@Brademarie: Oeh, kan me helemaal voorstellen dat je het even gehad had met je peuter! Af en toe..... Hier tot nu toe geen problemen gehad met zoonlief. Hij is net zo lief als altijd. Helpt me juist heel goed door op de bank te gaan liggen als hij verschoond moet worden (ik kan hem nu niet op de commode tillen ivm keizersnee). Er is tot nu toe ook weinig veranderd voor hem. Hij gaat gewoon naar het kdv op de dagen dat hij altijd ging, en als hij 's avonds thuis komt krijgt hij net zoveel aandacht als altijd omdat Nova toch altijd slaapt. Zal wel anders gaan worden als Nova meer wakker is, en ze straks tegelijkertijd aandacht vragen.
Hij krijgt hier ook veel aandacht, doe lekker nog steeds dingen samen met hem, zijn zusje slaapt ook veel, we betrekken hem met alles.. Hij is van januari 2011 en jullie peuter? Vandaag ging het al een stuk beter.. Maar men.. Ik had het echt ff niet meer.. Je wilt juist dat hij het naar zijn zin heeft, maar het houdt op als alles omslaat in negativiteit, drammen, zeuren, weglopen, slaan.. Wj kennen hem echt niet zo, naar zijn zusje doet hij heel lief.. Maar kraamhulp in huis, veel visite, mama in ziekenhuis achterlaten twee nachtjes, hij moet het gewoon even verwerken.. Ik ga ff kijken voor leuke foto van ons dametje..
ons zoontje is ook nog niet moeilijk geweest. Hij is juist superlief. De kraamzorg zei ook al dat hij totaal niet jaloers was. Altijd als hij doei tegen mij zegt (als hij met papa weg gaat, of naar bed gaat oid) dan zegt hij ook dag baby. En als hij het even vergeet, dan rent hij weer terug om alsnog dag baby te zeggen. Verder pakt hij luiers als ik Luuk beneden verschoon. En de doekjes. Hij trekt zelfs mn shirt al naar beneden als ik luuk wil gaan voeden. We hadden een tripp trapp met newbornset gekregen. Dus mn zoontje zegt: zitten. Ik zeg: nee dat is voor de baby. En vervolgens heeft hij er niet meer naar omgekeken.
@brademarie: wat een knapperd!!! Ons zoontje is van eind maart 2011. Hij heeft af en toe ook zn streken maar over het algemeen heel lief en luistert goed. Hij is normaal wel redelijk jaloers en kan moeilijk delen, dus ik was er wel bang voor. Maar goed, kan zo ineens omslaan he. Voor hun is het ook een grote verandering.
Wat lief!! Lijkt mij even wennen hier straks een meisje in huis hihi. Voorlopig zit ze nog lekker heb ik het idee! Buikfoto paar dagen terug Nog maar even!
Lees een beetje mee elke dag Hier nog steeds id buik maar wel af en toe gerommel dat weer stopt elke keer... )
Heel herkenbaar heb sinds een paar dagen ook last van mijn ontlasting heb ook enorm last van aambeien heb er curanol voor. Vanmiddag de arts gebeld heb nu movicolon zakjes gekregen. Als ik naar de wc geweest ben kan ik amper zitten zn pijn.
Mooie buik! ! Zie dat jullie zoon van Apri 2010 is. Zat je ook bij de April mama groep toen hier op het forum? Ik was toen 24 april uitgerekend van onze dochter
Brademarie wat een mooi meisje Susanne mooie buik Hier weer het beruchte huiluurtje. Echt raar ze is dan gewoon niet te troosten wat je ook doet.
Ok ik ben dus niet de enige. De kraamverzorgster had vandaag nog gekeken en zag niks raars, dus geen aambeien denk ik. Maar met de bevalling is er natuurlijk een enorme druk op geweest. En die druk voel ik (iets minder erg natuurlijk) tijdens en nadat ik naar de wc ben geweest. Ik kan dan ook amper zitten. Wat een kwaaltjes heb je na je bevalling nog he? Zijn de naweeën over, krijg je spierpijn en stuwing, dan weer meer last van de wond en naar het wc gaan... Ik zei al: ik ga niet nog een keer bevallen. Twee keer is genoeg. Ik vond het weer behoorlijk pijnlijk allemaal. natuurlijk krijg je iets heel moois, maar ik denk niet dat ik er nog een keer voor ga.
Als ik jullie kwaaltjes zo lees, is een keizersnede zo slecht nog niet. Tot nu toe alleen last van (pijnlijke! ) stuwing gehad. Maar inderdaad, het is het allemaal waard hè!
Hehe.. Hier 0.0 aan kwaaltjes. Moe van t weinige slapen maar dat is dan ook het enige. Hier juist een tegenstrijdig gevoel, waar is mn zwangerschap gebleven en heb ik mn bevalling gemist of gedroomd ofzo.. Gevoel he.. Geen werkelijkheid..
@Kortecol: Gefeliciteerd met jullie zoon Raoul! Ben heel benieuwd hoe het allemaal met je gegaan is, en hoe het nu gaat uiteraard!
heb ik ergens een bericht van kortcol gemist? Gefeliciteerd in ieder geval! Fijn dat hij er is. Ik hoop dat je je dan ook snel weer goed gaat voelen. Hier een lekkere nacht gehad. Rond 23.30 ging ik slapen na de voeding en Luuk kwam rond 5.00 uur weer. Daarna weer om 8.30. Dus één echte nachtvoeding. Meestal zijn het er twee.
Juf: ik heb hier ook geen bericht van kortecol gezien. Misschien in een andrr topic ofzo? Kortecol, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Ja kortecol had het in het andere topic vermeld dat ze was bevallen. Mijn meisje alweer 2 weken oud wat gaat het toch snel.
Dank je kan me niet voorstellen dat die buik binnenkort weg is... haha. Klopt maar toen was ik nog niet op dit forum was 21 April uitgerekend... en precies op die dag is hij ook geboren!
Net bij vk geweest.... ze wilde me strippen, maar mijn man zij iets. En nu moeten we het er even over hebben. Morgenochtend om 9u belt ze me, als ik het dan nog wil stript ze me thuis. Maar nu twijfel ik dus misschien is afwachten wel gewoon beter!! Zo lang duurt het nou ook niet meer.....