lijstjes blijven dus komen.. Andere keren vergeet ik het weer.. Weet nu ook dat ik twee dingen mis omdat ik die vergeten ben, dus dit wordt dan ook niet de laatste keer.. Maar ik kom er maar niet op wat.. Ook niet als ik alle winkels in mijn hoofd helemaal door loop. Rotgeheugen van me.. Achja, ik ga niet de stad steeds weer uitstellen, want dan moet ik ook veel te lang door de stad lopen, vind eventjes al best veel dus dan maar in stukken steeds. Nou iedereen veel succes vandaag met alles wat je doet
Dat heb ik nou ook. Ik denk elke x ooooo de battarij van t fototoestel moet opgeladen worden. Dat ga ik dus nu gelijk doen.. en door na me vriendin.
Nou, helaas niet gedaan wat ik wilde doen, maar wel veel gedaan. Nu even liggen en zo naar de fysio. Bye bye
Gisteren wilde hij er iemand bijhalen ivm gewicht van de kachel. (terwijl ie zelf een opname heeft gedaan en dat dus van te voren wist...) En vandaag begon hij met zn maatje. Bedacht ie dat ie uit het raam wilde slijpen??!? Toen zei ik dat hij dat beter op de stoep kon doen. Had geen zin om ermee naar beneden te lopen dus is vertrokken. Wie wilt er nou een pijp vol roet slijpen boven het balkon van een ander waar nog een plastic overkapping op zit ook?!?! Ben echt boos.. Had mn keukenkasten al naar beneden gehaald voor hem.. Kachelaansluiting omgedraaid.. Een puinhoop hier.. Ben echt niet happy.. Hele planning loopt in de soep. Komen vanmiddag 2 andere bedrijven kijken voor prijsopgave. Indien akkoord kunnen ze het beide morgen uitvoeren.
Vandaag weer rondje ziekenhuis gehad. Anesthesist, doppler en daarna gynaecoloog. Alles was weer prima, ook de doppler! Vruchtwater wordt wat minder, maar nog niet te weinig. En ook wat kalk op de placenta maar ook geen reden tot zorg aldus de gyn. En nog belangrijker: we hebben een datum !!!! Superspannend! __________________
Onze familie mag de datum wel weten, is wel zo praktisch (ivm opvang zoontje). Maar voor de rest houd ik het geheim Jullie mogen het ook best weten hoor, maar ik heb een collega heb die hier ook op ZP zit, dus ik ga het hier niet neerzetten
Mn schoonmoeder is vanmorgen geweest en heeft met mn zoontje gewandeld en gespeeld. Ik heb wat klusjes gedaan. We zijn net weer beneden. Mn zoontje heeft 3 uur en 15 min geslapen!!! Ik heb heerlijk op bed liggen lezen!
Minime wanneer? Heerlijk je kind 3,5 uur in slaap! Wij hier voor het laatst met zijn 4-en uit eten geweest. Zo leuk
*breekt even in* hier ook een augustus mama maar dan van vorig jaar, wil al jullie meiden veel succes wensen en geniet van jullie kleintjes * breekt weer uit *