1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @kortecol: houden ze dat ook steeds goed in de gaten, dat de placenta niet verder los laat?

2. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Kortecol, dat is toch stom van het ziekenhuis dat ze niet onderzoeken waar de pijn vandaan komt, alvorens pijnstilling te geven?

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Kortecol, ik heb dan weer het geluk dat mn zoon me niet wakker komt maken. Als hij wakker is komt hij naast me liggen en leest dan een boekje of ligt gewoon te wachten. En gelukkig is hij net zo'n uitslaper als ik, dat scheelt ook.

Kan je zoon geen tv kijken op zn kamertje ofzoiets? Of dat je man het wat meer overneemt? Zijn de laatste loodjes en daar mag best een beetje meer rekening mee gehouden worden.

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Brademarie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :) fijn dat alles goed is gegaan.

5. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    In verband met de gedeeltelijke loslating moet ik zodra ik weeën heb direct naar het ziekenhuis. Zo waardeloos zeker als je al andere kinderen hebt, maar ja is voor de baby en voor mama, groot bloedingsrisico.
    Mijn zoon is een mama's kindje. Papa probeert er goed rekening mee te houden tegenwoordig. Maar de kleine aap is vooral 's ochtends heel snel en weet dan mama nooit chagrijnig naar hem doen en altijd een warme knuffel heeft, terwijl papa hem naar zijn bedje terug stuurt om te spelen of boekje te lezen... Vrees dus geval van eigen schuld.
    Aan de andere kant haalt de kleine ook de hele dag drinken voor me, medicatie (onder toezicht) en helpt met verzorging van hond en alles. Dus ....

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Anders lekker bij je laten liggen?

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is. Zo'n lief stuiterend. ADHD 5 jarig jochie. Hoort. Bij. De. Leeftijd,, kan hij ook niets aan doen

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Klinkt als mijn dochter kortecol. Bij alles is t 'mama doen'. Pff vermoeiend soms hoor. En ook totaal geen uitslaper helaas.... Sterkte..

9. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Gefeliciteerd Brademarie!

Hier paar nare dagen. buikpijn houdt aan, slaap weinig. Nu aan de paracetamol en als dat onvoldoende helpt moet ik temazepam voor de nacht. Vk verwacht dat dit het voorwerk is en dat bevalling niet meer lang laat wachten. Ik geloof het niet zo, bij de andere ook erg lang voorwerk gehad zonder (direct) resultaat. Ben ook gewoon totaal mezelf niet. Bleh..

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Even kort berichtje van mij. Woensdag ga ik niet halen (zoals gepland).
    Vanochtend CTG gehad, was goed, maar vruchtwater is er nauwelijks meer.
    Gyn wil niet langer wachten, en ik ben dus morgen aan de beurt!! IEHHH!!
    Best eng nu hoor!
    Om 17.00 en om 21.30 moet ik nog een keer terug voor CTG. Waarschijnlijk moet ik wel overnachten in het ziekenhuis:( En dan ben ik morgen om 12.00/13.00 aan de beurt....

11. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Oooh Minime, wat een schrik opeens! Maar leuk, morgen ben je mama! :D:D Toch nog onverwachts en niet gepland ;). Spannend hoor! Ik hoop dat de ctg's vandaag nog goed zijn.
    Nu nog volop genieten van de laatste momentjes van je buikje!!!

12. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minime: succes met de laatste uurtjes en komt wat snel opeens! Gaat het lukken met oppas zo kort dag?
    Wij hier net nieuwe schoonzus ontmoet, leuke spontane meid.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik lig weer aan ctg. Is toch wel de bedoeling dat ik blijf, want er staat al een maaltijd voor mn neus. ...nouja, so be it. Als het goed is krijg ik een 1 persoons kamer, dat is wel fijn.
    Mn zoontje is al opgehaald door opa en oma. Ze zouden morgen toch al naar zee met hem, dus dat komt goed uit. Alleen mag hij nu een paar nachtjes eerder vakantie vieren daar. Afscheid was wel even moeilijk (voor mij).

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh spannend Minime!

Geloof dat iedereen bevalt behalve wij :p

Bedacht me net dat als ie vandaag of morgen niet komt het geen kreeftje meer is.. Zou ik wel jammer vinden want wij zijn allemaal kreeft..

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Minime, eet smakelijk!

Kim, ik heb juist voorkeur voor een leeuwtje, dus vanaf dinsdag mag ie komen van me ;). Als jij een kreeftje wilt, mag je wel opschieten :p

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim, waarom voorkeur voor kreeft?
    Ik heb niet zoveel met sterrenbeelden.

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ben weer thuis, voor even. Om 21.30 uur moet ik terug, en dan weer CTG en vervolgens opname. Is misschien ook wel beter, dan kan ik een beetje aan het idee wennen.Wel raar dat ik het nu allemaal zo bewust mee ga maken. Vorige keer ging het zo snel, dat ik de helft niet meer weet. Is misschien nu nog wel spannender dan toen met de spoedkeizersnee.

Ik zat me net al te bedenken wat voor sterrenbeeld ze dan krijgt. 21 juli is toch echt zo'n twijfeldatum? De ene houdt Kreeft aan de ander Leeuw. Of is het officieel toch Kreeft?

18. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minime: succes!

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mn man zei al tegen de gynaecoloog dat ze goed uit moet rusten voor morgen en maar niet op stap gaan; )

20. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Spannend minime! Succes morgen!

Deel Deze Pagina