1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Geen idee hoe ik het ga doen met die hitte in de kraamtijd.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier 26 graden binnen, lekker is iets heel anders.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ohja, Danitcha, was jij toch die vroeg naar kleine luiers?

Ik heb vandaag ein-de-lijk die kruidvattas opgehaald, en daar zat een pakje maat 0 in. Tot 2,5 kilo.. Prijs is 2.89 per 18stuks.

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zie nu dat ik maat 0 meegekregen heb in plaats van maat 1...

Wat moet ik eigenlijk met maat 0?!

5. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Jullie horen t meiden
    Zit vol met zenuwen......

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    En, was t vruchtwater?

7. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Voel me weer zo naar. Erg buikpijn, misselijk. Hoop dat het zo minder wordt, is niet leuk. Heb zo een etentje, maar twijfel of ik ga.

8. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Moet na t zkh meiden..
    De vk kon t niet met zekerheid zeggen.
    Ga er zo heen, ik hou jullie op de hoogte.

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Spannend!

Ik ben benieuwd!

Maar waarom moet je naar het ziekenhuis? Ging je daar sowieso al bevallen? (Ben ik even vergeten dan..:))

10. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, waarom ziekenhuis?
    Kim en annamama, 26 graden is echt niet te doen! Kan je dan niet beter in een park zitten ofzo?

Hier ben ik echt helemaal klaar met de buikpijn en hoofdpijn. Ook weer wat bloedverlies. Ik hoop dus dat de gyn in staat is wat ontsluiting te voelen woensdag!!! Ben wel heeeeeeel blij en trots op mezelf dat het me gelukt is met zoon en vriendje onder begeleiding van mijn man vanochtend naar pretpark te gaan! Hij is de hele dag een engel geweest en heeft echt lopen stralen vandaag. Dat maakt mijn hele dag weer goed.

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hé fijn zeg, zo'n mooie dag! Welk pretpark ben je geweest? Ik durf niet meer zo goed, omdat ik dan veelal buiten mn woonplaats moet, en ik wil niet dat er een andere plaatsnaam straks op zn paspoort staat haha..

Ik ben vandaag ook wel veel weg geweest, maar kan moeilijk de hele dag in t park zitten :p

12. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Spannend Mams!

Kortecol, buiten is het nog veel heter, dus ik zit toch liever binnen. Benenden is het 23 graden, dus dat is nog wel te doen.

Voel me iets beter, dus ga toch naar het etentje.

Ik vind trouwens dat jullie aardig actief zijn zeg. Ik kom niet verder dan mn eigen achtertuin. Etentje is ook erg dichtbij, anders was ik niet gegaan. Ga sowieso wat later, nu nog te heet.

13. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik ben vandaag ook thuisgebleven. Niet naar de speeltuin en niet gewandeld. Alleen even naar de supermarkt (paar 100 m).
    Gisteren iets teveelgedaan, dus vandaag een rustdagje gepland.

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pretpark: nienoord in leek, niet erg ver van Groningen, hoefde alleen in en uit de auto te stappen, manlief reed en haalde vriendje van zoon op. Op het park hadden ze bij parkeerplaats een huifkar staan die ons voor de ingang af hebben gezet. Heb 40 mete gelopen en zat onder een boom in de schaduw en in de wind, terwijl de kinderen aan het rondrennen waren, manlief hield ze in de gaten, hond aan mijn voeten. Was stuk relaxter dan thuis in de tuin met 28 graden. In park was het nl 22 graden.

Was een geweldig idee. Kinderen blij, mama rust. Maar wacht nu wel al een uur tot medicijnen aanslaan en ik mijn oogjes toe kan doen, want ben moeeeee

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Z heb me toch een bezig dagje gehad...alles is aan kant.. Helemaal zoals ik het graag zou willen in de kraamtijd straks..
    Morgen om kwart over 6 komt mijn moeder bij ons in huis om voor de kleine man te zorgen.. Net met instoppen had ik het echt ff moeilijk.. Gewoon straks moet hij alle aandacht delen enzo. Ook al vind hij baby's echt heel leuk, gek idee gewoon, straks zijn we met z'n 4 en.. En nee zoveel heb ik er niet bij stil kunnen staan door alle medische toestanden dus denk dat t daarom ff hard binnenkomt ofzo, maar kijk er wel enorm!! Naar uit... Hoe ziet hij/zij eruit... Hoe gaat de bevalling.. Hoeveel cm ontsluiting zal ik hebben morgen.. Om 7 uur moeten we ons melden.. Ik neem de iPad en iPhone mee dus als het lukt probeer ik nog ff verslag uit te brengen en jullie te volgen..

Meiden, zet m op!

Mams succes zo in het zh

Kortecol fijn zo'n leuke dag.. Hopelijk slaan je medicijnen snel aan en kun je heerlijk slapen. Ik neem zo ook m'n temazepam in, de rest begint al te werken dus ik hou t hier even bij voordat ik gekke dingen ga tikken.. Hihi

Toi toi meiden en zet m op allemaal!!

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @brademarie: heel veel succes morgen! ! Hopelijk kan je nog een beetje slapen vannacht:)

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij mochten vanmorgen lekker naar huis. Wat heerlijk om weer thuis te zijn.

Spannende tijden voor sommige meiden.

Mams hoe was het in het ziekenhuis?

18. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rose welkom thuis.
    Brademarie wordt je morgen ingeleid? Welke dosis temazepam heb je? Hier minimaal 30 mg nodig om te slapen...

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier vandaag voor t eerst echt last vd hitte pff trek dat echt niet ga bijna van mn stokkie. Zolang ik binnen blijf is t prima. Hopelijk komt de kleine wel eerder want ik kan soms amper lopen door de BI

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ben een beetje gebroken.. Gasleiding en keukenkasten zitten..

Dat was t laatste grote klusje.

Twijfel alleen nu of ik de keukenkasten toch niet 10cm opzij wil.. Morgen weer verder kijken, kan het niet maken om nu weer te gaan schroeven.

Deel Deze Pagina