1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de steun dames. Net nog even enkelband gescheurd. Het houdt niet op... Door harde buik even niet goed opletten, opstaande stoeptegel en het feest is nog groter! Volgende controle is dinsdagmiddag pas.

2. juf85

juf85 Niet meer actief

Oef kortecol! Jeetje

3. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Wij hebben ook een boxspring en hogen die ook niet op. Is gewoon niet te doen met dit bed..
    We hebben het besproken met de vrouw die langs kwam voor kraamzorg en die vond het inderdaad ook maar een moeilijk geval. Dus we mochten het van haar ook zo laten staan (omdat we ook niet een matras of iets kunnen lenen van iemand, anders was dat beter geweest), de kraamzorg zou dan alleen mijn bed niet verschonen geloof ik.. Maar ach, dat is dan ook weer niet zo'n ramp want daar heb ik mijn vriend voor :p

Vervelend zeg Kortecol! Ik hoop echt voor je dat er gauw iets gaat gebeuren.

Draaipoging was trouwens gisteren niet meer nodig :D
    Die vrouw ging gisteren voor de echo nog even voelen, maar ze dacht dat ie dus nog wel in een stuit lag. Bleken gisteren gewoon z'n billen te zijn want hij was wel terug gedraaid :D Dus hij heeft harde billen ;)
    Het lijkt net of ie nooit in een stuit heeft gelegen.. Alleen tsja, er is maandag toch echt een echo gemaakt, daar heeft de vk het toch echt op gezien..
    Ach ja, het is nu goed, dat is het belangrijkste.
    Alles was verder trouwens helemaal in orde, vruchtwater was goed, lag niets in de weg bij de uitgang en ze zegt dat hij ingedaald zit, alleen dan nog niet vast.

Nou dus maar hopen dat ie wel zo blijft zitten, want ik vind het maar een raar idee dat hij dan blijkbaar zo makkelijk gedraaid is.. Straks blijft ie draaien ;)

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeetje dat is wel pech hebben.

Zou die enkelband even gebruiken om naar de eerste hulp te gaan. Zie je in elk geval andere artsen, andere meningen. Zeg desnoods dat je op je buik gevallen bent en je bloedverlies hebt. Dan zullen ze wel wat doen lijkt mij..

Misschien niet helemaal 100% eerlijk, maar kan jou het schelen. Eerder bloedverlies? Neuj niks bijzonders.. Hele harde buiken etc.. Ze moeten toch een keer reageren..

5. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar was ik nooit opgekomen

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nood breekt wet he :p

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kom er net achter dat ik nog geen babyvoeding in huis heb. Hebben jullie dit wel? En zou ik dit bij de apotheek in het ziekenhuis kunnen kopen?
    Hebben jullie ook een speentje in jullie ziekenhuistas?

8. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb geen babyvoeding in huis. Vorige keer had ik een kleine verpakkng in huis. Die heb ik toen niet gebruikt. En hier is snds kort de supermarkt op zondagmiddag open, dus er kan altijd wat gekocht worden mocht datmnodig zijn.
    Speentje neem ik ook niet mee. Ik gebruik de liever niet. En anders heeft het ziekenhuis ze wel. Ons zoontje had in het ziekenhuis ook opeens een speen in zn mond.

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kortecol:Hoe is het vanmiddag nog gegaan? Ben je nog naar het ziekenhuis geweest?

@Rose: Ik heb alvast 1 verpakking babyvoeding in huis. Daar kan ik ongeveer een week mee doen (wat ik me kan herinneren van de vorige keer). En de eerste dagen in het ziekenhuis (krijg je voeding van hun). Ik heb wel een eigen flesje en speentje in de ziekenhuistas zitten. Speentje gebruik ik liever ook pas als het echt nodig is, liever niet teveel.
    Als je niet van plan bent borstvoeding te geven, zou ik wel alvast kunstvoeding aanschaffen. Waarom daarmee wachten tot je in het ziekenhuis bent?

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier wel een speentje..

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

*breek even in*

Wauw meiden jullie gaan al bijna bevallen :D
    Weet niet of jullie me nog kennen maar ik moest jullie helaas al weer snel verlaten ...

Inmiddels weer zwanger na een lange nasleep van de mk en ook al een hartje gezien. Dus helemaal happy hier.:D

Ik wens jullie allemaal een superbevalling .... Nog even en jullie hebben je wondertje eindelijk in je armen !

Geniet ervan!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Lov: Goed weer van je te horen! Ja, ik ' ken' je nog wel. Jammer dat het toen niet zo had mogen zijn. Maar wat geweldig dat je weer zwanger bent!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, en ga er lekker van genieten, want het gaat zo snel! :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je lief;)
    Ik ga genieten als de echo dinsdag ook weer goed is.....en idd het gaat snel ik weet het:D

14. Rose1982

Ik ben al in het ziekenhuis sinds donderdag en kwam er net achter daarom vroeg ik het.

15. Rose1982

Hee love leuk dat je komt kijken.
    En wat fijn dat je weer zwanger bent.
    Succes met de echo en een fijne zwangerschap!

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rose hoe is het met jou?
    Lov, goed te horen dat je weer zwanger bent!
    Hier niet naar ziekenhuis geweest, kon niet nog een teleurstelling verwerken... Ik ga zo proberen te slapen, geen idee of het gaat lukken.

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Meis, raap jezelf eens een klein beetje bijeen!

Dit gaat het niet worden zo, je bent eigenlijk al teleurgesteld voordat je een poging gedaan hebt. En enkelbanden die gescheurd zijn, dat is wel een reden om voor naar het ziekenhuis te gaan, niemand die je daarvoor weg zou sturen, en ook niet voor het verhaaltje wat daarbij komt kijken.

Kin omhoog, schouders naar achteren, en je bent er!

Ga alsjeblieft niet in zak en as zitten nu, je moet nog maar zo kort, en alles lijkt mis te gaan, maar probeer je schouders eronder te zetten en er nog een lichtpuntje in te zien. Het worden echt verschrikkelijke dagen als je zelf niet ingrijpt in je gemoedstoestand.

Sommige mensen begrijpen het nooit zo goed als ik dit zeg, maar zo is het wel: Jij bepaald hoe je je voelt! Hoe zwart alles er soms ook uit mag zien, jij bepaald of je je daardoor laat beïnvloeden in negatieve zin.

Probeer te genieten van het weer, van de kleine dingetjes en zie vooral heel veel lichtpuntjes.

Zou het niet fijn zijn, als het je lukt om er iets positiever in te staan en nog een beetje zou kunnen genieten van de kleine dingetjes om je heen?

De situatie is niet geweldig, maar veel beter of slechter wordt het ook 1 2 3 niet. Probeer ernaast te gaan staan, kijk er naar, accepteer het en stap weer terug. Je kan het!

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    #1118 Luvv, 13 jul 2013
    Laatst bewerkt: 13 jul 2013
    Sterkte voor iedereen die t moeilijk heeft.

@lov: gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk gaat t dit keer allemaal goed.

Hier wel flesvoeding in huis maar ga ook geen borstvoeding geven. Speen wil ik ook zo min mogelijk gebruiken. M'n dochter heeft eigenlijk nooit echt een speen gehad. Ze spuugde m altijd uit haha..

@ hier: op zich gaat t goed maar ben wel echt op. M'n dochter slaapt nogal slecht en is supervroeg wakker. Dan daarbij de lichamelijke ongemakken en geestelijke spanning erbij. Ben er echt wel een beetje klaar mee. Gyn kijkt woensdag of ik al wat ontsluiting heb en dan hoop ik dat ik de week daarop ingeleid kan worden. Bij m'n dochter liep ik gewoon 2 weken over en was t toen ook wel zat maar jeetje daar zou ik nu toch niet aan moeten denken. Dan had ik nu nog 6 weken te gaan. Gelukkig laten ze me niet zo lang lopen.... Nog even doorbijten en dan is ze er. Heb er zoveel zin in! :)

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Rose: ohja stom van me.... schaam schaam
    Kun je niet aan de verpleging vragen hoe of wat? En anders kan je vriend/man wat halen voor thuis?
    Zolang je in het ziekenhuis ligt, krijg je daar voeding (althans ik ga ervan uit dat dat overal zo is)

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja meiden, het duurt nu niet lang meer voor ons! De lichamelijke ongemakken worden wat zwaarder, maar we moeten nog even volhouden. Straks het wondertje in je armen, en je bent alles weer vergeten!
    Ik heb makkelijk praten want ik heb weinig klachten, ik zou best nog een paar weken door kunnen gaan, maar al 10 weken thuis zitten en niks mogen is ook niet altijd leuk.

Het echte aftellen is begonnen!! :D

Deel Deze Pagina