Hallo allemaal. Bedankt nog voor de felicitaties. En alle andere dames die bevallen zijn gefeliciteerd!! Meiden in afwachting succes nog even. Wij moesten ons vorige week om 6.45 melden voor de inleiding. Eerst aan de CTG en rond half 8 kwamen ze langs om de vliezen te breken en het infuus aan te sluiten. De weeën kwamen langzaam op gang en lag er nog lekker bij Daarna is t heel snel gegaan. Van t een op andere moment werden de weeën super heftig. Heb toen om een pompje gevraagd (verdoving). Had toen al 6 cm ontsluiting. Toen ze dat ding eindelijk hadden aangesloten kreeg ik vrij snel daarna al persdrang. Persen ging helaas niet zo heel lekker en helaas was er een knip voor nodig om Y.ara geboren te laten worden. 10.53 uur was ze er al. Kort, maar krachtige bevalling dus. Ze doet t nu super. Slaapt veel en drinkt goed en ze lijkt op ons overleden kindje.. Confronterend maar ook mooi.. Met mij gaat t goed alleen wat last van de hechtingen en stuwing.... Verder is t volop genieten!!
Gefelcieteerd Kortecol, Anna en wie vergeet ik nou nog? Gaat hard zeg met de bevallingen en nog steeds in juli...
Vandaag bij vk geweest. Ze gaan me maandag strippen ivm mijn bekkenpijn. Heb geen zin om tot 41 weken door te lopen zoals vorige keer. Zowiezo vind ik dat snel risicovol een kind lang laten zitten. Een placenta is daar niet voor gemaakt. Na 40 wk doet de placenta zn werk minder.
Ik had de laatste 1 a 2 weken voor de bevalling nauwelijks last van mn bekken, dat vond ik best vreemd. Nu begint het weer terug te komen. Daar baal ik van
Bijzonder] luv, dat jullie dochter op jullie overleden dochter lijkt. Kan me voorstellen dat dit confrontrerend voor jullie is. Ik heb morgen mijn keizersnede en ben helemaal op van de zenuwen...
@gigi: heel veel succes morgen! Weet je al hoe laat je aan de beurt bent? Vertrouw op mij, het valt allemaal mee, voordat je het weet is het voorbij en heb je je kleintje in je armen! En geniet ook van het moment zelf, het is geweldig als je kindje eruit gehaald wordt een je hem/haar voor het eerst ziet
Gigi succes morgen en geniet van het moment! Luvv, wat bijzonder dat ze op haar zusje lijkt. Een goed herstel en een fijne kraamtijd. Dames gaat hier heel goed. Ik heb na twee dagen al een enorme stuwing, hij klokt de melk weg.
Ik ben morgen als eerste, meteen om 8u dus dat is erg fijn. We moeten al om 6.30u in het ziekenhuis zijn, omdat ze eerst nog een ctg willen maken. Waarschijnlijk doe ik vannacht sowieso geen oog dicht
Hier is meneer al de hele tijd klaarwakker. Gisteren van 21.39 tot 1.30 met hem bezig geweest. Krampjes (denk ik) en alsmaar willen drinken. Vanavond weer onrustig. Dus net in bad gedaan en nu aan de borst. Hopelijk is hij dan wat ontspannen en gaat hij slapen
Ik heb hier een baby die gewoon doorslaapt als het aan hem ligt.. Ga zo even eentopic starten bij de voedingskundige. Gisteravond deed ie hetzelfde.. Kraamhulp zei dat het prima was maar ik dacht dat kindjes geen voeding over mochten slaan met deze leeftijd. Hij drinkt overdag om de 3 uur gemiddeld, soms 2.5 soms 3.5uur ertussen. Maar na die fles rond een uur of 9 hoor je hem helemaal niet meer. Zo rond half 12 merk ik dan dat ie licht wakker wordt en zoekt naar zn handjes of speen. Ik pak hrm dan op en geef zn speentje met het idee dat hij nog een half uurtje moet wachten maar hij slaapt dan gewoon verder en maalt niet om een voeding.. Ben er net uitgegaan om toch een flesje te maken. Hij merkt dat dan wel en wordt dan wel wakker maar huilt niet, kijkt even om zich heen en drinkt de fles tevreden op. Maar was ik er niet uitgegaan dan sliep ie nu nog. Gisteren exact hetzelfde. 2.30uur een fles gehad, die daarna pas om 9.45.. Terwijl als hij wel komt voor voeding dan laat ie dat echt wel weten. Hij is heel tevreden maar ik ben wel een beetje ongerust dat ie te weinig binnenkrijgt. Soms zit er weleens vaker 4 uur tussen per fles en als hij dan weer zo lekker ligt te slapen komt ie nooit aan de 7 voedingen. Oh en de ene fles drinkt hij wel helemaal leeg en de ander niet. Zit nu sindsbvannacht officieel op 80ml. Maar vanmorgen had hij 2 flessen die hij niet verder dronk dan 60. (Zat voor 12u nog op 70ml officieel) Heel verhaal getypt inmiddels op mn telefoon, copy paste wel even naar de voedingskundige :-
Nee nog niet. Hebben we bij de eerste wel gebruikt, maarniet zo vroeg al. Hij is trouwens rond 23.30 in slaap gevallen en hij is nu wakker .dus dat is fijn. Het is echt om de dag goed slapen en slecht slapen nu.
Hier een nachtbraker, van 20-6 aan het vreten en overdag slapen! Kim, goed dat je advies inwint! Succes!
Snap ik maar wacht t liever nog even af.... mag bellen/aangeven als ik het wel wil en dan komt ze hier thuis omhet te doen.