1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Leuk!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wow niki mooi hoor!! En wat een mooie buik heb je.

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Thanks!

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mooi Niki !

5. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Mooie foto nikki !! Prachtig zo..

Heb heerlijk geslapen eindelijk vannacht nu al wel klaar
    Wakker maar dat maak me niet uit. Zo uit bed en er eff tegenaan.

Mister heb ik alvast mijn kaarten ingepakt die we gekregen hebben toen ik
    Zwanger was. T lag er maar in de la dus ik dacht ik plak ze mooi in.

Vandaag is ook me schoonvader jarig als t vanmiddag lekker weer is ga ik er al vroeg na toe lekker buiten zitten :).
    Ik zag gister al wel dat ik alweer veel vocht vast hou. Dat word straks alleen maar erger na t weekend.
    Het word mega warm voor ons ma goed.

6. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Doe me even een prive bericht.
    Ben wel benieuwd!

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niki, prachtige foto!
    Hier vanaf half 1 van acht wakker met hoofdpijn, misselijkheid en krampen in buik en onderrug. Niet zo erg dat ik naar zh wil rijden, maar wel zodanig dat ze me uit mijn slaap hebben gehouden. Waarom is dat toch steeds 's nachts?

8. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Hier ook goed geslapen. Maar nu wel al gelijk pijn onder mn ribben, meestal is dat in de middag pas. Verder heb ik bij het omdraaien een spier verrekt in mn lies. Dat is pijnlijk.
    Zo visite, dus even de boel netjes maken.

Jullie de klossen al onder het bed? Ik ben vandaag 36 weken, dus van het weekend even doen.

Mooie foto Nikie,

Minime, ik zou het ook niet op het ZW forum plaatsen, wil te risicovol...

9. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Omdat je dan tot rust komt, meeste bevallingen beginnen ook 's nachts. Voorweeen zijn ook meestal 's nachts.

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Gisteren bij de anesthesie geweest en in principe mag ik wel weer een ruggenprik indien nodig, echter er zitten wel wat risico's aan verbonden, maar die wist ik al en de kans is niet veel groter dan bij andere patiënten. Maar ik weet wat de gevolgen kunnen zijn en daardoor ben ik vorig jaar mooi meer dan 8 maanden doodziek van geweest, dus hopelijk is het gewoon niet nodig...

Hier heel veel,pijn gehad in m'n armen vannacht en handen, m'n rechter ring vinger kreeg ik niet meer recht, die schoot telkens in soort kramp, nu zijn m'n vingers ook behoorlijk opgezet en ben na de ruggenprik ellende vorig jaar al rechts geopereerd aan Carpaal tunnel syndroom en dit lijkt er heel erg op, logisch door het vocht, dus voor de zekerheid even Erasmus zh gebeld die mij toen hebben geopereerd (was wel gek, dag na de operatie testte ik dus positief, de dagen ervoor waren negatief, maar voelde me zwanger ..) en bij de naconrole zei de neurochirurg al als je klachten krijgt in de zwangerschap, bel! Nu heb ik aan de ene kant joh die 4 weken, hooguit 6..maar ben al zo op door alle andere medische ellende dat ik echt m'n krachten hard nodig heb, en wat wil de arts eraan doen? Denk ook weinig.. Maar ja..

Sorry voor m'n geklaag... Ik ben gewoon een medisch vraagteken af en toe, en heb geen zin om te zeuren, dus... Goedemorgen! Fijne dag allemaal!!!

11. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klossen, wel alvast gehaald vd week en als de zolder, waar wij slapen, op orde is (manlief is nog even de boel aan het verbouwen omdat het bureau en adminsitratie enzo op zoon zijn nieuwe kamer stond) dus als dat klaar is dan kan alles ingeruimd worden, dozen allemaal uit de kamer en oude kasten die op zoon zijn kamer stonden voordat hij er kwam, ook allemaal weg.. Heerlijk! Dan kan alles gesopt worden, maar nu nog ie and vragen om te helpen, want ik kan het nu echt niet meer :(

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klossen doen wij niet aan. Hebben een boxspring van ruim 60cm hoogte en vorige zwangerschap ben ik dankzij de klossen door het bed heengezakt midden in de nacht!
    Danitcha. Ik zou gewoon bellen. Herstel van zo'n ingreep is 4-6 weken. Dan heb je een groot deel al gehad voor de bevalling. Na de bevalling kan het namelijk soms ook erger worden!

13. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Brademarie: wat zeiden ze in het ziekenhuis dan erover? Goed dat je in elk geval even gebeld hebt.

@ Niki: hele mooie foto! Wij hebben gisteren ook de fotoshoot gehad, als het goed is krijg ik begin volgende week de foto's. We hebben vooral foto's van mijn man en ik samen laten maken, ik wil er ook nog van mij in lingerie, maar die laat ik door mijn man doen, dus dat gaan we volgende week nog zelf doen.

Ik heb vanavond de liggingsecho, hopelijk ligt de baby niet meer in stuit. Maar heb er eerlijk gezegd mijn twijfels over, volgens mij lag ze gisteren helemaal dwars in mijn buik.

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb de klossen vandaag geleverd gekregen, maar ik zet ze nog niet onder het bed. Dat gaat manlief doen in de dagen als ik in het ziekenhuis lig. Is in mijn geval toch alleen maar voor de kraamhulp.

Gisteren het wiegje en bedtextiel gekregen. Net in elkaar gezet. Zo leuk! Staat nu al naast ons bed:)
    Het was incl matras, hoeslaken, dekentje en lakentje, alleen het lakentje ontbrak. Dus gelijk gebeld en nu krijg ik die alsnog opgestuurd. Wel nette service vind ik, want ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik die echt niet heb.

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Mooie foto niki. Ik lees dat veel mensen slecht slapen. Hier net zo. Pfff super vermoeiend. Ben gister bij de Gyn geweest en tussen de 37 en 38 weken gaan ze kijken of ze me kunnen inleiden. Voor mij dus nog zo'n week of 3. Hoop dat t meteen lukt en ik snel zal bevallen van ons mooie meisje.
    Verder nogal een rotweek voor de boeg. Vorig jaar hoorde ik op 6 juli dat I* was overleden en op 9 juli is ze geboren. Zullen even moeilijke dagen worden denk ik. Zie er best wel tegenop. Ook dat niemand in onze omgeving eraan denkt ofzo. Dat lijkt me best pijnlijk.
    Naja ga nu weer verder met t huishouden. Druk bezig met alles opruimen/schoonmaken enzo... Kamer voor kamer. Geen zin meer maar t moet even gebeuren ;)
    Fijne dag allemaal!!

16. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijken me inderdaad moeilijke dagen voor je, Luv. Heel dubbel lijkt me dat, vorig jaar moest je in deze tijd afscheid nemen van je meisje en nu gaat dit meisje bijna bij jullie komen! Waarom ben je bang dat niemand in je omgeving eraan zal denken? De mensen die vlakbij je staan zullen dat toch niet vergeten?

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luvv veel sterkte komende week!
    Hier nu roze afscheiding ineens na een onrustige nacht en ochtend. Barstende koppijn, mrnstruatiekrampen in onderbuik en onderrug. Geen echte weeën nog. Wel weeïg op de maag en moe, maar kan niet slapen. Geen zin om weer voor weinig/niets kort naar ziekenhuis te gaan op eerste vakantiedag van mijn zoon. Is eindelijk lekker weer!

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Luvv, sorry ik liep en beetje achter met lezen! Heel veel sterkte met alles, zal nooit helemaal een lekker plekje krijgen..

Kortecol, je maakt het wel spannend! Moet nog even wachten hoor :p

Hier trouwens ook geen klossen. Ik heb ook helemaal niets gehaald wat er op van die lijstjes staat. Kraampakket heb ik gekregen van de verzekering, en de verloskundige heb ik nog nergens over gehoord.

Ga er stiekem ook niet vanuit dat het zover komt.

Zag trouwens vanmorgen na het toiletbezoek wel een dot slijm liggen, ik dacht misschien zou dat nou die befaamde slijmprop kunnen zijn? Ik dacht dat het een hand vol snot was joh, weet ik veel.. Heb m nooit gezien bij mijn zoon. (Dit was zo groot als een euromunt ongeveer,.. Wel duidelijk een "klont".

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja dat herken ik wel hoor, komt omdat je rustiger wordt, maar ook omdat je opeens ligt denk ik.

Ik merk bijvoorbeeld dat ik misselijk wordt door het maagzuur wat gewoon mn keel in loopt. Ook voel ik dan opeens spieren die ik anders nooit voel.

(Ik zit te dromen.. in het ene venster staat nog mn bericht, en in het andere dacht ik dat ik het al geplaatst had.. haha... )

20. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hoi meiden. Het gaat even niet zo goed met me. Ik ben altijd positief geweest en heb vertrouwen gehouden in m'n kleintje, maar ben deze week aardig ingestort. Alle medische zorgen worden me teveel. Waarschijnlijk een combinatie van spanningen en hormonen. En als je dan niet slaapt word je helemaal labiel. Ik ga hier nu professionele hulp voor krijgen, want er komt nog een lange weg aan. Ik ga (proberen) wat minder op zp te zijn en wat minder met zwanger bezig te zijn. Dus dan snappen jullie als ik wat minder reageer. Ik zal ongetwijfeld mee blijven lezen.
    Met de kleine ging het deze controle gelukkig goed. Hij is goed gegroeid en zit weer terug op de p3 lijn. De voorgeschreven rust doet dus goed. M'n bloeddruk was gezakt en de flow was ook goed. Hij mag van de gyn over 2 weekjes komen, maar we hebben nog geen datum geprikt. Afhankelijk van zijn conditie krijg ik een keizersnee of natuurlijke bevalling in mijn eigen ziekenhuis. Daarna gaat hij naar een academisch ziekenhuis om de cyste te verwijderen. Over een week weer op controle...

Deel Deze Pagina