1-15 augustus mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kim11, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb nog wat fototjes op m'n blog gezet (link in m'n onderschrift).
    Met luuk in de 4 jumpsuits die ik gemaakt heb.

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Wij hebben de dr brown fles
    Avent (oude versie) ging te snel. Met de dr brown moet luuk net wat meer moeite doen.

Misschien mogen we morgen na huis
    Gister de kijk operatie gehad en daar is uit gebleken dat
    De strottenhoofd slap is en de linkerkant van zn stemband.
    Morgen krijg luuk nog een mri scan en als daar alles goed van is mogen we
    Lekker na huis.
    Ben er wel aan toe. Vin t zo saaai worden.

Heb even niet terug gelezen..

Groetjes

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Veroorzaakt dat dan ook het vreemde ademen? Kunnen ze er iets aan doen? Lijkt me zo rot om de hele dag in het ziekenhuis te zitten..

Merk hier wel dat ik bijna geen tijd meer heb voor de computer.. Kraamhulp die 4 uur blijft plakken.. Die hoeft niets te doen, is puur op visite dus.. Komt steeds op tijden binnen dat ik eigenlijk net even wil dutten. 4 uur lang kleppen maakt je ook nog moeier dan je al bent.

Maar goed, vanaf morgen komt er een nieuwe, en die gooi ik er gewoon uit na een half uurtje koffie drinken.

4. juf85

juf85 Niet meer actief

onze kraamhulp is super. WE hebben afspraken gemaakt over de tijden. Ze gaat weg als wij gaan slapen, ideaal.

5. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ja t is ook echt niet leuk..
    Me vriend gaat steeds op tijd na huis. Is 3kwartier rijden en hij is
    Dood op.

S goed is gaat t allemaal vanself mee groeien. Dus dat scheelt.
    Me schoonouders waren er vandaag en die merkte al echt wel verschil. Dus dat isbwel fijn.
    Nu lig ik in bed en heb hem in t bedje strak naast me staan.
    En hoor hm gewoon bijna niet ademen terwijl dat eerst supsr duidelijk was.

Ik had ook een super leuke kraamhulp. Baal ervan dat k het nu niet meer krijg.
    Heb m pas 2x in bad gedaan en we wouden hem ook nog onder de douche doen dat zijn dingen die ik nu allemaal niet weet.
    De mijne deed echt de was en de douche. Als ik ging slapen deed ze beneden even stofzuigen. Was opvouwen. Ze was echt super!

6. juf85

juf85 Niet meer actief

Deze kraamhulp is echt heel anders dan die van de vorige kraamweek. Maar ook weer super. Grappig dat heel verschillende types toch beiden goed bevallen. En deze was ook bij mijn bevalling.
    Morgen is ze voor het laatst, dus heb vast een cadeautje klaargelegd.
    Vandaag ging ze met onze dreumes een stuk wandelen (en hij op de driewieler). Leuk toch dat ze ook met hem dingen doet?

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hadden ook een super leuke kraamhulp :) echt een lief mens.
    We stuurde ze elke dag om 1 uur naar huis ze deed in de ochtend al zo veel.

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Super leuk!

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Dankje

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik kan er dus echt niet tegen als iemand mn was doet.. Of stofzuigt of de vaatwasser in of uitruimt.

Vanmorgen smeekte ze bijna of ze wat mocht doen.. Ze heeft voor een weeshuis staan kokkerellen.. Daar was ik wel blij mee maar verder vond ik het heel lief maar liever niet. Ze had de vaatwasser stiekem leeggehaald.. Lief.. Maar alles staat verkeerd.. Kan ik dus niet zo goed tegen.

11. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Perfectionist Kim?
    Hahaa hier weer geintje... Lig in zh. Flauwgevallen van de pijn. Werd wakker op verloskamers waar ik heen was vervoerd... Bizar he?
    Nu blijf ik hier. Morgen 6! Uur maken ze me wakker en mag ik douchen voor ik half uur aan ctg mag, daarna breken ze de vliezen...
    Morgen babytijd als verloskamers rustig blijven

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh spannend Kortecol! Wat een opluchting zal dat morgen zijn zeg!

13. juf85

juf85 Niet meer actief

:)
    Jeetje! Nou succesmorgen!!

14. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Succes kortecol. Laat t ma rustig blijven ;)

Kim ik hb dat ook als ik straks th kom ga ik eerst alles in
    De kast neerzetten hoe ik t had. Ik kon er wel tegen gelukkig
    Maar als we th zijn ruim ik het gelijk even op.
    Me vriend gooit het er ook altijd ma in daar kan ik wel soms boos om worden.

Hier een onrustig mannetje vanacht.
    Hij drink niet goed dus zit aan het infuus, ben benieuwd of ze ons na huis laten gaan. Ik hoop t zo ma ik hb een bruin vermoede van niett.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind zo'n kraamhulp ook maar niets. Ben blij dat ik het weer zelf kan doen.
    Ze deed haar werk wel goed trouwens. Ze heeft het huis netjes gehouden:)

Ons meisje drinkt sinds gisteren haar flessen nog maar voor de helft op.
    's ochtends ging het nog wel maar de laatste 3 flessen nog maar de helft.
    Met als gevolg dat ik hier al voor de tweede keer in de nacht zit te voeden. Mn ogen stribbelen tegen. ...:(
    Hopelijk gaat ze snel weer normaal drinken, want anders krijgt ze ook niet genoeg binnen.

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Probeer je eraan over te geven. Over paar dagen zet je t weer goed! Je moet zelf goed uitrusten en herstellen dat is t belangrijkste! Ik heb ook vorige kraamweek geen een keer geslapen en dat brak me later erg op.

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Tussendoor even verschonen onder de fles? Wordt ze weer even wakker!

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou had er hier ook eentje die echt niet wakker te krijgen was. 3x verschoond (bleef poepen) en fles gegeven.. Still sleeping.

Was wel een rustige nacht. Zijn om 6uur opgestaan maar heeft helemaal niet gemekkerd na zn slaapfles om een uur of 1.

Vanmorgen had ie wel echt honger. Had flesje 40ml op.. Daarna na een half uur paar slokjes water omdat ie bleef happen en toen na een half uur maar gewoon een flesje gemaakt.. Dronk hij op alsof ie 3 weken niet gegeten had. In totaal dus zo'n 90ml in een uur.

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wakker maken lijkt weinig zin te hebben. Ze heeft net weer 40cc laten staan, terwijl ze hartstikke wakker aan het rondkijken was. Ze heeft gewoon genoeg lijkt het, ze houdt de kaken stijf op elkaar en duwt de speen uit haar mond.
    Ze zou 90cc per keer mogen, maar drinkt iedere keer nu 55cc ongeveer.
    Als ze 7x 55cc op een dag drinkt is het nog steeds voldoende voor haar gewicht. Ze weegt nog maar net 3kg dus ze hoeft nog niet zoveel.
    Ik vraag het straks wel even aan de vk, die komt toch nog langs.

20. juf85

juf85 Niet meer actief

Dat lijkt mijwel een nadeel van de fles, als ze meer willen mag dat eigenlijk niet.
    Ik probeer af en toe de speen, ook al geef ik bv. Hij blijft maar zuigen en ik ben geen speen

Deel Deze Pagina