Nou, waar zijn jullie meiden? Aangezien er al een topic is tot en met 15 april, open ik er nu eentje vanaf 16 april! ...Melden maar
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Bloemmm: 15 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------
Ja ik kom me melden! Vandaag positief getest. Vermoedelijke bevaldatum: 16 april. Tweede kindje. En ik ben 28 jaar. Heb nog geen afspraken staan want ik moet me nog aanmelden bij de verloskundige. Doe ik volgende week wel
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Bloemmm: 15 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Je staat erop Mamamooimeisje!
Vreemd trouwens, ik ben ook 16 april uitgerekend.. Maar de verloskundige en de banner van lilypie zeggen 4 weken en 2 dagen. Een andere site zei weer 4 weken en 1 dag Maargoed.. Na de eerste echo wordt je toch bijna altijd vooruit of terug gezet. Ik weet precies de dag van mijn eisprong en innesteling, volgens mijn eigen berekening is het ook 4 weken en 2 dagen. Misschien ligt het ook wel aan je laatste menstruatie natuurlijk dat ze dat zo uitrekenen.. De banners van ZP willen alleen een Vermoedelijke Bevallingsdatum.
Ja nu je het zegt, uh schrijft. Mijn NOD zou morgen zijn en ik weet wanneer mn eisprong was. Ben van de eisprong uit gegaan. Maar je krijgt er natuurlijk 2 weken gratis bij, met een lange cyclus kom je op meer dagen uit. Mijne is 26 dagen. Jij ook gefeliciteerd trouwens. We zijn nog met zn 2en, haha.
Goedemorgen meiden!! Ook ik mag me hier voorzichtig aanmelden! Volgens een calculator op interner 16 april uitgerekend 20 augustus heb ik een afspraak bij de huisarts voor heel veel informatie (moest bij ons ) de rest heb ik allemaal nog niet gedaan morgen gaan we op vakantie, dus als beebje lekker blijft plakken (hope so!!) dan ga ik volgende week donderdag alles af bellen! en iedereen die zich hier al heeft gemeld, gefeliciteerd!! kwaaltjes, nog niet misselijk, en ga er maar gewoon van uit dat t zo blijft (positief blijven bekijken ) gister en eergister wel fftjes beroerd geweest, diarree en eventjes misselijk, wel steeds weiig gevoel in mn maag als ik dan wat gegeten had...maar verder niets, ja trekkerig/drukkend gevoel in mn buik en heb nog steeds wat rozig slijm verlies (sinds 5 dpo), maar zolang t geen bloed is is t goed , dus ik ga er maar van uit dat t innestelingsbloeding is echt zo weinig vooral met afvegen en verder niet we vinden het nog heeeeeeeel onwerkelijk allemaal! maar gaan vandaag wel onze ouders alvast het goede nieuws vertellen! dus we gaan straks even wat leuke cadeautjes halen jeetje heel verhaal tot volgende week!
Welkom Babyfotograaf! Is dit je eerste kindje? En wat is je leeftijd? Dan zet ik je op de lijst Gefeliciteerd! Onwerkelijk he, hier ook hoor! Ik blijf maar naar die test kijken en soms heb ik echt het gevoel van... Is het nou echt?! Hopen op een plakbaby voor ons allemaal!
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (?? jaar) Eerste Kindje? Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Bloemmm: 15 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Je staat erop Babyfotograaf Als je ook even je leeftijd doorgeeft en of het je eerste kindje is, pas ik dat ook even aan
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Bloemmm: 15 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Zo nu sta je er goed op Babyfotograaf!
Gefeliciteerd!!! Hoe oud ben je en is dit je eerste kindje?(aan je handtekening te zien) Dan zet ik je op de lijst