1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja, heb ik! Het is inmiddels even een beetje gezakt..

Helpt een paracetamol niet misschien tegen de menstruatiepijn?

2. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn ook echt een lekker stel bij elkaar hè hihi

3. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brademarie je hebt gelijk!
    Kim, ik zit vandaag al op 6 paracetamol ook voor de hoofdpijn... Helpt niet voldoende tegen beiden... Kan wederom niet slapen

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Inderdaad, is wel te merken dat we op het einde lopen. De kwaaltjes kunnen niet op; )
    Ik had het ook zwaar vanavond, ontzettend steken in mn kruis bij het opstaan. Alsof mn bekken zo uit elkaar kan vallen.
    Omdraaien in bed is ook een hele opgave met zo'n dikke buik. ....

Maar goed, welterusten allemaal.
    Morgen weer een dagje dichterbij onze wondertjes! :)

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Nog even meiden! We zijn hoogzwanger... Hier weer ischias in mn bil geschoten gister. Last van bekken en savonds na het eten t gevoel dat ik een paard op heb.

Gisteravond gewoon lekker sashimi van rauwe zalm op bij een goed restaurant! Hmm

6. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rauwe zalm durf ik niet aan, evenals haring...
    Vannacht 3 uurtjes geslapen. Weer kramp in kuiten en mrnstruatiekrampen zijn nog niet opgehouden. Kindje ligt nu wel duidelijk te voelen met koppie in bekken. Zou al die heisa daar dan om zijn geweest?

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier amper geslapen.

Maagzuur was echt een probleem. Vele malen naar de wc gevlogen om over te geven. Moet ook überhaupt gewoon heel veel naar de wc.

Ik ben echt kapot vandaag :(

8. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    O zo herkenbaar al die kwaaltjes! Hier is het ook zwaar, vorige week een uur ofzo indalingsween gehad en kindje is ingedaald. Maar vanacht veel pijntjes en bij wakker worden ook steeds krampen, denk soort voorweeen. Vind best spannend, baby mag nog niet komen, want mijn man is er nog niet. Over een weekje mag het van mij... Zul je zien dat ik tot 41 weken moet wachten deze keer! Ik ben al lang voorbij de datum dat onze eerste geboren werd dus deze tijd is nieuw voor mij. Ziekenhuistas staat zo ver mogelijk klaar, kleertjes gewassen en in kast, vandaag een keertje vast bedje opmaken. Sterkte meiden!

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb gewoon zin om te bevallen haha, laat die kleine meid maar komen :)

10. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim, wat vervelend!
    Maak de tijd om achter medicijnen aan te gaan. Anders huisarts even bellen. Het zuur wat steeds omhoog komt kan je slokdarm aantasten.

11. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Haha we zitten indd op de klaag site Haha!
    Maar gelukkig we zitten allemaal in hetzelfde schuitje :)

Hier redelijk geslapen, onlangs de pijn onderin in me kruis
    T omdraaien deed gewoon nog zeer. Maar nu geen last meer gelukkig.
    Vandaag maar een dagje rustig aan doen.
    Alleen even de bedden verschonen en ma de matrasbeschermer enzo eronder leggen. Voor het geval dat! :)

Ik heb ook zin om te bevallen en ons mannetje in onze armen te houden. Hooguit nog een maand t stellen is zeker al begonnen :)

12. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ohjaa nog een vraag

Hebben jullie een earo sleep matrasje voor in de wieg/wagen/ledikant ???
    Ik twijfel nog

13. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren de liggingsecho gehad en de baby ligt nog steeds in stuit :( Heb maandag een afspraak in het ziekenhuis om te praten over de mogelijkheid om uitwendig te draaien, maar word niet bepaald vrolijk van de informatie hierover. Je krijgt dan weeënremmers en spierverslappers toegediend en de kans bestaat dat ze je vliezen breken en dat je een spoedkeizersnede krijgt. Ben dus aan het twijfelen of ik het moet laten doen, eerst maar even het gesprek afwachten. Bah, ik wil eigenlijk hier helemaal niet over hoeven nadenken, wil gewoon genieten van de laatste weken en dadelijk van mijn verlof. Heb echt een enorme baaldag en moet zo ook nog naar een bruiloft waar ik al helemaal geen zin in heb, ben zo ontzettend moe :(

*klaagmodus gaat weer uit*

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja.. Merk dat t 'ruw' is. Als ik iets drink doet het zeer.

Was net bij de vk.. Ze zegt dat een 2e eigenlijk nooit eerder komt?!

En dat ik geen tijd heb om mn zoon eerst weg te brengen.. Nou ik ga toch echt niet eerst op hun wachten. Ik ga gewoon meteen rijden. Voordat zij er zijn ben je al een heleboel tijd kwijt.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier een goede dag vandaag:) Vanochtend weer CTG gehad en was allemaal goed. Ook het vruchtwater leek nu weer voldoende te zijn, dus niks aan de hand. Nu weer 'gewoon' om de dag CTG en woensdag weer doppler/groeiecho/gynaecoloog.

@Matrasje: Geen speciale aerosleep, gewoon matrasje van de Ikea.

@Gigi: Oh dat is wel flink balen zeg:( Dus moxa heeft niet geholpen. Wist niet dat er zoveel eventuele risico's zitten aan uitwendig draaien. En als het kindje gewoon in stuit blijft, mag je kiezen tussen natuurlijke bevalling en keizersnee?

@Kim: Heb je inmiddels wel al opvang voor je zoontje geregeld voor als het zover is?

16. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Hier ook weer prima geslapen. Vandaag de eerste bieten uit de uit de tuin gegeten. Heerlijk. Alleen wel veel werk, veel bukken etc. Maar goed, deze hebben we vast gegeten! Vanmiddag ga ik jam maken met mn zoontje. We hebben niet super veel fruit, maar ik vind het leuk om het te doen. Dus naast de aardbeien uit de tuin doe ik er een paar bananen bij, dat vult lekker aan. Verder nog wat framboosje uit de tuin.

Vanmorgen heb ik de embrasse voor de gordijnen van de babykamer gemaakt. En gisteren een lakentje in hetzelfde motief als het gordijn. Leuk geworden!

Mimime, fijn all goed was!
    Kim, hoe bedoel je dat een tweede niet eerder komt? Eerder dan de eerste?
    Gigi, ik zou het ook vervelend vinden als de kleine in stuit ligt. Ligt hij ingedaald of nog hoog? Kan het niet als nog vanzelf gaan?
    Kortecol, 3 uurtjes is wel weinig zeg. Succes vandaag.

Ik dacht dat het warm zou worden? vind deze temperaturen wel lekker eigenlijk. Alleen heb ik last van mn voeten, die zwellen en daarna behoorlijk pijn erin. Zenuw knelt af denk ik.
    Bekken gaat erg goed, rug meestal ook. Al met al, klaag ik niet. Nog 4 weekjes!

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja opvang is afgesproken maar moet m wel even zelf brengen waarschijnlijk.

Vk zei dat een 2e kindje bijna nooit eerder komt dan de 1e. Dat is niet wat ik mn hele zwangerschap van iedereen hoor tot nu toe.

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Zei mijn vk ook kim1 de bevalling gaat meestal wel sneller bij een tweede vertelde ze. Nou we wachten rustig af ;)

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Gigi, balen trouwens dat ie nog in stuit ligt, maar dat kan nog veranderen hoor!

Hier lag ie vorige keer ook opeens in stuit terwijl hij daarvoor volgens de gyn al helemaal ingedaald was. Vandaag lag hij volgens de vk wel weer helemaal ingedaald. Dus ik zie het wel bij de bevalling.

Ben trouwens helemaal kapot momenteel. Hoofd barst, maagzuur begint weer een beetje omhoog te komen. Heb iedereen even afgezegd voor t weekend. Ben op.

Aerosleep, ja ik wil die nog wel halen, maar ik vergeet het ook steeds! Al vind ik het onzin hoor voor die kleintjes. Maar het matrasje wat bij het wiegje zit mag van mij nog wel een laagje erop hebben.

20. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweede bevalling gaat kwa tijd vaak sneller.
    Tijdstip van bevalling is inderdaad wisselend. De ene bevalt veel eerder dan de eerste bevalling, de andere later. Zegt niets dus.

Deel Deze Pagina