Nee dat hoeft niet hoor, bij mijn zoon heb ik nooit iets gemerkt. Maar meestal valt die slijmprop eruit als de baarmoedermond verweekt.. Zie die slijmprop maar als een soort kurk
Brademarie: die is geweldig!!!! Het stomme is dat ik er nu achter kom dat als ik lach ik wat vochtverlies heb. Is dit herkenbaar voor jullie? Vreemd is dat ik geen vaginale afscheiding meer heb sinds gister, was aldoor wat witte zure afscheiding, nu helder en erg waterig... (Sorry voor de omschrijving...) herkennen jullie dit?
Ik hoop echt dat er morgen tijdens de Controle blijkt dat ik wat ontsluiting heb.. Misschien wil ze wel gaan strippen, niet persoonlijk maar je weet wel, down under,, Ik zie zooooo onwijs op tegen m'n infuus morgen, m'n handen en armen doen al zo'n zeer, geen zin in nog meer gekloot erin, maar ja t zal wel moeten, na al die pijn van de afgelopen tijd zou de bevalling dan wat makkelijker worden hihi.. Ach we zien er de lol maar zo veel mogelijk van in,, nog even doorbijten !
Vochtverlies bij lachen, hoesten, kortom druk zetten kan zowel urine als afscheiding als vruchtwater zijn.. Dus tsja... Hier geen last van die witte zure afscheiding ook.. Misschien is t wel goed is je lichaam zich lekker aan het voorbereiden?
Herkende me wel in de menstruatie pijn vandaag.. Ineens en ik moest gelijk aan jullie kraampjes denken hihi.. Vorige zwangerschap had ik helemaal geen voortekenen en ben ik ingeleid dus geen idee hoe het voelt als er spontaan iets gaat beginnen. Nu is t hier weer rustig.. Wat krampen betreft in m'n baarmoeder,,,
Hier ook al een paar dagen dik stug slijm verlies. De vk zei al dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is. Straks flink last van harde buiken, ben lekker een uur in bad geweest nu is het weer rustig.
10 kaartjes maar? Hoe kan dat? Wij hebben er 100. Onze: 0,15 cent per envelope en 1,40 euro per kaart. Bij hipdesign. Vond het wel goedkoper dan sommige andere bekende website's
De vorige keer hebben wij denk ik 60 kaartjes verstuurd. Bij de drukker waar wij (online) bestellen, gaat het per 50. Dus we hadden toen 100 kaartjes (die waren bijna niet duurder dan 50 kaartjes, zat maar een klein verschil tussen). Nu waarschijnlijk dus weer 100 bestellen. Omdat we er iets meer dan 50 versturen en nog wat in de buurt in de bus gooien. En we willen er een paar bewaren voor later. Bij mij braken trouwens eerst m'n vliezen en toen ik toen naar de wc ging verloor ik meteen de slijmprop. Een uur later begonnen de weeën. Dus het was allemaal een beetje tegelijk.
Paar drupjes bij blazen op hand Kim.. Geen sloten water. Wordt hier zo onzeker van.. Waarom niet net als eerste keer? Toen een plens water gehad
Oke dank je kim zo zie je ma weer het is allemaal erg nieuw voor me. Ik heb ook altijd al wel urine verlies gehad. Merk wel dat t dikker word Maar hoe merk je dat je ontsluiting heb dan? Lig heerlijk in bed, met 20graden op de kamer is dat best te doen. Morgen komt gezellig een vriendin langs. Eers ef poetsen want morgen word T niet zo heel warm. Weltrusten meiden hopen op een goeie nachtrust!
Nou, als er aan de bovenkant een scheurtje zit, dan zijn het hele kleine beetjes per drukmoment... Zou best kunnen hoor dat het vruchtwater is..