Brademarie, veel succes morgen! Ik hoop dat er nog een beetje ontsluiting bij is gekomen, maar het begin is er! Ik ben benieuwd!!! Toi, toi, toi!!! Kortecol, klinkt als een fijne dag. Ik hoop dat je ondertussen slaapt. Kim, ik zocht idd kleine luiers en heb ondertussen pampers micro ingeslagen. Ik heb bij het Kruidvat maat 1 gehad. Als ik jou was zou ik ze even ruilen, aan van die kleine luiers heb jij waarschijnlijk niets. En gelukkig maar! Alhoewel die van jou toch ook niet echt aan de grote kant was toch? Ik had vandaag ook wel last van de warmte. Het is 26 graden bij ons binnen. Maar ik heb even gepootjebaad (hoe schrijf je dat?) in het IJsselmeer, heerlijk! Mams, hoe gaat het?
Brademarie succes over een paar uurtjes! Kim: hoe krijg je het toch voorelkaar dat klussen met hoogzwangere buik? Die warmte is hetgeen waar ik het minste last van lijk te hebben. Enige nadeel is dat de bloeddruk er nog lager van word. Zo weer paracetamol innemen en hopelijk nog een paar uurtjes slaap pakken...
Heel langzaam en veel zitten Nah zwaar is het niet hoor, zijn doe-klusjes.. Vind t zo grappig he.. Elke ochtend stipt om 10 voor 5 moet ik heel nodig plassen. Hoe laat ik dan ben gaan slapen maakt ook niet uit. Vraag me af of hij straks dan ook steeds om 10 voor 5 wakker is.
6.20 uur al beneden met mijn lieve zoon. Hij was er helemaal klaar mee mama elke ochtend uit te laten slapen. Dus ontbijt achter de rug, aardbeien en frambozen geplukt, planten voor de brandende zon water gegeven. Nu bakje koffie en zo de strijk wegwerken en was ophangen. Dan kan als manlief wakker is hij de hond in natuurgebied laten rennen en kunnen we voor de drukte en hitte naar de markt en Ah toe. Heb der nu in het weekend met vermoeidheid en zwangere buik een hekel aan als het warm en druk is. Gelukkig mag ik met 15 min nieuwe dosis medicatie, want zie sterretjes van de pijn... Binnen twee weken baby in huis!
Bij kruidvat kon je kiezen tussen maat 0 enmaat 1. Stond op die bon. Ik heb maat 1 gedaan. Ik moet er nu meestal twee keer uit snachts. Ik lig alleen niet lekker. Op de ene zij krijg ik altijd oorpijn (vraag me niet waaarom) en op de andere zij krijg ik zere ribben. Ik hoop dat meneer snel komt. Iedereen succes weer!
@ brademarie, veel succes vandaag ik heb dat gevoel ook heel erg mbt tot mijn zoontje.... volgende week gaat hij voor het eerst een hele week op vakantie met opa en oma... soms wil ik hem bij me houden... misschien zijn het wel de laatste dagen zonder zusje... daar zou ik liever van genieten dan dat hij weg is. Maar ik denk ook..... ben dan 38 weken... het word heel warm... zijn vriendjes in de buurt zijn op vakantie, en mijn man werkt de hele week. Dus voor mn zoontje fijn als hij een superweekje heeft! Momenteel kan ik helaas toch niet veel met hem weg of iets leuks doen. En voor mij een week om mijn rust dsn toch maar eens te pakken... @ Rose, wat fijn om weer thuis te zijn!! Van ♥ e gefeliciteerd met jullie dochter (ikben hier niet zo vaak) Hier verder alles wel okee... laatste loodjes net zoals een ieder hier... spannend hoor! Ben erg nieuwsgierig naar de baby... op wie ze lijkt etc.
Even snel. Ben niet thuis. Halve nacht wakker gelegen van de buikpijn, echt van 12 tot 3. Daarna geslapen tot 6 uur. Hoop niet dat ik dat nog vaker krijg, deze buikpijn is zo heftig. Gewoon achter elkaar zonder dat het op en af gaat een harde, zeer pijnlijke buik. Als het vannacht of vandaag weer is bel ik toch verloskundige even. Verder wordt nu ons kozijn gezet! Dus als het goed is vanavond weer alles dicht. misschien morgen verven, of anders later! Bye, ik ga de tuin in met mn zoon. Nu is het nog lekker.
Goedemorgen meiden moest o m 7 u melden toen werd ik naar inleidingskamer gebracht aan ctg, half uur later kwam verloskundige voor inw onderzoek, 3 cm dus op naar de verloskamer daar hebben ze m'n vliezen gebroken en weer aan ctg. Ondertussen infuus aangesloten met vocht en misschien dat zo de wee opwekkers aangaan dat horen we zo. Er is in elk geval na een half uur na breken vd vliezen lichte wee act. Moet nog blijven liggen want de baby heeft nog ruimte beneden bij baarmoedermond en anders kan de navelstreng uitzakken..hopelijk daalt de baby zo het laatste stukje goed in lijkt me ook beter voor vorderen vd ontsluiting bedenk ik me nu.. Zo ff vragen.. Lig in dezelfde verloskamer als van ons zoontje.. Bijzonder!
Ons manneke os vanacht geboren. Alles goed gegaan. We zijn lekker th bevallen. Hij heet luuk is 8 pond en 53cm ong. Een flinkerd. Ma wat zijn Wij er verliefd op!!! Kga ef liggen doe later uitgebreid verslag
Mams! Gefeliciteerd! Wat is dat ineens snel gegaan zeg! Leuke naam! Geniet ervan en ben onwijs benieuwd naar jouw verhaal! Weeopwekkers zijn aangezet laagste stand en over half uur ophogen Sinds de pomp aanstaat is het rustig..
Mams, gefeliciteerd! En inderdaad erg leuke naam. Brademarie, succes vandaag. Bij mij duurde het tot stand 5 voordat ik weeen kreeg. (2,5 uur) Hoop dat het bij jou sneller gaat. Ik had 4 cm voordat ik aan weeenopwekkers ging.
Proficiat mams! Geniet ervan. Ben vanochtend bij gyn geweest en het wordt idd een keizersnede. 1 augustus is het zover, gek idee om nu al te weten wanneer we papa en mama worden
Mams gefeliciteerd! Bijna hetzelfde als mijn zoon straks gaat heten Brademarie, spannend! Heel veel succes en hoop dat t een eitje wordt voor je. Gigi, wel fijn dat je het al weet dan kun je daar naartoe leven. Hier sta ik elke ochtend toch wel ietsje pietsje teleurgesteld op. Had hem met 35 weken al een beetje verwacht. Momenteel geloof ik 42 weken ook haha.. Vk zei maandag dat de placenta goed was maar wel heel klein en bestond uit 2 stukken. Ze zei dat ze het niet gek zou vinden als die eind van de week wel echt op was. Inmiddels is het alweer vrijdag
@gigi: Gek hè om te weten wanneer het gaat gebeuren. Wanneer zijn/haar verjaardag zal zijn. Nu nog even genieten van je buik!
Meiden, wat een warm weer voor jullie zeg! Hoop dat jullie het allemaal een beetje trekken. Bevallen mama's: gefeliciteerd met jullie wondertjes! De andere: succes nog even met deze hitte....