Ik heb de lijst even aangepast. Ik vind het prima om de mensen die hier niet actief zijn eraf te halen, mochten er mensen toch graag erop willen, kunnen ze uiteraard weer toegevoegd worden. Bij mij wisselt het heel erg hoe vaak ik 's nachts wakker word. Ik val momenteel vooral erg slecht in slaap, heb veel last van rugpijn, waardoor ik gewoon niet de juiste houding vind. Mijn buik begint ook erg in de weg te zitten en de beeb draait zich vaak rechtop, met haar hoofd tegen mijn maag en ribben, wat erg oncomfortabel is, vooral als ik de hele dag achter mijn computer moet zitten werken.
Ik moet er over het algemeen 3x per nacht uit om te plassen. Maar eigenlijk gewoon als ik wakker word, en soms is dat vaker of minder vaak, afhankelijk hoe mn zoontje slaapt Ik heb ook last van mn buik als ik gewoon rechtop zit. Gisteren 45 minuten achterin de auto (samen met schoonmoeder en zoontje in autostoel...dus niet veel plek) en was echt oncomfortabel. Thuis ga ik vaak wat onderuit zitten op de bank (of liggen) en meer met mn zijkant tegen de leuning. Als ik echt met mn rug tegen de leuning zit, knelt denk ik mn holle ader af o.i.d., want dan voelt het niet prettig.
Mag ik er ook op???? 22juli uitgerekend 14juni na vk. Wij geven kraamfeest en ik bestl de kaartjes op kaartje 2 go was t goedkoopst
1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst♥ 22 juli 2012 Mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles 31 juli 2013 Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? Annamama, 3e kindje 2 augustus 2013 Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag 3 augustus 2013 Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing 4 augustus 2013 Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing! 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Marszie, 23 jaar, 1ste kindje Almah, 31 jaar, 2de kindje, thuis/ziekenhuis?, bv,verrassing! 6 augustus 2013 bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Suusje83 29 jaar, 2e kindje Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, Meisje 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 11 augustus 2013 Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles 12 augustus 2013 PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing! 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Kortekol, ? jaar, ? kind 16 augustus 2013 Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken 10-06: Minime81, groeiecho + doppler 11-06: Minime81, controle gyn 12-06: Brademarie, controle gyn + placenta lokalisatie 13-06: Danitcha, controle gyn + groei-echo 19-06: Gigi85, controle vk 24-06: Danitcha, controle cyste BEVALLEN: 15-05: CMVMens, Noah Jayden (28+3) 19-05: Micloveally, Kasper* (27+3) Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Ik heb de lijst ook aangepast, Mams erop gezet en een paar meiden weggehaald waarvan ik echt nog nooit gehoord had. Als ze weer mee willen kletsen kunnen ze er natuurlijk weer op! Er staat nog meer voor mij onbekende meiden op, maar wilde ook niet in m'n uppie de halve lijst deleten... Over de kaartjes. We zouden een houten kaartje doen van Caroly, maar er past zo weinig tekst op. Dus toch maar even boeken gehaald bij de drukker en daar eentje uitgekozen. Maar er komen zoveel kosten bij . Ik heb vandaag de offerte gehad, 220 euro voor 75 kaartjes. Ik vind het wel pittig, vanavond even overleggen met vriendlief... Want er moeten ook nog postzegels op. Wij doen geen kraamfeest. Ik vind het wel gezellig als iedereen gewoon langskomt! Ik heb wel die doos geactiveerd op de website van Kruidvat, nog maar even afwachten dus...
Kom even snel hoi zeggen. Hier gaat t op t moment wel ok. Begin het wel zwaarder te vinden. Heeft ook te maken met t feit dat we richting de 32 weken gaan. De week waarin t vorig jaar zo mis ging.. Gelukkig is m'n gyn erg meelevend en mag ik in principe elke dag komen als ik zou willen. Erg lief. Wij doen de geboortekaartjes bij kaartje2go. Stuk goedkoper en we vonden daar beide 1 heel mooi. Kraamfeest doen wij ook niet. Op zich snap ik t wel als je veel visite verwacht. Wij hebben geen contact met m'n schoonfamilie dus scheelt al heel veel.
was het topic weer kwijt potjandosie!!! mic wat fijn om wat van je te lezen, kan me voorstellen dat je helemaal niet zit te wachten op verhalen van ons .. dus super tof dat je even komt kijken. sterkte!! kaartjes, weten al wel welke en wat voor tekst enzo.. maar moet nog naar de drukker. waarschijnlijk morgen.. van de week beginnen met alle babywas. wij geven geen kraamfeest, wilde ik wel maar een zaaltje huren is zoo duur hier.. jammer.. ik sta overigens niet op de lijst, maar vandaag weer bij de gyn geweest en vanwege mn bloeddruk en medicijnen ga ik mijn uitgerekende datum niet halen zei de gyn. zodra mijn bloeddruk over een paar weken gaat stijgen, wat in feite normaal is aan het eind, maar omdat de mijne al hoog is dus niet goed, gaan ze niks eraan doen maar gaan ze de kleine gelijk halen.. dus geen idee wanneer ik nu ga bevallen haha
1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst♥ 22 juli 2012 Mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles 31 juli 2013 Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? Annamama, 3e kindje 2 augustus 2013 Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag 3 augustus 2013 Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Juf85, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv, jongen Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing 4 augustus 2013 Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing! 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Marszie, 23 jaar, 1ste kindje Almah, 31 jaar, 2de kindje, thuis/ziekenhuis?, bv,verrassing! 6 augustus 2013 bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Suusje83 29 jaar, 2e kindje Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, Meisje 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 11 augustus 2013 Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles 12 augustus 2013 PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing! 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Kortekol, ? jaar, ? kind 16 augustus 2013 Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken 10-06: Minime81, groeiecho + doppler 11-06: Minime81, controle gyn 12-06: Brademarie, controle gyn + placenta lokalisatie 13-06: Danitcha, controle gyn + groei-echo 19-06: Gigi85, controle vk 24-06: Danitcha, controle cyste BEVALLEN: 15-05: CMVMens, Noah Jayden (28+3) 19-05: Micloveally, Kasper* (27+3) Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
@Geboortekaartje: Afgelopen week weer ergens anders een proefdruk opgevraagd (derde al) en ik denk dat die het gaat worden . Straks alleen nog even datum, gewicht, lengte etc aanpassen. @kraamfeest: Nee, bij ons mag iedereen gewoon apart langs komen. Vind ik zelf ook fijner. Zo'n kraamfeest zou veel te druk voor me zijn, daar houd ik niet van. Daarnaast wil ik iedereen ons meisje straks uitgebreid showen, en de tijd voor iedereen hebben om gezellig bij te kletsen. Vorige keer was het bezoek heel goed verspreid, dus helemaal niet vervelend. Juist leuk! @lUVV: Kan me voorstellen dat het extra spannennde tijden voor jullie zijn! Je kan niks anders dan proberen erop te vertrouwen dat het deze keer allemaal goed gaat. Dikke knuffel! @Marieke: Oh spannend zeg! Maar hebben ze niet gezegd bij minimaal 36 weken ofzo? Bij mij ging bij 37 weken ongeveer mn bloeddruk omhoog. Hopelijk kan jij het ook nog zolang volhouden, dat is toch het beste. @Hier: Straks weer voor doppler en groeiecho. Ben wel heel benieuwd hoe groot ons meisje nu is. Ik verwacht dat ze gewoon nog steeds een week achterloopt, en dan is het ook prima. Wel jammer dat mn man niet meekan, hij moet thuis blijven omdat mn zoontje al ligt te slapen en we hebben geen oppas. Ik heb hem er graag bij ter ondersteuning.
Mijn bevaldatum verandert trouwens ook nog, want word na 37/38 weken ingeleid. Maar goed officieel ben ik de 10e uitgerekend
Ik heb zojuist toevallig een mailtje gehad over de baby mama tas van kruidvat. Ziet eruit als reclame... Titel is ook baby en mama voordeel..
Ik kom me ook nog even maar hier melden hoor als dat mag Ben vandaag 32 weken en 2 dagen zwanger, ben 3 augustus uitgerekend. Krijg (als het goed is ) een jongetje Het is mijn eerste zwangerschap, maar ik vind het tot nu toe allemaal enorm mee vallen. Ervaar ook niet heel veel last ervan. Heb alleen nou laatste week heel snel last van maagzuur, maar ik slaap 's nachts ook heel goed. Moet er hooguit 1x per nacht uit en anders zodra ik wakker wordt direct omdat ik naar de wc moet. En verder alleen maar erge last van m'n bekken.. Tsja dat is verder allemaal dan nog wel vol te houden. Dat was dan dus even een korte introductie Heb overigens hier alles al zo goed als klaar. Alle boxen/pakketten zijn binnen, kamertje is bijna klaar. Mis nog een paar kleine dingen, maar de grootste aankopen zijn dacht ik wel zo gedaan. Ik denk in ieder geval dat ik er wel klaar voor ben.. Niet in de zin dat ie morgen al mag komen, want dat zal nog wat te vroeg zijn.. Maar van mij mogen die laatste weken nog wel even gauw voorbij vliegen
Minime suc6 zo! Ze heeft geen termijn genoemd nee.. Alleen dat als de bloeddruk stijgt ze t gaan halen.. Vind dat best eng hahaha Hier loopt de kleine ook nog achter maar Groeit wel mee zeg maar. Word nu geschat op 1400 gram
Hey meiden hier gaat het zolang ik rustig aan doen redelijk.. Mag wel weer naar mijn eigen verloskundige voor zolang het kan dus daar maar ik volgende week vrijdag weer heen! Meteen gesprek over bevallen dus mij benieuwen.. SLapen sta niet in mijn woordenboek tegenwoordig haha maar zal er wel allemaal bij horen! Vandaag word de box geleverd en die gaan we als goed is ook vandaag neer zetten zodat de katten al lekker kunnen wennen... Babykamer is klaar foto staat in fotoalbum net als een buikfoto van gisteren toen was ik 32 weken! Wat vliegt de tijd toch zeg!
Veel plezier op je laatste werkdag! T uitslapen is echt lekker Vanacht lekker geslapen geen last gehad gelukkig. Ik voel ons kindje wel wat minder en daar word ik wel onzeker van ma goed donderdag na de vk. Dan vraag ik het even.
@Rose: Ik zal je er zo weer opzetten. Wat is je EDD en aanvullende gegevens? @Dragonbaby: Welkom! @Mams: Waarschijnlijk heeft je kindje nu minder ruimte, en voel je hem daardoor wat minder. Maar je kan het altijd even navragen uiteraard. @Hier: Groeiecho en doppler waren goed! Kindje loopt wel ruim 2 weken achter, maar komt vooral door de korte beentjes en een klein hoofdje. Het buikje loopt maar een paar dagen achter, dus dat is prima Vanmiddag naar de gyn om weer alles te bespreken en gewoon controle.l Zoonlief heeft waterpokken Hij heeft het vorig jaar ook al gehad, alleen zo weinig dat hij het nu nog een keertje heeft. En nu heeft hij er heel veel last van! Slapen doe ik dus niet, het is echt ellende! Gelukkig ben ik overdag alleen thuis, dus kan ik zo even wat slaap inhalen. Hopelijk is het ergste binnen een paar dagen over, want het is zo sneu om je kindje zo te zien. En ik kan ook niks voor hem doen