1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

hmm ben wel de oudste zie ik ;)

2. @ Katie, haha ik dacht al wat lijk je veel op Katie van ATWT. Was/ben jij een fan van ATWT?

@ Lara, wat een leuk idee die eieren! Als jij het fijn vindt om het al te vertellen, moet je dat gewoon doen. Je ouders staan toch dichtbij. Wij zijn op 2e paasdag bij mijn ouders, even kijken hoe het gaat dan, maar moet dan toch zeggen dat ik de gerookte zalm helaas moet laten staan.

Nou ja nieuwe coupe is het nog niet. Ik had een pony en die laat ik bijgroeien. Nu heeft de kapper het wat beter laten overlopen in de rest van mijn haar.

@ Rossi, zo hee wat een mooie knaller! Weer uit eten? Ga je zo vaak uit eten? :p

3. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    ja lekker he ;) ik ben er ook weer helemaal gelukkig mee hihi

mjah ik ben altijd wel van het schrijven, vind ik leuk hihi van ons trouwen heb ik ook een heel boekwerk gemaakt! supergaaf

ik zeg lekker ff relaxen als t mannetje thuis is:) hij heeft alleen maar gewerkt... ( heel flauw ) die van mij is de auto nu aan het wassen want ja daar ben ik te gaar voor nu en ik moet nog uit eten vanavond whahaha ( te slecht ) ;)

@ babyengel Ik ben ontzettend populair hihi nee hoor ik had toevallig allemaal dates gepland en op een of andere manier komen ze dan allemaal in dezelfde maand!!:D

4. Oudje! Haha, :p :p ach, je bent geen 60 toch :p

5. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    als iemand de tabel gaat aanpassen ik ben 26 hihi ik zit n beetje te klooien met dat aanpassen ( blondt he )

@ lara, nou idd je bent zeker oud pffffff hahaha:p ( trouwens we zitten pas bij 11 december wie weet hoeveel er nog bijkomen...

6. Uitgerekende datum:
    01-12-2012 Danielle86, 25 jaar, 1e kindje
    01-12-2012 Mila77, 2e kindje (brusje voor Jenna, 2-ling **)
    02-12-2012 Blinky 30 jaar, 2e kindje (brusje voor Denny)
    05-12-2012 Babyengel, 25 jaar, 3e kindje (zoon dec 2009, dochter* okt 2011 & 3 MK)
    05-12-2012 Rossi85, 26 jaar, 1e kindje (2 sterretjes)
    05-12-2012 Patriesss, 2e kindje
    06-12-2012 Daylinn, 29 jaar, 2e kindje
    06-12-2012 Natasja22, 1e kindje (5 sterretjes)
    08-12-2012 Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje
    08-12-2012 Rian85, 26 jaar, 1e kindje
    11-12-2012 Lara1, 32 jaar, 3e kindje (dochter nov 2009, zoon* okt 2011)

Afspraken:
    03-04-2012 Danielle86, bloedprikken HCG
    10-04-2012 Daylinn, afspraak MvM
    11-04-2012 Rossi85, 2e echo
    13-04-2012 Natasja22, 1e echo
    17-04-2012 Daylinn, 1e echo 9:30
    18-04-2012 Rossi85, intake Gyn
    24-04-2012 Blinky, termijnecho vk 18.45
    27-04-2012 Blinky, intakegesprek vk 9.00

Vlindertjes:
    31-03-2012 Noushis

Als er wijzigingen zijn, laat het gerust weten!

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Hahaha inderdaad , wie weet volgt er nog wel iemand die ouder is.
    Wel raar hoor, ben altijd de jongste overal geweest hahah.
    Maar heb altijd gezegt, zo rond mijn 30ste willen we voor kindjes gaan, en ik was 32 weken zwanger op mijn 30ste verjaardag.
    Niet dat het te plannen valt natuurlijk ;)

WIe weet er ttouwens of je buikspieroefeningen mag doen nu?
    Heb ze vanmorgen maar even overgeslagen op de sportschool. twijfelde heel erg...

Babyengel, ook lekker toch, even goed bijpunten.

Rossi, ohh lekker uit eten,geniet er van!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nu van de test en als je het ei hebt gemaakt natuurlijk ook van het ei;). ja hij mag zometeen lekker zorgen, want heb ff een pittige dag vandaag. gisteren zijn we veeeeeeeel te laat gaan slapen om 1.15 en om 7.15 weer eruit. ik moet me echt gaan aanleren om uiterlijk 23.00 mijn bedje op te zoeken.

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja och de arme schat, kan ie gelijk thuis weer aan de slag hihi. nee hoor we laten gewoon vandaag de boel een beetje de boel hier en morgen kunnen we samen weer opruimen en poetsen.

dat is bij ons ook vaak zo. dan heb je een hele tijd niks en ineens zitten er 2 maanden propvol geplanned

10. linde90

linde90 Niet meer actief

ok dan, zal hem even spammen, en van de week het ei!

Hier lig ik echt heel vaak vroeg op bed, eerst door de slapeloze nachten van onze dochter, toen door de zwangerschap van onze zoon en daarna door de zorgen. Hopelijk slaap ik ooit weer eens een nachtje door . ....
    Ach , je went er wel aan vind ik aan weinig slaap

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    je mag gewoon buikspieroefeningen doen als je dat al gewend bent. je moet alleen goed op je lichaam letten. als het onprettig aanvoelt, of je krijgt hartkloppingen of je wordt duizelig moet je minderen of stoppen

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Ok, dank je BLinky.
    Ik had van de week wel met rekken en gewichten dat het vreemd voelde bij mijn baarmoeder en ben toen inderdaad daar maar mee gestopt. Ik vind het wel lekker om in ieder geval te blijven sporten, het is onder begeleiding van de fysio ivm met mijn BI.

13. Nou ik dacht dat ik een bericht had geplaatst, niet dus :(
    Maar schuine buikspieren mogen gewoon

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    met BI is het zeker fijn, zolang het maar niet belastend wordt

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    pff mijn man is nog niet klaar met werken en dan moet ie straks ook nog 30 tot 40 minuten rijden voor hij thuis is. zit ff te balen

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  17. linde90

linde90 Niet meer actief

Kan ik begrijpen BLinky, daar gaat je planning voor vandaag

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja gelukkig is het morgen 1e zondag van de maand en dus koopzondag. maar valt toch wel een beetje tegen.

19. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @lara met mijn vorige zw schap heb ik ook de buikspieroefeningen gelaten voor wat het was,al heb ik nog tot week 9 geprobeerd met zon kano geval whahaha
    Maar dat begon ik toen echt te voelen en ben dus gestopt daarmee

En nee je bent niet oud :D

Trouwens onze regel is na mijn 30ste NIET meer gaan voor een 2de en gelukkig halen we dat ivm zusje met down...

Slapen?Wat is dat kun je dat eten hahaha

@babyengel,lara knuff...
    Krijg een brok in mijn keel jullie mooie moppies waken over jullie ben ik zeker van :(

Waarom er zoveel ellende moet gebeuren met kleine kindjes joost mag het weten...
    Vreselijk...

@rossi mijn man heeft een vader boek :p
    Hij heeft er op een blauwe maandag in gelezen nu vangt die stof haha

20. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    @ Babyengel

Ja nou grote fan is een groot woord, maar de laatste jaren keek ik het toch wel regelmatig, en omdat je soms op forums zoals deze komt, en ik me toch niet helemaal bekend wil maken ben ik op zoek gegaan naar een nick, dat is dus inderdaad Katie geworden..En dan het plaatje maar compleet maken dus ook een foto van Katie:D

@ Lara, je bent ook nog wel ouder dan ik, maar volgens mij kom ik op een goede 2e plek..Ik ben 30

Heb trouwens sinds vanmorgen (tijdje bij wedstrijd van m'n stiefzoon gestaan) behoorlijk last van m'n rug, en zojuist met boodschappen doen trok het helemaal door naar m'n heup...Horen dit soort dingen erbij of ben ik me nu al dingen aan het verbeelden??

Deel Deze Pagina