1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Minime, moest je dat nou zeggen! Nu ga ik me de hele dag afvragen hoe lekker een mcflurry zou zijn -_-......

Hier een beetje bezig met de grote opruiming. Ik doe steeds stukje bij stukje. En ga iedere kamer/kast langs met vuilniszakken en smijt alles weg wat ik nutteloos opgeborgen heb.

Kan maar een beetje per keer doen, want het is me echt te zwaar om in 1x door te trekken.

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hihi heb je de McFlurry Magnum almond white al gehad? ??
    Echt de moeite waard! ! :D

(Nu mag ik nog van mezelf, straks strijd tegen de zwangerschaps kilo's. ..)

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Haha nee..

Sterker nog, ik heb een paar weken geleden voor het eerst in mn leven een mcflurry genomen omdat iemand hier erover sprak :p

Had geen idee dat ze zo lekker waren, ik had de twixversie geloof ik.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    M&m is mijn favoriet maar die nieuwe is dus ook erg lekker! !

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    O de Magnum white is zo lekker!! Die ga ik deze week ook nog een x halen ;)

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dames!

SSSSssssttttttt!

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Even snel een bericht van mij in een chaos periode
    3 juli ben ik bevallen van onze zoon Jayson (foto's in fotoalbum)
    Het is allemaal heel raar en misschien ook beetje vervelend verlopen! We liggen beide nog in het ziekenhuis. Ik word morgen ontslagen maar Jayson moet nog een tijdje blijven omdat hij omdat hij te vroeg is moeite heeft met al zijn voedingen zelfstandig te drinken. Hiervoor heeft hij momenteel ook een zonde zodat wat hem wat kunnen helpen. Dan kan hij sterker worden en dan zelfstandig gaan eten.
    Ik moet ook van een heftige bevalling herstellen waar wel even over heen gaat en alles moet even een plekje krijgen! Wou jullie in iedere geval even op de hoogte brengen!

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @marszie:van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jayson!
    Wat is de reden dat hij te vroeg geboren is? En heb je wel een natuurlijke bevalling gehad of keizersnee?
    Hopelijk gaat het snel beter met jullie en mag je jullie ventje snel mee naar huis nemen. Klinkt allemaal erg heftig!

9. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel
    Jayson had het gehad in mijn buik en de bevalling is spontaan begonnen!
    Er is geen duidelijke reden waarom ik eerder ben bevallen wel natuurlijk gis Werk! Ik zal van de week even wat meer info geven zit namelijk nu via mob en dat werkt niet zo lekker

10. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Hier ook een sshht voor die flurry's!
    Ik wil ook zo graag naar de mac, heb ook al weken lang zin in een lekkere hamburger.. Maar heb geen vervoer :(
    Enige die zou kunnen rijden wil niet, zegt dat ik met ov moet gaan.. Ov is alleen echt niet meer te doen voor mij voor zo'n stuk, want ik moet dan omreizen.. Enige andere optie is om een scooter te lenen, maar dat vind ik ook niets nu :) (en me vriend heeft helaas geen rijbewijs, dus die kan ik ook niet laten gaan..)
    Dus sshht :p

Enige wat ik hier wel kan halen is een lekkere chocolademilkshake bij de bram :p Is ook lekker.. Maar toch blijf ik met die hamburger in m'n hoofd zitten..

@Marszie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jammer dat niet alles gaat zoals hoort, maar daarvoor wil ik jullie heel veel sterkte wensen :)

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Tuurlijk doe rustig aan, je hebt nu wel wat anders aan je hoofd.
    Ik zag in een ander topic al dat hij ruim 2500 gram woog, dat is wel netjes voor die termijn toch?

12. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor dit termijn is hij volgens de artsen gemiddeld dus dat is goed..
    Alleen valt hij nog af maar dat is nog niet heel erg dat doen alle baby's natuurlijk maar moet niet lang meer duren voordat hij aan moet komen kwa gewicht!
    Sinds gisteren hebben we een andere aanpak kwa voedingen en we hopen dat hij daardoor in gewicht aan gaat komen dus weer spannend morgen met wegen!

13. juf85

juf85 Niet meer actief

Marzie gefeliciteerd met jullie zoon! Veel succes verder. Weljammer dat jullie niet samen naar huis kunnen.

14. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel ja mijn hart breekt bij het idee dat ik morgen naar huis ga en Jayson hier moet blijven! Ondanks dat je weet dat moet voor zijn gezondheid en hij super verzorgt word hier breekt mij hart en zie ik er echt mega tegen op! Ik kom straks thuis met een lege buik en een lege babykamer en dat is even moeilijk!!
    Maar we hopen dat hij gewoon dat hij binnenkort lekker mee naar huis kan

15. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marzie: gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat hij het snel oppikt en mee kan met jullie. Sterkte!

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Marszie: Mijn zoontje is geboren met 38+5 (dus niet te vroeg) maar woog maar 2506 gram. Eerste paar dagen in de couveuse, en had ook wat moeite met drinken. Heeft ook een sonde gehad. Gelukkig ging het heel snel beter en na 5 dagen mocht hij mee naar huis.
    Hopelijk pikt Jayson het drinken ook snel op, en kan hij snel naar huis waar hij thuis hoort, bij zn papa en mama! Zodra hij het eenmaal doorheeft, zal hij ook snel genoeg aankomen.

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Marszie! Gefeliciteerd!

Thuiskomen zal idd even raar zijn, maar het is beter zo.

Mijn zoon was trouwens 2635 met exact 36 weken. Dus 2500 is heel netjes hoor!

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Marszie gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat hij snel met jullie mee naar huis mag.

19. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marszie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, hopelijk gaan de voedingen vanaf nu beter, komt hij aan en mag hij lekker met jullie mee naar huis binnenkort!
    Een goed herstel, meid.. Zo te lezen heb je het erg zwaar gehad.

Jullie met je ijsjes.. Had al de hele dag zin in een softijsje, maar dan wel van de ikea, hihi nu dus weer.. :)

Kan nu eindelijk weer even tikken, zit aan de pijnstillers en slaapmedicatie heb gisteren weer in het ziekenhuis gelegen had al 4 nachten niet geslapen van de pijn in mijn armen en handen en echt zenuwpijn.. E Inge dat gaat helpen is bevallen.. Als dit het enige was..had ik het vast wel getrokken, maar ben al sinds 20 weken aan het kwakkelen week in week uit in zh aan infuus.. Ik ben echt op.. Woensdag controle bij de gyn en de gyn gister zei dat ze woensdag moeten kijken of ik ontsluiting heb om eventueel binnenkort in te leiden.. Dat doen ze echt niet zomaar dus voel me in elk geval serieus genomen.

Sterkte meden met de warmte en vochtproblemen, pijlnen, ongemakken, we moeten nog ff doorbijten. (Desnoods in de flurry haha) x x

20. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brademarie: sterkte!

Deel Deze Pagina