Kreeft.. Vanaf 22 is leeuw.. Ik heb ook niks met sterrenbeelden maar mijn zoon en ik zijn ook kreeft.. Bij mijn ouders/kids zijn alle mannen waterman en de vrouwen kreeft.. Stom toeval. Maar van mij mag mn 2e zoon dan ook wel stom toevallig kreeft zijn
Kleine heeft nog nooit zo liggen draaien en spartelen als nu. Auwww.. Voel dat hoofd meer naar beneden gaan terwijl ie zich naar beneden trapt via mn ribben..
hier ook lekker onrustig nachtje, ik lees al een paar nachten mee hahah maar kan steeds niet reageren via me telefoon! Alle bevallen mama's gefeliciteerd ik begin nu echt te denken dat ik 1 van de laatste ga worden..ben benieuwd. ik heb wel sinds 2 dagen heel veel last van vocht en het stinkt niet dus het is geen urine of slijm ofso, dus ik denk dat ik morgen even de vk bel om toch maar even te komen checken, just in case.. ik moet trouwens volgende week aan het ijzerinfuus omdat me ijzer veeeel te laag is, en als ik nu beval is het zelfs gevaarlijk voor me als ik minimaal bloedverlies zou hebben, dus dat vind ik nogal heftig, ik heb alleen niet in alle drukte gevraagd of dat ik dan wordt overgedragen aan de gyn, de vk zei wel dat als ik aan het ijzerinfuus moet het met de gyn besproken zou worden etc en dat ik maandag meer zou horen.. Humm iemand ervaring mee???
Ja ik was er even uitgegaan.. Appeltje gegeten en een perenijsje. Nu nogsteeds 'druk' maar wel een heel stuk minder als daarstraks.
2 dagen vochtverlies en je hebt nog niet gebeld??! Je mag maximaal 24u met gebroken vliezen rondlopen...!
hey kimmie ja ik was er niet zeker van omdat ik die always inlegkruisjes gebruik die een lekker geurtje afgeven, dus heb ik vandaag express geen inlegkruisje gebruikt en nu ruikt het nog steeds neutraal en ik ruik de wasverzachter dus in dat geval ben ik nogal een leek, ik ben de vorige keer ook ingeleid dus ben niet zo snugger in dat soort dingetjes in de gaten houden, vl zei ook al toestrx dat ik morgen maar even moet bellen voor de zekerheid, maar ben niet zo iemand die dan op zondag nog even de vk gaat lastig vallen, maar als ik je reactie zo zie kan ik dat misschien beter wel doen..
Ja dat zou ik maar wel doen inderdaad. Ik twijfel ook weleens hoor en ben zelf ook niet zo van het bellen. Maar.. Weekendtarief moet je maar denken Zou wel even bellen.. Want als het toch je vliezen zijn ben je al heel erg laat..
Ik tussen 4-5 ook nog uurtje gepakt. De hele nacht voorweeen gehad. Vent net op me gesprongen, misschien doen zijn prostagladindines nu het laatste setje om die irritante voorweeen echte weeën te laten worden. Enige wat helpt volgens wetenschap: strippen bij rijpe (boterzachte) baarmoedermond, seks (sperma bevat prostaglandines), inleiding in zh dmv balloncathether/prostagladinegel of tablet, of infuus met oxytocine (knuffelhormoon).... Zo de laatste de boosdoener zijn van al die voorweeen??? Ik knuffel de hele dagen met mijn zoon... 😃
Goedemorgen dames! Ik was ook paar keer wakker vannacht, maar gelukkig toch ook nog redelijk wat kunnen slapen. Inmiddels mn 2 beschuitjes op die ik nog mocht (nu niks meer tot operatie vanmiddag ergens) en ik lig alweer aan ctg. Mn man komt me zo gezelschap houden. Ik ben blij dat ik nu hier lig en de komende dagen niet in de hitte hoef door te brengen! Veel succes allemaal! Hopelijk weer een paar wondertjes erbij de komende dagen!
Veel succes vandaag minime!! Ben erg benieuwd Mams en brademarie, gefeliciteerd Hier alles rustig, verlies alleen wat meer slijm, baby nog lekker druk en, harde buiken heb ik sowieso al veel deze zw. En nu heb ik ze met wat pijn... ben benieuwd. Voorlopig blijft ze wel zitten heb ik het idee
Waar ik trouwens wel de laatste dagen last van heb over de hele dag zijn van die gemene krampen, dat ik echt denk van oohhh zal het? Maar vervolgens een paar minuten later laten mijn darmen een flinke boer haha. En dan is de kramp/pijn weer weg. Dus ik word soms wel ff in de maling genomen door mn lichaam