Tjonge wat zijn er al veel bevallen zeg. Gefeliciteerd! Weet iemand waar de lijst is? Wel leuk om op de lijst te zetten. Juf, nu al weer achter de naaimachine? Kim, naar de winkel geweest? Ik begrijp hier echt helemaal niets van. Ik vond het beide keren heel pittig om alles zelf weer op te pakken als de kraam weg was. Maar jullie doen nu alweer zo veel! Geniet ook een beetje van de kraamtijd hoor! Hier nog aan het wachten. Heb niet het idee dat het snel gaat komen. We wachten maar rustig af. Gelukkig is het even wat koeler. VK vond dat ik veel vocht vast hield, ze kon het aan mn gezicht, armen en benen zien... tja, ik weet het... Gelukkig ben je het straks snel weer krijt, maar voor nu niet prettig. Geniet van de kleine, of succes met de laatste lootjes!
Ik begrijp t ook niet. Maar ga nu niet meer naaien hoor. Ik heb dit keer geen bekkenklachten, en veel minder spierpijn. De kraamzorg is er tot en met maandag. En ik doe verder wel rusitg aan. W ehebben meestal visite in de ochtend. De kraam gaat om twee uur weg. Ik ga weer naar bed na de voeding die na de lunch komt of gelijk met mn zoontje. Dus een groot deel van de middag lig ik op hed. En met avondeten ben ik weer beneden. We hebben 1x savonds visite gehad. Verder nog niet. We willen niet teveel op 1 dag. Zodoende nad ik even tijd voor mijzelf om wat te naaien. En die jumpsuits heb ik zoveel gemaakt, dat ik er vrij snel in ben. Mn vriend heeft twee weken vrij, maar dat is ook gelijk zijn zomervakantie. Dus hij wil ook met onze oudste wat doen. En als het lukt wil ik volgende week nog met zn vieren op pad. Gewoon even naar de babydump oid. Kleine 'uitjes'.
Kim, gefeliciteerd met Lucas!!! 26 juli om 2.14 uur is onze zoon S.ilvian A.llard geboren !!! Ik kwam om 0.45 in het ziekenhuis aan met 7 cm ontsluiting, vliezen zijn gebroken en al snel mocht ik persen. Hij weegt 2336 gram en heeft een onwijs goede start! We zijn nog in het ziekenhuis, maar mogen hopelijk snel naar huis. Ik ga snel even bijlezen...
@danitcha: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Moet hij nog in de couveuse of kan hij zn temperatuur etc zelf goed regelen? En hoe is het met jou?
Zit hier te staren naar een lief klein poppetje wat op mn borst ligt te slapen. Onvoorstelbaar dat dit mannetje uit mijn lijf komt en er 3 dagen geleden nog inzat. Kan er bijna niet bij met mn hoofd.
Kim wat heerlijk dat je er zo van kan genieten! Danitcha, wat heb je het snel gedaan zeg.. Van harte en wat goed te horen dat de kleine het zo goed doet. Hier al hele dag sinds 13 uur wat krampen, zet echter niet door...
Oh dat hadik de eerste dagen ook heel veel. Ongelovelijk he? En dan ligt hij languit en denk je hoe heeft dat ooit gepast?
Wat een nacht! Veel wakker. Na goede dag gister is de donderwolk weer terug, hoofdpijn, krampen, rugpijn, brrrrrr ben het zat. Wanneer zet het een keer door?
Oh sterkte hoor! Hoop echt dat je niet meer lang hoeft te wachten. Nog iemand last gehad van het onweer? Luu dronk zo'n beetje de hele avond en besloot om toen bijna zes uur lang te slapen. Heel fijn, maar ik lag wakker van het onweer.
Hoe dan ook max 6 dagen nog. Klamp me daar nu echt aan vast. Vandaag bij mijn vader op bezoek denk ik
Hier ook een dametje dat lekker de nacht doorslaapt heerlijk. Wat een weertje vanacht bah bah! Gelukkig sliep de rest wel goed door Voordeel wel dat nu lekker koel is binnen