daar zijn we weer. Kortecol heel veel sterkte, komt misschien hard over maar ik ben het met Kim eens probeer er positief naar te kijken het is allemaal niet makkelijk, maar als je naar een half VOL glas kijkt is dat nog altijd beter dan een half LEEG glas komt allemaal goed!! Rose spannend nog 1 dagje voor jullie!! Succes! Hier wel een speentje in de tas en voor de zekerheid ook een flesje, maar ik wil borstvoeding geven dus heb ook al tepelhoedjes en alle toebehoren in de tas zitten, ik denk maar zo, beter teveel dan te weinig . Lov wat leuk dat je weer zwanger bent en inderdaad wij zitten nu misschien wel op het klaagbankje maar het gaat eigelijk allemaal veeeeel te snel succes dinsdag! Hier niet veel bijzonders, de bekende laatste loodjes, ik probeer zoveel mogelijk in de week te plannen zodat ik van alles heb om naar uit te kijken, en voor je het weet staat je beval datum voor de deur ik kan echt niet wachten tot me mannetje in me armen ligt!! ook vind ik het allemaal zo onwerkelijk, omdat er nogal wat leeftijd verschil tussen zit en ik zoveel mensen om me heen kindjes heb zien krijgen, vind ik het echt een wonder dat ik het ook weer mag meemaken (hopelijk), ik durf echt heel blij te zijn op het moment dat ze zeggen, mevrouw hier is uw prachtige gezonde zoon met een apgar van 10/10 . spannende tijden dus. Fijne avond allemaal
Hier heb ik ook een speentje. Wil eigenlijk liever geen speen gaan gebruiken, maargoed ik lees overal; je weet maar nooit.. En aangezien ik toch 3 gratis speentjes gekregen heb in van die dozen en het toch niet veel ruimte in beslag neemt, doe ik het toch maar wel voor de zekerheid. En het is trouwens toch een koffer die ik klaar heb staan, dus het is hier toch al geen tasje meer Dus daar kan nog van alles erbij. Flessenvoeding ga ik niet in huis halen denk ik, ik gok gewoon dat het goed gaat en dat het anders op de één of andere manier wel goed zal gaan. Maar er bestaat hier altijd nog een kleine kans dat ik me bedenk en toch wat mee neem als ik in de winkel sta Ik wissel namelijk continue van gedachte, dan wel dit, dan toch maar niet dit, dan toch weer dat en toch weer niet.. Wordt er soms gek van hoor Heb hier vandaag maar weer het huis schoon gepoetst, ik weet niet wat het is.. Maar ik verveel me ineens laatste week.. Heb normaal nooit last van dat ik me verveel, maar op de één of andere manier nu dus wel.. Dus ben maar even heel hard bezig geweest, gevolg dat ik kapot ben en weer last van m'n bekken heb, maar ach.. Zijn wel eindelijk even dingen gebeurd die ik iedere keer maar weer uitstel. Ik krijg nou steeds meer een compleet gevoel, krijg het idee dat ik er steeds meer klaar voor ben.. Dus ik hoop maar dat het zo is
Even een zwaai en Weltrusten meiden. Drukke dag gehad vandaag ben blij dat ik in bed lig.. Me enkels zijn niet meer zichtbaar door t vocht. Wat een gedoe. Nog even piet paulusma kijkr voor t weer en lekker slapen. Groetjes!!!!
Hier ook speentjes in de tas. We begonnen bij de eerste ook zonder. Maar uiteindelijk hielp t zuigen heel goed tegen krampjes! En nu is het ook nog een fijne troost af en toe. Daar kwam bij dat ze anders zeker was gaan duimen... Vd week na veel zoeken bestelling bij zalando gedaan voor pyjama/loungebroeken voor na de bevalling. 2 van de 5 gehouden. Erg blij mee. Dus hup de vluchttas in. Bekken gaat steeds slechter. Maar wil nog zoveel echt te frustrerend! Kan op sommige momenten amper nog lopen.
Kortecol, Kim heeft wel een punt, hoe moeilijk het ook is. Je moet jezelf echt even uit deze dip halen. Knuffel! Lov, gefeliciteerd met je zwangerschap. En 9 weken alweer, dat gaat de goede kant op! Rosé, succes morgen!!! Ik zal aan je denken. Vraagje voor m'n kleine beebje. Zijn de pampers wel klein genoeg die ik gehaald heb? Ik heb maat 1 en 2. Zo niet, wat en waar moet ik dan halen?
Hoe zwaar zal je kleintje zijn? Mijn zoontje was 2635 gram bij zijn geboorte en kon gewoon maat 1 aan. Anders weet ik dat ze bij de kruidvat in elk geval ook inieminie luiers hebben, hoe die heten weet ik niet precies, maar die zijn tot 3 kilo geloof ik. (Micro heet het geloof ik?..) Die zijn een slagje kleiner dan nr 1. Maar ik verwacht stiekem dat je kleintje wel nr 1 past straks hoor.
Ik ga naar mn bed. Fijne avond belastingdienst! Maandagochtend 8 uur, eerste waar ik te vinden ben.. Zucht (aangifte vergeten, dwangbevel voor morgen betalen, inlogcode doet t niet dus kan de aangifte niet op 0 zetten, ennn kan ook de resterende boete niet overschrijven aangezien ik eerst naar de bank moet om te storten en dat niet eerder kan dan maandag.... GRR waarom moeten ze dit in het weekend sturen!, andere ondernemers lezen het toch ook niet op zaterdag?!)
Kim, kun je geen uitstel aanvragen? Of ben je dat stadium al voorbij? Ze begrijpen vast dat je in het weekend niet zoveel kan. M'n beeb weegt nu 2 kilo. De prognose bij 40 weken ligt nu op 2400 gram. Maar die 40 weken ga ik niet halen. Alhoewel halen met 34 weken nu al 37 weken is geworden, dus wie weet wordt het wel verder uitgesteld... want hij lijkt het steeds beter te gaan doen in m'n buik.
Danitcha, jij hebt het ook zeker niet makkelijk momenteel. Mezelf bijeen rapen zal ik wel weer doen. Heb van de pijn nog maar een half uur geslapen op dit moment. Juist het collega zijn maakt het heel lastig op je strepen te staan. Mijn enkel overleeft het wel. Mijn man zal over uurtje thuis zijn van het werk, die laat ik dan ff paar uur slapen, ik zal zoon opvangen. Morgen in loop van ochtend maar naar zh bellen als bloedverlies dan nog niet opgehouden is.
@danitcha: mijn zoontje was 2500 gram bij de geboorte en de luiers maat 1 waren eigenlijk te groot, moest hij toen ingroeien. Ik heb toen nog even de luiers voor Prematuur gebruikt. Die zijn inderdaad tot 3kg geloof ik. Ik heb nu gewoon vier pakken maat 1 staan. Als ons meisje heel klein is kan ik altijd nog kleinere kopen. Maar iets te groot gaat ook wel hoor. Ons meisje lijkt de afgelopen twee weken groeispurt te hebben gemaakt, dus wie weet is dat bij jullie kindje ook nog
Lov: super dat je weer zwanger bent, proficiat! Rose en kortecol: sterkte, het zijn spanne de tijden voor jullie nu! Kim: succes bij de belastingdienst! Luiers: ik heb maat 1 en 2 gekocht, baby werd maandag bij groeiecho al 2950gram geschat. Heb de laatste dagen weinig puf om te reageren hier, sinds ik met verlof ben, ben ik zo enorm moe steeds en voel me niet zo lekker, ben heel huilerig verder nog steeds aan het twijfelen over die draaipoging, denk dat ik de afspraak ga afzeggen want heb er geen goed gevoel bij.
Rose en kortecol sterkte vandaag!! . Ga zeker aan jullie denken... dikke knuffel! Van pampers heb je ook de micro evt. Die staat naast de nr 1. Pampers zijn deze week nog wel in de aanbieding bij etos... Nou gister een drukke dag gehad nu nog lekker op bed. Ml heb lekker Croissant in de oven gedaan. Heerlijk. Vanmiddag verjaardag van me zwager met bbq hopelijk knapt t weer wel op. Xx
Ze hebben me opgenomen en ik krijg nu zware pijnbestrijding en slaapmedicatie. Hoop dat we daar van opknappen.
@Kortecol: Fijn dat je nu serieus genomen wordt! En opname is niet fijn, maar nu kun je wel de rust krijgen die je nodig hebt. Tot 37 weken doen ze zeker niets? Moet je nu blijven tot de bevalling of is dat afhankelijk van hoe het de komende dagen gaat? Veel sterkte!
Ik voel m'n bekken nu ook weer iets meer, terwijl ik nog weinig doe. Het valt me wel mee hoeveel last ik ervan heb. Ik heb een periode veel last gehad, maar nu gaat het beter. Echt veel beter dan m'n vorige zwangerschap, toen kon ik bijna niks meer de laatste weken. Nu kan ik zelfs m'n zoontje nog de trap aftillen (maar ik laat hem meestal zelf lo pen, alleen dat wil hij niet altijd). Ik vind het lastig om te wachten tot de bevalling. De vorige keer was het te vroeg, dus een verrassing en nu zit je maar, het kan nu gebeuren en ook pas over een paar weken. Alles is hier klaar. Op tv is niks en ik heb op internet ook niet veel te zoeken. Dus ik ben gisteren maar weer wat gaan haken.
@Juf: Wel fijn dat je zoontje zelf de trap al kan aflopen! Dat doet die van mij nog niet. Naar boven wel gelukkig. Maar voor naar beneden moet ik straks nog wat verzinnen als ik keizersnee heb gehad....gelukkig eerste week hulp van kraamzorg en daarna nog een week mn man. Moet goedkomen.
Kijk dat is fijn! Njah minder fijn dat je niet in je eigen bedje ligt maar het is een heel goed begin. Hopelijk slaap je vannacht heerlijk en ben je morgen al iets beter. Dikke knuffel!
Ze gaan dinsdag bespreken. Ik heb geen idee. Nu willen ze niet inleiden, 36 weken vinden ze onacceptabel. Heb zowaar 20 min geslapen vandaag!