1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Brademarie, ja alles is wel klaar hoor, keukenkastjes worden vanavond nog opgehangen, dan is het klaar. Ik heb het op foto dat hij zijn ogen open en dicht deed, kijk maar: https://www.dropbox.com/sh/pbfi4yo3hf141om/b3VA5cWmz-

Kortecol, wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Doet de mens goed!

Niki, bagger dat je zo misselijk bent..

Enne mams, sorry, to much info......

2. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitcha wat lief van je, dank je

E 37 weken, je hebt het maar mooi gedaan meis! Superrrrr trots op zijn!

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier ook birkenstocks aan met 1 band. Heerlijk. Voeten zijn niet mega maar veel andere schoenen zitten gewoon niet meer.

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Haha ik had zn piemel om zn oren geslingerd!!

5. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Minime, ze doen morgen een ctg, groei-echo en flowmeting. En we krijgen het plan van aanpak te horen!
    Dus die kleine pakjes zijn echt nodig hè, ongelooflijk!
    Wat komt het al dichtbij voor je! Lijkt me ook wel lekker hoor dat je zo naar iets toe kunt leven. Vind je een keizersnee niet eng? Ik ril altijd een beetje van het idee dat ze in je snijden terwijl je nog bij bent. Maar bevallen is ook eng, want je weet niet wat voor pijn je te wachten staat. Maar ja, ze moeten er toch uit hè!

Kortecol, wat fijn dat je goed geslapen hebt! Geniet van je dag!

Mooie foto's Kim!!!

Mams, ik hoop dat het bij jou ook snel begint! Je staat bovenaan, dus de eer is (snel) aan jou :)

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Danitcha: Nee ik vind het nog niet eng. Denk wel dat ik slecht slaap de nacht van tevoren, en dat ik het wel heel spannend vind de dag zelf! Bij mn zoontje heb ik een keizersnee gehad, dus ik weet wat ik kan verwachten. Ik ga er alleen wel vanuit dat ze deze keer wel de tijd nemen om de ruggeprik goed in te laten werken....vorige keer was er geen tijd voor omdat de baby er direct uit moest!
    Ik zou het enger vinden om nu natuurlijk te bevallen heel eerlijk gezegd.

Ik ben benieuwd of ze jullie kindje morgen nog goed kunnen meten. Ik heb vorige week de laatste groeiecho gehad, maar was niet meer echt betrouwbaar omdat ze niet meer goed kunnen meten. Maar het zag er in ieder geval wel naar uit dat ze een groeispurt had gemaakt, dus dat was positief:)

7. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minime: ik denk dat ik voor een keizersnede ga, vind de risico's bij een stuitbevalling te groot voor de baby. Maar ik neem aan dat de gyn me er meer over zal vertellen, dus ik wacht de afspraak maar even af.

Wat gebeurt er al veel hier hè, terwijl het nog niet eens augustus is :)

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb het idee dat de meeste kindjes in juli geboren gaan worden! :)

9. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook!

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Minime, de groei-metingen zijn met dit termijn inderdaad niet meer betrouwbaar. Maar beter een meting dan geen meting ;). Zo hebben ze (en we) in ieder geval een indicatie.

Ik denk ook dat er al vele juli-baby's geboren worden. Ik moet zeggen dat ik best wel verbaasd ben dat er zoveel van ons medisch zijn...

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja, inderdaad veel medisch hier! Dat was bij het April 2011 topic helemaal niet zo. Hier lijkt het wel of bijna iedereen ' iets' heeft.
    Uiteindelijk gaan we natuurlijk allemaal voor gezonde babytjes, en dan vergeten we de moeilijke zwangerschap hopelijk zo snel mogelijk!
    Ik vond het altijd heerlijk om zwanger te zijn, maar de laatste weken maak ik me zoveel zorgen, dat ik er wel helemaal klaar mee ben.

12. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe

Haha jammer genoeg is tie nie zo lang anders had ik er een
    Draai aan gegeven. ;)

13. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Jaa ik hoop t ook!!!
    Ik verlies nog steeds stukken van de slijmprop.
    En heb echt een rommelig en zeuderig gevoel in me buik.
    Vandaag ma zo weinig mogelijk doen misschien kom tie dan eerder!

Hier ook de birkenstocks op aanrader vond ze eers echt niet lekker zitten.
    Liep graag op slippers bijna zonder zool ma nu ik hier eenmaal aan gewent ben zit t toch wel lekker!
    Ik heb ze ook op t laatste staan ga t morgen ook ef aangeven bij de vk.
    Mag wel een briefje maken haha!!

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hier nu gelukkig maar 22 graden..

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Pfff hier binnen is het 27 graden!
    Fijn zo'n serre. ...
    We zitten voor de ventilator nu:)

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Geen idee hoe heet het bij ons thuis nu is, maar heet is t wel.

Zal straks eens kijken.

Kraamzorg was er vanmorgen vroeg. Of ik kruiken had, ja nou elektrische dan, maar lijkt me niet bepaald nodig haha.

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Zometeen na de vk meiden...
    Hen zoveel vocht verlies. Voel me net een zeikerd ma
    Ze vond t niet erg.
    Neem me inlegkruisje mee kan ze kijken.heb nu al twee x een natte broek gehad.
    Heb nu gewoon een maandverband in :eek:

Voel me echt een onzekere kut. Ma goed.
    Beter teveel als te weinig bellen!

Jullie horen van mij

18. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je weten mams?

19. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Heb een beetje bijlgelezen. Hier is het 22,5 graden binnen. Maar dat gaat niet meer lukken na vandaag. Ben er vanmorgen vroeg uit gegaan om alles open te zetten benenden, zodat het 21.0 graden was om half 9. Ik vind de warmte op zich nog wel te doen, maar voel me niet echt lekker. Of het van de warmte is weet ik niet. Ik probeer veel te drinken, om het vocht een beetje aan te kunnen. Ik heb gelukkig sandalen die ik kan verstellen, want ik pas verder niets meer natuurlijk. Toch valt het me nog mee, als ik jullie verhalen zo hoor.

Zie alleen erg op tegen de kraamtijd als het zo heet is. Wij hebben rolluiken, maar dan is het dus echt donker en boven is het nu nog 26/27 graden. Maar ja in de kraamtijd ben je dus steedds boven dus zul je toch licht moeten hebben, dus warmt het nog sneller op. Hoe gaan jullie dat doen? Ben nu 38 weken dus gaat serieus worden vind ik. Hoop ergens dat het nog even duurt, in elk geval tot na het weekend. Mag straks ook niet van de verdieping af.

Mn buurman vroeg of ik een airco wilden lenen. Weten jullie of dat kan met een baby? Anders zou dat best een idee zijn. Zet k em op 24 graden of zo, dan is de overgang goed te doen, en stuk beter dan 27 graden lijkt me.

Verder ga ik nu elke middag naar bed, slaap dan aardig. 's Nachts gaat ook wel weer, alleen word ik vaak zwetend wakker, maar op zich slaap ik daarna wel weer.

Nou succes met de warmte verder!

O ja, vanmorgen mn badkleding op gezocht en even met de kids in t badje geweest, vonden ze erg leuk! Zaterdg misschien even naar een echt buitenzwembad.

Morgenvroeg om 6 uur komt ons kozijn!

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ben benieuwd mams!

Deel Deze Pagina