1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Hier helaas niet door de keuring van de vk heen gekomen :(
    Hij heeft hier besloten dat het grappig is om nog te draaien en ligt nu dus in een stuit..
    Nou zit ik dus net in de laatste week dat het draaien nog mogelijk is, en één dag van de twee dagen dat ze het doen is al niet meer mogelijk.. Dus ze kunnen dan ook maar één keer proberen of het mogelijk is hem nog terug te draaien.. En het is eerst nog maar de vraag of dit mogelijk is, want ze gaan nou eerst kijken of ze zien waarom hij omgedraaid is.. Als ze dan denken dat het zin heeft, dan pas gaan ze het proberen.

Ben hier dus niet erg blij nu :(

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Misschien draait hij nog vanzelf?

Hier hebben ze ook al 3x gezegd dat ie toch echt ingedaald is.

Gisteren lag ie overdwars. Dat verschil voel ik dan nog net wel zegmaar......

Bedoel, hij hoeft nog helemaal niet vast te liggen, al roepen ze dat wel.

3. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al drie keer gehoord dat kleine ingedaald
    Was, maar draait hier ook nog makkelijk in dwarsligging.
    Dragonbaby: succes. Wanneer moet je heen naar ziekenhuis?

Hier eerste geboortekaartjes PDF gekregen, moet toch wel traantje wegpinken!

4. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ja dat is inderdaad de enige andere hoop.
    Maar daar durf ik verder ook niet echt op te hopen..
    Maarja, misschien heeft dat ook wel te maken met dat ik eerst vrijdag wil afwachten wat ze daar zeggen..
    Want als het niet goed gaat, komt er een hele hoop chaos bij en om daar nu al allemaal aan te moeten denken.... ;)

Ik moet nu vrijdagochtend naar het ziekenhuis.

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wat een tegenvaller Dragonbaby! Hopelijk komt het nog goed.
    Weet je al of je het anders toch gewoon wilt proberen of ga je dan voor de keizersnee?
    Hopelijk is die keuze niet nodig!

6. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dragonbaby: mijn baby ligt ook in stuit en heb vanmiddag gesprek gehad bij de gyn over een uitwendige versie. Mij werd verteld dat ze dit het beste kunnen doen als je rond de 37 weken bent, ik heb dus de afspraak staan voor als ik precies 37 weken ben. Later kan het ook nog wel, maar de kans op succes is dan gewoon kleiner. Dat ze eerst gaan kijken waarom hij gedraaid is, begrijp ik niet, want volgens mij kunnen ze daar niks over zeggen in de meeste gevallen. Ik begrijp dat je nu even niet blij bent met dit nieuws, had ik ook toen ik vorige week hoorde dat het bij ons ook zo was, maar laat het even bezinken en wacht het gesprek af, ik vond het vanmiddag in elk geval erg verhelderend!

@ Marszie: proficiat!!! Hopelijk kunnen jullie snel allebei naar huis!

@ lijst: ik denk dat ik die de laatste keer hebt bijgewerkt, zal even gaan zoeken.

7. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dit de laatste lijst is, ik heb Marszie toegevoegd, wist alleen haar termijn niet.

1 - 15 augustus 2013 mama's bevallingslijst♥

22 juli 2012
    mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles

25 juli 2012
    rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles

31 juli 2013
    mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing!

1 augustus 2013
    annamama, 3e kindje

2 augustus 2013
    babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing!
    brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag

3 augustus 2013
    senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv
    juf85, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv, jongen
    peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing
    dragonbaby, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv,jongen

4 augustus 2013
    minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles
    anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing!

5 augustus 2013
    marszie, 23 jaar, 1ste kindje

6 augustus 2013
    angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv, meisje
    2dewolk, ? Jaar, 2e kindje, zh, bv, jongen

7 augustus 2013
    kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam
    sm1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, d.en he.lder

8 augustus 2013
    19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf
    danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles
    suusje83 29 jaar, 2e kindje
    gigi85, 28 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, bv meisje

10 augustus 2013
    love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding
    luvv, 31 jaar, 3e kindje, zh, fv
    redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding

11 augustus 2013

12 augustus 2013
    pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zh, bv, almere
    cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing!
    kortecol, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv

13 augustus 2013

16 augustus 2013
    niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv

(?) meisje, (?) jongen, (?) verrassing

afspraken

bevallen:

15-05: Cmvmens, noah jayden (28+3)
    19-05: Micloveally, kasper* (27+3)
    03-07: Marszie, Jayson

wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hoe is het trouwens met cmv?

9. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    @MiniMe, heel snel gezegd zou ik toch willen proberen om het op de natuurlijke manier te doen. Maar ik ben nog niet voldoende geïnformeerd om hier echt zeker van te zijn, dat laat ik pas op me af komen als er meer duidelijkheid is over hoe en wat.

@Gigi, ik heb me laten vertellen dat het beste is voor de 37e week, maar vrijdag is dan 1 dag voordat ik op 37 weken zit, dus daarom ook de laatste kans van poging.. Maargoed, ik weet ook niet in hoeverre zij er echt veel vanaf weet, dus dat is dan ook maar even afwachten.

Wat betreft de reden wist ze ook niet goed een voorbeeld te noemen voor mijn geval, maar zei wel dat als je bijvoorbeeld te weinig vruchtwater heb dat ie dan ook in een stuit kan liggen en ze het dan niet zouden kunnen doen ofzo.

Maar ik laat het inderdaad nu maar bezinken.. Ben er niet blij mee, maar wie weet is er ook niets aan de hand.. Misschien was ie slechts even koppeltje aan het duikelen ofzo ;) Maak ik me straks zorgen om niets :p

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zei de vk ook dat de versie deze week al zou plaatsvinden terwijl het nu dus op aanraden van de gyn een week later is. Laat je gewoon goed informeren en neem dan een beslissing. Ik twijfel zelf ook nog altijd, maar afbellen kan nog altijd :) Ideaal is het zeker niet, zeker niet als we straks zouden moeten kiezen tussen stuitbevalling en keizersnede!
    Overigrns heb ik van de gyn begrepen dat ze niet weten waarom kindjes in stuit liggen, zou me daar dus niet te veel zorgen over maken.

11. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lig hier alweer 3 uur wakker te wezen... Is warm en heb een baby met de hik.... Krampen in mijn onderbuik die niet weg willen gaan. Zo irritant!
    Mijn zoon net een uur overstuur gehad wegens nachtmerries.
    Ik wil een eind aan deze zwangerschap, ben er zo klaar mee! Telkens te horen krijgen over vroeggeboorte en dan nu naar uitgerekende datum gaan zijn wel uitersten

12. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Sterkte kortecol. Hier ook een dramatische nacht gehad. Heel veel last van zuurbranden en dochter om 5 uur wakker. Daarnaast vandaag een jaar geleden dat I* geboren is dus echt een &€@/ dag hier vandaag....

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo meiden nog eventjes doorbijten met z'n allen..

Kim ga je die leiding zelf omleggen ? Jij komt op mij over als een soort superwomen... En wat wen schatje die grote broer.. Zo zorgzaam voor zijn mama...heerlijk hoor!!

Kortecol dat is echt raar als je idd nu de uitgerekend de datum nadert terwijl je eerst alle toeters en bellen scenario's hebt beleeft.. Ik snap heel goed dat je er klaar mee bent.. Nog eventjes... Tik hier lekker van je af.

Gisteren werd ik gebeld door de neurochirurg en moest 2 uur later dus in Rotterdam zijn bij het Erasmus zh ik heb zo veel,pijn en lig ondanks de codeïne, paracetamol en een slaappil (temazepam) wakker van de pijn. (Afgeknelde zenuwen in polsen, carpaal tunnelsyndroom) heb nu twee braces gekregen en woensdagsmiddags word ik gebeld of het werkt anders gaan ze spuiten zetten, morgenochtend eerst aan het infuus en ctg in het ene ziekenhuis, daarna door naar het andere ziekenhuis naar de gyn en daar gaan we eens bespreken hoe nu verder.. Ik ben zo op, al die weken al tobben met infusen hiervoor, infusen daarvoor.. En al die medicijnen in je lichaam naar de baby toe... Is ook echt niet goed, dit mag je maar paar dagen gebruiken, dus wat nu?

Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik wilde even verderop met de auto wat laatste spulletjes gaan kopen maar ik heb nu zo'n pijn al dat ik het nog niet zie gebeuren om te rijden.

14. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik ligook steeds minder lekker in bed. Draaien is echt een hele opgave, maar moetwel, anders gaat mn arm slapen of ik krijgzere ribben.

Komende nacht is de nacht dat tijdens mn vorige zwangerschap mn vliezen braken. Ik vind het nu dus wel heel spannend worden.

Vanmiddag krijg ik visite van mn schoonzusje en twee neefjes. De ene is een paar weken oud en de andere is 5 maand ouder dan mn zoontje. Dus die kunnen mooi samen spelen.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @LUvv: Heel veel sterkte vandaag. Zal zeker een emotionele dag worden..

@Brademarie: Ook veel sterkte. Je hebt ook flink wat moeten doorstaan. Nog even en jullie wondertje is er!

@Juf: Dan heb jij vast het zeiltje al in bed liggen? Kan me voorstellen dat het spannend begint te worden!

16. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Marszie, gefeliciteerd met je zoon!
    Luvv, sterkte vandaag. Snap dat het een moeilijke dag is voor je
    Kortecol, inderdaad bijna nie voor te stellen dat je nog 'gewoon' zwanger ben.
    Kim, succes met je gasleiding vandaag. Hoe is het met de bende in huis? Opgeruimd gekregen gisteren?
    Brademarie, je hebt inderdaad alles bij elkaar. Pittig hoor. Hopelijk kun je het nog even volhouden. Denken ze niet aan eerder halen/inleiden/KS?
    Juf, gek idee dat je zoontje met dit termijn kwam! Maar wie weet loop jij nu tot 41 weken. Hoop het niet voor je, maar kan maar zo.

Hier nog 1 nachtje, en dan mag het thuis! Lijkt me echt fijn.

Gisteren geboortekaartje gemaakt. Of lees; mn man heeft hem gemaakt en ik heb mee gekeken. Vandaag proefdruk aangevraagd, hopelijk morgen binnen. Wat zijn de kosten per stuk bij jullie? Ik heb me eigenlijk bar slecht georienteerd op prijzen. Wij maken hem zelf met een tekenprogramma, dus betalen alleen voor de drukkosten.

Gisteren bij VK geweest. Alles oke, bloeddruk prima (laag), kindje ligt vast ingedaald. Verder moet ik er rekening mee houden dat ik het zonder persweeen moet doen. Schijnt heel af en toe gebeuren dat iemand ze niet krijgt. Nou, ik heb ze bij beide niet gehad, dus de kans is redelijk dat ik dat nu ook niet heb. Best lastig is dat. Maar goed. Het is twee keer gelukt, dus nu verwacht de VK dat ook. Bovendien was de tweede een sterrenkijker (AAA-ligging), dus dat is eigenlijk extra moeilijk, maar ging ook.

Nu ga ik even lekker naar buiten, dagje zonder kinderen (de laatste dag).
    Morgen komt een vriendin helpen soppen. Vanavond nog een kraamvisite.

17. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn laatste werkdag :D

18. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Lekker Gigi! Geniet ervan, maar vooral van het feit dat je daarna vrij bent voorlopig!

Hier bijna klaar met werk, komt steeds wat bij. Gisteren in totaal 5 keer gebeld voor werk gerelateerde zaken. Had de neiging om mijn foon te laten gaan... Pff... Vandaag nog laatste dingen (of morgen) en dan doe ik echt niets meer.

19. juf85

juf85 Niet meer actief

Ja zeiltje ligt er al. En ik lig ook opeen grote badhanddoek.

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Geboortekaartje die wij hebben uitgekozen zijn 1, 80 per stuk.
    Envelop is apart en kost 0.30 per stuk (speciaal formaat dus kan ik ook niet goedkoper vinden). Totaal dus 2, 10 per stuk. En dan nog alle postzegels. ....
    Wordt best prijzig, terwijl wij niet eens belachelijk veel kaartjes hebben (55 ongeveer).

@gigi: fijne laatste dag gewenst! ! :)

Deel Deze Pagina