Hier eigenlijk nergens last van vandaag Vanochtend met zoontje naar de bieb gefietst en boekjes uitgezocht. Vanmiddag weer ctg gehad, helemaal goed gelukkig. Nu lekker buiten in de schaduw met voetjes omhoog. Nog geen last van vocht, maar had ik vorige keer ook niet, dus ik hoop dat het mij nu ook bespaard blijft. Vanavond lekker bbq met schoonouders
Hier gelukkig ook geen last van de hitte. Heerlijk wezen shoppen vandaag en net in de tuin nieuwe plantjes gepoot. Nu even opfrissen en dan naar een verjaardag lekker bbqen Word helemaal happy van dat weer Fijn weekend meiden!
Ik ook niet Zojuist een paar uur geslapen met het idee dat het zou helpen. Maar helaas, bij het opstaan binnen 5 minuten weer 'volgelopen' voeten. Ik kan niet zoveel doen met die voeten, dat maakt het zo vervelend.
2 nachten met t gezin naar het strand geweest. Heerlijk en topweer. Wel weer veeeel te veel gelopen en nu zo een pijn aan mn bekken.
Ja onwijs irritant.. Plassen heb ik nu vrij normaal. Vorige week was dat veel vaker. Hier vanavond mn nieuwe matras op mn bed gelegd. Wat een oorlog zeg. Wilde niet door de deuropening. Opmaken is ook moeilijk. Hij is veel dikker dan mn vorige en de hoek valt niet even op te tillen. Om nu te zeggen dat ik zo lekker in mn nieuwe bedje lig, nee nog niet. Moet nog even iets zachter worden en moet nog even wennen. Mijn bed was al heel hoog, heb nu het gevoel op een berg te liggen. Zal morgen eens meten maar gok dat t rond de 85 a 90cm uitkomt.
Iedereen is druk? Hier kan ik echt niet veel doen. Gezwollen voeten, kortademig, warm! Alles is te veel. Hoe vergaat jullie het?
Ik hoop echt dat dit warme weer gauw weer over is, moet er namelijk niet aan denken om met dit weer te gaan bevallen Ik hou echt niet van dit weer, blegh. Heb gelukkig nog wel goed kunnen slapen, maar heb dan ook de ventilator de hele nacht aan staan. Dan is het ook nog vol te houden. Ondertussen ben ik alweer op de 36e week aangekomen Gaat echt vlug die tijd zeg.. Verder gaat het hier nog steeds goed. Heb wel veel vaker een pijnlijke steek daaronder, maar heb geen flauw idee waar dat nou vandaan komt. Maar dat is het enige naast m'n bekken waar ik af en toe last van heb.. Ben wel heel erg uitgeput als ik de trap hier even opgelopen ben, maargoed.. Maar verder mag ik volgens mij ook wel heel erg van geluk spreken dat het allemaal zo goed gaat hier.
Ik zit lekker in de schaduw met een drankje en een boek. Zoontje slaapt dus ik heb even rust. Hopelijk gaat hij zo lekker spelen als hij wakker is en kan ik rustig blijven zitten. Dan is het goed te doen, maar warmer hoeft het van mij niet te worden! Zou graag aan het zwembad of zee zitten nu! Hopelijk volgend jaar weer als ik hopelijk weer in shape ben en mn bikini pas; ) Steken in mn kruis heb ik ook sinds ruim een week. Vooral bij opstaan. Als ik zit heb ik nergens last van. Ja wel om een goede houding te vinden, maar dat is een ander verhaal; ) In een ander topic zag ik dat Marszie bevallen is van een jongetje! ! Heb verder niet goed gekeken wanneer etc, maar gaat naar omstandigheden goed begreep ik. Hopelijk blijft de rest van de kleintjes Nog even zitten, alhoewel voor sommige de 37 weken al bereikt is!!
Wij moesten de grote schoonmaak doen, daar zijn we vandaag mee bezig geweest. Ging nog redelijk. Niet alles is af. Hier ook veel druk in mn kruis en anus. Niet de hele dag gelukkig, maar best vervelend, met of hij er al uit wil of zo.
Hier lekker aan t genieten van t weer. Ik vind t juist heerlijk. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik verder weinig klachten heb. Geen vocht enzo dus in de schaduw vind ik t echt heerlijk dit weer. Dochter vermaakt zich heerlijk de hele dag in t zwembadje dus ook weinig omkijken naar wat mij betreft mag t dus juist wel zo blijven Fijne dag allemaal en voor de mensen die t te warm vinden sterkte....
Hier ook aan het genieten van het mooie weer lekker in de tuin. Straks krijgen we visite dan gaan we bbqen en de kids liggen lekker in het zwembad. Alleen snacht vind ik het zo plakkerig en hoop dan ook als ik ga bevallen dat ze daar wel airco hebben
Bij ons op de slaapkamer was het vannacht goed te doen, ik heb zelfs nog gewoon met mn (zomer)dekbed over geslapen. Maar als het een paar dagen zo'n warm weer is, wordt het ook wel warm op onze slaapkamer. Overdag heb ik het raam en de zonwering dicht en 's nachts raam open. Bevallen met dit weer lijkt me inderdaad wat minder.... Je moet eigenlijk gewoon zo weinig mogelijk doen als het zo warm is.
Nou, hier geen dekbed hoor. Alleen een lakentje.. Maar goed, wij wonen ook onder een plat dak, dus hier is het altijd warm als het zonnetje erop staat. Ik ga zo eens even lekker douchen. Plak een beetje voor mn gevoel.
Ja ik ga straks ook lekker douchen als zoonlief weer in bed ligt. En dan gaat mn man lekker McFlurry voor ons halen Kijk er nu al naar uit! !! Heb nog nooit zoveel McFlurry gegeten als tijdens deze zwangerschap. ...