1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Marszie; gefeliciteerd! Rust maar lekker uit dan ben je fit als de kleine man thuis komt!

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik had vandaag ineens tot mijn grote verassing een babyshower voor mij! Zo leuk! Had niet verwacht dat t nog zou komen!!! Leuke dingen gekregen en heerlijk buiten kunnen zitten en veel hapjes.

3. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niki, wat leuk zo'n verrassing!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja Niki! Leuk!

Lig hier wakker van t maagzuur. En irriteer me aan de melk uit mn borst. Iedere keer als ik me omdraai is t nat. Met een bh aan slaap ik niet goed dus weet niet zo goed hoe ik het kan stoppen. Pads gaat niet snachts.

5. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim, hier lekt het ook!
    Verre licht bloedverlies en menstruatiekampen... Kan ook niet slapen. Aan de ene kant hoop ik dat de kleine vannacht/morgen komt. De andere kant dat het nog een week duurt

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Kortecol, nog eventjes volhouden.. Het zijn zo hele lange dagen/nachten maar iedere dag extra is meegenomen..

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is zeker zo. Hou het trouwens al veel langer vol dan ik had durven hopen met 20 weken!!!

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja precies! Het is een rotzwangerschap maar tot nu toe gaat het gelukkig nog goed!

Hoe is het trouwens met Danitch?

9. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer zou jij volgens je pendel bevallen Kim?

10. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hee meiden.

@marzie gefeliciteerd met jullie kleine man! Hopelijk kunnen jullie een beetje ervan genieten en dat hij snel naar huis mag.

Hier t warme weer was aardig goed te doen lekker aan t zwembad gelegen.
    Vanmiddag weer was met een water temp van 27 graden was dat heerlijk afkoelen.
    Vannacht was een ander verhaal poe poe wat een hitte ons huis staat de hele dag in de zon hebben we wel een airco maaaaaaar ml kan dan niet slapen.
    Dus dat was best vervelend...

VANDAAAAAG ME 38 WEKEN DANSSSSS!!!!
    zometeen na de voeten pedicure laat ik me bevallings drukpunten even goed masseren :)

Succes meiden vandaag!

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    #891 Danitcha, 8 jul 2013
    Laatst bewerkt: 8 jul 2013
    Marszie, gefeliciteerd met je zoon Jayson! Het derder jongetje alweer... Ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is om naar huis te gaan zonder kind, aangezien dat hier waarschijnlijk ook waarheid gaat worden. In mijn ziekenhuis kun je blijven tegen een geringe vergoeding, misschien eens naar informeren.
    Begon je bevalling gewoon opeens? Kwam het door je hoge bloeddruk? En hoe was de bevalling? Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Aerosleep. Heb ik wel voor het ledikant, maar niet voor het wiegje, omdat dat hier niet mag van de kraamzorg. Door de aerosleep zou het kindje zichzelf niet goed warm kunnen houden.

Brademerie, wat schrik ik van je bericht! Ik wens je heel veel sterkte, doe maar rustig aan.

Met mij gaat het ietsje beter, ik lijk mezelf iets te herpakken. Maar ik blijf Jantje lach, Jantje huil. Fijn die hormonen.
    Ik kan nog wel van het weer genieten, alleen m'n voeten zwellen op tot .... ik vraag me af waar het einde is.
    Sinds 2 dagen heb ik fikse steken in m'n schaamstreek en krampjes in m'n lies. Indalingspijntjes of moet ik me zorgen maken? Het kindje was eigenlijk al helemaal ingedaald.

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitcha, als er geen regelmaat in zit en minder dan een minuut per keer duurt hoef je je geen zorgen te maken.
    Hier doodmoe na een nacht van een uur slapen... Weer een dag met goede temperaturen.

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Danitch, je bent in elk geval al een heel eind gekomen! En daar mag je best trots op zijn!

Kortecol, afgelopen vrijdag! Maar ik heb wel heel hard geduimd dat het niet zo zou zijn want het was en is een bomaanslag hier in huis haha.. Dus ik heb geen idee nu. Ik wacht maar af.

Ik hoop wel dat ik klaar ben in huis. Ik heb werkelijk alles overhoop getrokken. Ik kan niet eens meer normaal lopen in de woonkamer. What was i thinking?!

Het ergste nog, het lukt me niet om er doorheen te werken. Doe steeds iets, en dan ben ik kapot. Als er nu iemand binnenkomt zou die persoon zich rotschrikken. Zo is mn huis nooit namelijk, maar het is klein, en als je groots aan de slag gaat staat meteen alles op zn kop.

Njah, vanavond gaat er een hoop naar buiten voor het grofvuil. Dat zal wat lucht scheppen, Ik loop nu steeds met zakken door alle kamers, en stop alles in een mooie grijze zak waarvan ik denk wat doet het hier eigenlijk.. En tierelantijntjes heb ik niet, maar toch nog best een hoop dingen die je bewaard omdat het 'handig' is, en vervolgens kijk je er nooit meer naar.

Huisje is klein, dus weg ermee.

Maar goed, hoop dus dat de bevalling zal wachten tot ik hier op orde ben, verder kan t me niet schelen haha..

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang denk je nodig te zijn Kim? Hoe gaat het met je zoon? Heeft hij er al zin in grote broer te worden?

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Haha, als ik me boos maak is het met een paar uur opgeruimd. Maar dat boos maken lukt dus niet, als ik een klusje gedaan heb, ben ik kapot en lig ik weer plat op de bank met dikke voeten. Duurt dus heel lang zo :(
    Hopelijk vanavond een heel eind klaar, en dan vanaf morgen beginnen met kleine dingetjes zoals de babykleding op de juiste plek leggen en de tas inpakken en dergelijke.

Zoonlief heeft er ontzettend zin in, gedraagt zich ook al echt als een grote broer. Hij is heel lief, als mn voeten weer eens heel dik zijn komt ie vanzelf met een kussentje aanlopen voor onder mn voeten, en vertroeteld ie me overdreven zoals ik dat ook bij hem doe als hij ziek is haha.. Best grappig om terug te zien.

Als hij perongeluk tegen mn buik loopt, dan zegt hij 3x sorry met het meest lieve snoetje ooit. Haha.

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

vanmorgen naar de vk geweest we zijn weer goedgekeurt ;)
    Laatste twee weken niks aangekomen maar voor mijn gevoel wel 10 kilo in 2 weken pff wat een buik. kindje is nog niet ingedaald wel heb ik afentoe last van harde buiken.
    Vanacht ook weer halve nacht wakker gelegen pff begin dat wel beetje zat te worden dat wakker liggen hoor.

Danitcha fijn dat je je weer ietsjes beter voelt.

Brademarie sterkte ermee, vervelend al die klachten steeds.

Niki leuk babyshower!

Mams yeaah 38 weken alweer! succes met de voetmassage wie weet gaat het wel werken :)

Kim vervelend meis dat je nog zoveel moet doen in huis.

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Van die naadloze bh tops aandoen en pads erin. Deed ik ook.
    Als je echt geen bh/topje oid kan verdragen goede handdoek op t bed.

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Idd 3 jochies! Ben benieuwd wie de volgende is.

19. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! Heeft iemand de lijst nog ergens opgeslagen? Misschien leuk om bij te gaan houden en wat vaker de revue te laten passeren met de laatste loodjes? 38 weken alweer!
    Vandaag voor mij 35 weken, nooit gedacht te zullen halen!!!

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Het schiet al aardig op.

Morgen ga ik de gasleiding verplaatsen dan kunnen de kasten aan de muur.

Troep gaat vanavond naar buiten, ergste gehad dan.

Deel Deze Pagina