Die darmen zijn idd erg vervelend. Minime gefeliciteerd!! Mooie naam Ben benieuwd naar de andere namen straks!! Wie weet hebben we wel eenzelfde ertussen
@kortecol: als er veel verschil is met de hoeveelheid beweging die je normaal voelt, zou ik wel even bellen/langs gaan. Dat is mij steeds verteld. Als je minder leven voelt: bellen. En dat het misschien druk is op de verloskamers zou ik geen rekening mee houden. Ze maken wel ergens een plek voor je om dan ctg te doen.
Ja Kortecol.. Zat of niet.. Go! Stop met rekening houden met de rest van de wereld en denk om jezelf. Jouw gevoel staat daar heel ver boven!
minime gefeliciteerd supper mooie naam! Fijn dat alles goed gegaan is! Nu lekker genieten!! Kortecol: Ze hebben eerst inwendig onderzoek gedaan met een eendenbek en daarna het vruchtwater op de echo gemeten.. daaruit kon ze opmaken dat er niet veel meer zit. als ik jou was zou ik ook bellen bij minderleven!! beter een keer teveel dan te weinig vooral zo op t eind! je heb al genoeg meegemaakt! meiden jullie maken mij wel heeeeel erg onzeker zo hoor! Is het echt zo vreemd dat ze willen wachten tot dinsdagochtend?? anders trek ik aan de bel morgen, maar ik neem aan dat ze zelf toch ook wel weten wat ze doen :s.. Iemand ervaring hiermee??!
2dewolk.. Ik zou er wel wat van zeggen.. Iets in de trant van dat het prevaleren van een of andere agenda ongehoord is ten opzichte van de veiligheid van jou en je kindje. Je vliezen zijn waarschijnlijk al lang gebroken. Kans op infectie dus en je kleintje mag ook niet lang zonder. Natuurlijk weten ze wel wat ze doen, vraag ze om tekst en uitleg hoe ze bij het idee komen om je zolang met gebroken vliezen te laten lopen.
Kortecol ik zou echt bellen hoor. Het is jouw leven en jouw kindje. Wat anderen denken is onbelangrijk. Als de bewegingen echt heel duidelijk minder of anders zijn zou ik bellen. Idd liever een keer te vaak dan te weinig. Stel dat er wel iets is.. Kans is altijd groter dat alles gewoon goed is, maar je weet maar nooit en dan kan je er maar beter zsm bij zijn toch?!
Hey meiden! Geen tijd meer gehad voor de computer deze week, want onze zoon J.o.e.l. is geboren! We zijn heel erg blij met hem, lange bevalling maar met uiteindelijk super snel einde. En nu genieten van onze baby en bijkomen... Gelukkig was mijn man net de dag voor mijn vliezen braken aangekomen! Niet bijgelezen nu maar iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd! En sterkte gewenst voor die nog afwachten!
Proficiat mixje! Wat gaat het hard hier he, al zoveel juli baby's Goed dat je toch naar ziekenhuia bent kortecol.