Ik hoop niet heel veel sneller, oudste was er namelijk binnen 4 uur na het eerste signaaltje.. Kom jij een beetje de dag door vandaag? Ook lekker geslapen las ik
Voor in t ledikant wel, wij vonden t toch een fijner idee en als de kleine spuugt is t ook prettig dat t meteen door t matrasje heen gaat en kindje dus niet nat ligt.
Ik denk niet dat ik het doe heb even na de prijzen gekeken en ik vind het Wel prijzig. Hier de hele dag op de bank gezeten/gelegen. Ik dacht ook dat t mooier weer zou worden vandaag ma veel bewolking Wel een goeie temperatuur. Heb de beddden ook ma niet verschoond.
Nee, weer vergeten en nu geen zin meer om nog de deur uit te gaan. Mn rug doet onwijs zeer, en ik ben doodop. Tot nu toe valt het nog te behappen, in de nacht is het vooral vervelend.
De baby kan inderdaad nog uit zichzelf draaien maar kans is erg klein volgens vk. Ze is nog niet ingedaald wat gunstig is voor een eventuele draaipoging. Ik heb maandagmiddag gesprek in ziekenhuis erover. Mocht ze niet draaien dan gaat gyn kijken of stuitbevalling mogelijk is (daar kun je dan eventueel voor kiezen) en anders wordt het een keizersnede. Had zelf ook niet gedacht dat zo'n draaipoging zoveel risico's met zich mee brengt. Moet er nog goed over nadenken, vind t erg moeilijk om te beslissen!
Gigi ja hoor van meerdere dat een draaipoging veel risicos meebrengt. Wil je niet bang maken maar toevallig dochter van een collega van mijn moeder ging gisteren voor een draaipoging naar het ziekenhuis. En 3 uur later had ze de baby al via een keizersnee ze was 36?wken zwanger.
Ja dat zei de vk inderdaad al dat dat een van de risico's is. Ik wacht even maandag het gesprek in het ziekenhuis af zodat ik al mijn vragen kan stellen en beslis dan. Maar mijn gevoel zegt nu dat ik het niet moet doen.
Heb ik de hele dag niet gesnaaid en dan nu begint het.... Ik wil t niet maaaar ik kan er nie vanaf blijven
Tja Gigi, moeilijk keuze he? Je weet van te voren niet waar je goed aan doet. Ik hoop dat mijn bevalling ook niet sneller gaat. Vanaf eerste wee tot bevalling minder dan 3 uur. Was wel een inleiding, maar toch. Vind het beetje eng, ben bang dat ik ga bevallen zonder dat ik het door heb. Ben ineens heel erg moe. Erg harde buiken. Dus ik ga douchen en zo naar bed. Wel vervelend, eerste avond deze week dat mijn man thuis is... Morgen drukke dag, dus ja heb geen keus denk.
Mams hierook lekker aan de snaai alleen heb nu al maagzuur grrr. Nou ik hoop dat de tweede wel sneller gaat dan de eerste die duurde 43 uur!!! Pffff
Rose, 43 uur!!!! Jemig wat lang zeg. Kim, ja nu al twee nachten van minder dan 4 uur slaap gehad. Gaat lekker... Vanavond lekker terrasje gepakt met manlief zonder zoon. Heb sterk het gevoel dat kleintje eerder gaat komen dan augustus... Hoofd is nu ingedaald. Zo irritant dat gevoel als je wil bukken of benen over elkaar doen.
43 uur! Mijne duurde 25 uur en dat vond ik al lang. Hier ook steeds maagzuur. Maar ja ik heb ook gewoon chocola gegeten, dus niet handig. En vanavond gaan we wokken, dus dat wordt ook last van maagzuur daarna denk ik.
Idd. Hier in wieg en ledikant aerosleep. Erg fijn voor vocht. Al vaker na een spuugsesie erg blij dat ie erop lag, hup in was en klaar. Qua stikkken/wiegendood verhaal vind ik t een btje onzin. Zou mn kind niet graag op een molton/ zeiltje leggen die niet luchtdoorlatend is.
Heeft iemand ook ervaring met t nannycare matje? Lees wisselende ervaringen erover. Kan m gratis krijgen van m'n verzekering dus vraag m sowieso aan maar vraag me af of t wat is.
Net even naar centrum geweest onder mom Van kan nu nog... Aardbeien gehaald, nieuwe geurtjes voor manlief en op terras samen geluncht van verjaardagsbonnetje!
Ik merk dat het hier bijna geen doen is om de laatste klusjes in huis te doen. Ben moe, olifantenvoeten.. Het valt me reuze mee tot nu toe maar het is wel knudde als je niet kunt doen wat je wilt doen.
Pfff hier is t niet uit te houden! Zo warm!! Ga t liefste boven bij de airco liggen. Vanavond nog verjaardag daar heb k helemaal Geen zin in.