1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee dat snap ik..

Zou je anders niet zonder partner kunnen gaan? En dat hij je zoon wegbrengt en komt zodra ze echt iets gaan doen?

2. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim je hebt privé bericht

3. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kortecol succes meid.. Wat onwijs klote dat je je niet serieus genomen voelt.. Maar blijf niet te lang tobben hoor, en idd desnoods wat Kim opperde wat betreft naar het zh gaan..

Sterkte!!

4. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosé ook jij succes.. Lastig met nog een kleintje thuis als je in het zh ligt. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan zodat je bloeddruk onder controle is en het ballonnetje geplaatst kan worden, misschien is er dan inmiddels wel ontsluiting, dat kan natuurlijk ook nog! Sterkte!

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Verlang ik ook wel weer naar. Lekker alleen aan je eigen lichaam denken en eten en drinken wat je wil zonder aan een beeb in je buik te denken. Mn normale broekjes weer aan! Heerlijk. Nu ben je die buik beu, stomme is alleen dat je t straks ook wel weer romantiseerd achteraf. Dat t toch ook wel heel mooi en speciaal was

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Minime, bij de Hema hebben ze inderdaad ook geboorte-versieringen.
    Ik moet ook om de dag voor een ctg en 1x per week echo en flowmeting. En als iets af gaat afwijken natuurlijk meteen nader onderzoek.
    Ik moet 50 km reizen naar het ziekenhuis en weer 50 km terug...

Rose, zondag is al bijna. Nog even volhouden! En wie weet komt er al iets uit zichzelf op gang.

Kortecol. Laat je niet afschepen hoor! Jij voelt het beste als iets niet goed is.

Juf, lege kratjes?

Mams, het bord vastmaken aan een boom met een touw of ketting?

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitcha, dank je! Wat moet je ver reizen...
    Hier vanaf 12 uur wakker met steken en krampen ondanks de paracetamol.. Ik hoop zo dat het nu een keer doorzet!

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier ook wakker.. Zonder steken en kramp weliswaar. Hoop ook dat het doorzet meis, dan ben je er vanaf.

9. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop het..
    Moet wel wat frequenter worden. Nu om de 12 min. Kom maar op. Als nu afzakt ben ik echt zwaar teleurgesteld!

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier ook wakker. Door dochterlief

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hoe gaat t nu?

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik ben ook nieuwsgierig :)

13. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog wel krampen en roze afscheiding, misselijk. Maar alle regelmaat weg. Snikheet nu, lijkt wel of ik koorts heb. Straks maar ff tempen
    Uurtje geslapen over de hele nacht...
    Zoon en man slapen nog

Hoe ga ik dit nog 3,5 week volhouden?

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Komt goed! 3 weken is niet zo lang vergeleken 37 weken die je er al op hebt zitten. Straks heb je slapeloze nachten en een beeb met krampjes, stuwing etc etc. Nu nog even van je 'rust' genieten. Probeer t positief te zien. En elke dag meer in je buik wordt de beeb weer iets sterker en zwaarder.

15. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niki, helaas nog maar 35,5 week. Op zijn vroegst gaan ze met 39 weken inleiden...

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb duizend keer liever een kind met krampen, stuwing en nachtbraken dan dit. Hele dagen pijn, misselijk, 's nachts al weken 2-3 uur slapen, zen twee keer per week naar ziekenhuis. Het kind is volgens mij buiten de buik beter af dan in de buik. Mijn ogen denderen achteruit

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Als je t echt nog zo slecht trekt zou ik erop staan dat ze wat gaan doen ik t ziekenhuis. T is jou lijf en ze zullen dan toch wat actie moeten ondernemen.

18. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Kortecol; wat een drama zo he!
    Beetje kut dat t nie doorgezet heeft! T is ma weer afwachten geblazen nu..
    Il hoop voor je dat je kindje snel kom!!

Fijn weekend allemaal ben er dit weekend nie zoveel want
    We hebben t mega druk. Vandaag kraamfeest en verjaardag en morgen
    Ook weer verjaardag met bbq.

Kom ma op met die baby's van t weekend!

19. juf85

juf85 Niet meer actief

zo hier 37 weken. De vorige kwam als een verrassing met 36,5 weken. Dus nu is het gek om 37 weken te zijn. Vanaf nu kan het gebeuren, maar het kan ook lang duren. Dat wachten vind ik maar lastig.

Wat betreft ons bed (boxspring). Eerst dachten we om stenen onder de poten te doen. Maar dan moeten we meerdere stenen op elkaar leggen en dat is niet zo stevig.

Nu gaan we gewoon niet verhogen. Maar haalt m'n vriend nu een extra matras bij zijn ouders op. Die leggen we gewoon klaar. Mocht het bed toch hoger moeten, dan leggen we dat matras onder mijn matras. het matras dat hij ophaalt is wel 20 cm te kort, omdat wij 220 matrassen hebben. Maar ik ben niet zo lang als mijn vriend. Dus voor mij maakt dat niet uit. Bij m'n vriend zou dat niet zo handig zijn.
    Dus als ons bed echt hoger moet, dan lig ik een matrasdikte hoger dan mijn vriend.... Maar dat is dan even niet anders.

De vorige keer vond de kraamzorg het niet nodig om ons bed te verhogen.

Maar ik dacht, ik mag vanaf nu thuis bevallen. Stel dat ik dat op het laatste moment toch wil. Dan moet het bed natuurlijk wel hoger zijn voor de verloskundige. En ik weet ook niet wanneer ik naar het ziekenhuis mag. Ik denk dat je de eerste periode nog thuis bent en dan zal de verloskundige ook wel langskomen of niet?
    We hebben het nog helemaal niet over dat soort dingen gehad. Maandag moet ik weer naar de vk dus dan zal ik dat allemaal vragen.

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Kortecol, ik kan me niet voorstellen dat je tot 40 weken moet wachten als je lichaam al zo hard bezig is.

Bij het volgende gesprek op je strepen gaan staan. Je bent geen doorsnee patient, niet lichamelijk en geestelijk ook niet. Misschien een poging doen om je als collega op te stellen en zo wat meer respect krijgen. Jouw mening zou zwaarder moeten wegen dan die van mij of anderen hier. Je kunt met ze mee praten,. Maak daar gebruik van.

Deel Deze Pagina