1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Tja, ik ben deze keer veel meer in beweging dan de vorige keer en kom juist meer aan... Ben nu net zo dik als de vorige keer aan het eind. Enne... was toen een 8 ponder, dus wat het nu wordt? Vind het wel een beetje spannend. Heb een subtotale ruptuur gehad bij de eerste, dat was niet grappig (understatement).

Lekker Juf, alles al bijna klaar. Hier dus echt niet. Eerst nog 2 weken werken, dan nog een week afrondend voor freelance baan en dan komt de boel thuis. Ik ga zo je blog bekijken!

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Leuke tas geworden juf!

Hier bmi van 24, en 7.5 aangekomen.

Moeten we trouwens niet een geboren-lijst maken? Er zijn er al twee geboren eigenlijk. Eentje heeft het helaas niet overleefd, maar hoort ook wel een beetje op de lijst...

3. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels 12,5 kilo bijgekomen en zit dus ook in het rood volgens die app. Terwijl iedereen steeds zegt dat ik verder slank blijf en alleen een buik naar voren heb. Moet wel zeggen dat het gewicht nu wat stabieler is, van week 20 tot 28 ben ik echt elke week een kilo bijgekomen. Mijn bmi is normaal trouwens 23.

Ik vind een geboortelijst een.goed idee!

Hebben jullie trouwens soms ook last van pijn bij je ribben? Heb nu een blauwe plek gevoel en krijg er soms van die steken :( denk dat de baby er te hard tegen aan heeft geduwd.

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Pfff, slapeloze nacht nr.3 op een rij...

Gewicht. Nu 11 kilo totaal aangekomen. Ik schommel wel heel erg, ik denk dat dat te maken heeft met vocht. Of stress wat ik deze zwangerschap helaas wel veel heb gehad.

Baby. Ja die voel ik ook behoorlijk schoppen en soms doet het echt pijn. En soms maak ik me ook zorgen om het vlies, kan dat niet scheuren met zoveel geweld? Het is wel heel mooi om te zien wat voor bobbels er uit m'n buik steken, maar of dat nu armen of benen zijn? Ook heb ik nu een paar keer gehad dat er iets duidelijk klem zat bij m'n ribben, au!

Mams, geniet van je verlof! Wat gaat het snel hè!

Goed idee, een bevallingslijst! Misschien onze oude lijst aanpassen?

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand enig idee waar de oude lijst is? Ik heb hem al heel lang niet meer gezien. Misschien makkelijker om een nieuwe te maken?

6. pfff ik zoeken en zoeken.. kon t topic toch nergens meer vinden hahaha is er gewoon een nieuwe lol

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Voordat we die lijst maken, zullen we dan even afspreken hoe we hem weer terugvinden?

De vorige is volgens mij in de vergetelheid geraakt omdat we zo lekker aan het kletsen waren en dan niet meer wisten waar hij stond....

Dus we moeten hem vaker posten of iemand moet hem even op zn pc bewaren.

Misschien ook wel leuk om onze afspraken nog een beetje bij te houden?

8. In t vorige topic deden we de lijst op elke 10e pagina.. Dus op pagina 20, 30 , 40 zeg maar..

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goed idee van de lijst.
    Morgen heb ik wel tijd om er eentje op te stellen, of iemand anders moet zich geroepen voelen;)

Net even mn buik opgemeten en is al 93 cm! Gaat toch best hard zeg! Bij mn zoontje was rond deze termijn mn buik ongeveer 90/91 cm.
    Normaal is mn taille ongeveer 70, dus ik ben flink uitgedijd!! :$

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden even een snelle zwaai!
    Fijne zondag allemaal

Xx

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Minime, mijn buik is ook 93 cm op het dikste punt! Maar dat is hij nu al een paar weken, dus ik maak me daar wel zorgen om, maar volgens vl groeit het meer in de rondte, dus ik hou me daar maar aan vast. Ik heb geen idee wat m'n omvang niet zwanger was.

Vraagje; nee heb je, ja kun je krijgen ;). Zouden jullie op de buik van de maand van Jipje kunnen stemmen? Ze is net als ik een mmm-meisje en heeft na een lange weg nu ook een beebje in haar buik. We schrijven al bijna 2 jaar met elkaar in een clubje en zijn echt vriendinnetjes geworden. Ik vind dat ze na al die ellende deze draagdoek verdient en ze heeft nog een paar stemmen nodig! Plus dat ik het ook echt de mooiste buik vind van allemaal!

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Danitcha heb gestemd hoor.

Hier gaat het naar omstandigheden redelijk emoties komen bij mij nu pas echt los .
    Mis hem met iedere dag zoveel meer....
    Gisteavond had ik reunie met meiden van mijn oude werk gezellige tijd gehad en dan toch weer vandaag zon schuldgevoel :( zal er wel bij horen .

Begint nu wel op te schieten voor jullie dames voelen jullie dat ook zo ?
    Hoe gaat het met noah en cvm ? Ben wel benieuwd.

Liefs mic

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Danitcha, ik heb ook gestemd. Inderdaad super mooie buik!!

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als ze niet wint even pm'en.. Ik heb nog een oranje draagdoek over..

15. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Even een zwaai!

Ik ga morgen stemmen. Dan heb k de tablet!

Wat een heerlijke dag vandaag he. Niet te warm en we kunnen nog heerlijk
    Buiten zitten. :).
    Mijn verlof begint goed!

Nu lekker een ijsje met fruit eten.

16. juf85

juf85 Niet meer actief

Vandaag op kraamvisite geweest bij ons neefje. De verloskundige kwam nog langs en er was natuurlijk kraamzorg. Alle herinneringen kwamen weer boven. Het komt nu wel echt dichterbij hoor. Nog even en wij hebben dat ook.

Op m'n blog heb ik een paar foto's van de babyhoek (we hebben een deel van een kamer voor de baby). Nog niet alles is af, maar alvast een voorproefje.

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wow Juf , je bent echt goed! Ben jaloers op wat je allemaal gemaakt hebt!!

18. juf85

juf85 Niet meer actief

dankjewel!

19. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mic, fijn om wat van je te lezen, maar ik kan me ergens ook zo goed proberen, ja, proberen, voor te stellen hoe rot je je soms zult voelen, ik heb het nog nooit meegemaakt, maar à
    S ik me alleen een voorstelling probeer te maken, krijg ik al een akelig en verdrietig gevoel, laat staan waar jullie door heen zijn gegaan en nog steeds gaan...
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, en snap ook wel datje je daarna schuldig voelt, maar aan de andere kant.. Je hebt het zó hard nodig deze afleiding! Dikke knuffel meis!

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitcha ik heb ook even gestemd, wat leuk en bijzonder jullie vriendschap!!

Deel Deze Pagina