Sandana gefeliciteerd met je goeie echo!! Hier mijn buik nu sinds kort toch erg opgezet.. en mijn knoop gaat alleen dicht als ik mijn buik inhoud. Moet het toch gaan verbergen. Heb een buikfoto in het buikfototopic gezet. Nu even verder met mijn taart maken. Kwarktaartje voor mijn man, hij is morgen jarig. We gaan dan ook naar de eftelin (ik geen zin in, maar hij wilde het graag). Gelukkig een heerlijk lang weekend, pas woensdag weer werken! Hopelijk is het gauw dinsdag.. kan niet meer wachten.
@ sandana: wow mooie echo, gefeliciteerd! Weer een dagje verder! Ik vind de dagen eigenlijk best gaan. Maar als ik dan aan december denk dan duurt dat nog wel heeeeeel erg lang! Hier gister toch voor het eerst serieus misselijk geweest. Heb juist s ochtends er geen last van maar s middags. Dan ben ik ook telkens heel erg moe, en 's avonds krijg ik dan weer energie! Beetje omgekeerd ritme dus, maar ach, heb het er allemaal voor over hoor!!
@ babyengel van harte gefeliciteerd veel plezier vandaag... Enne: we zijn weer een dagje verder meiden!!! iedereen die gaat werken werkse en een leuke dag en iedereen die thuisblijft of een vrije dag heeft natuurlijk ook bijna WEEKEND
Er wordt veel gekletst dames, ik kan het amper volgen! hihi... Net even bijgelezen! @Katy, Vreselijk dat mensen zo reageren, mijn schoonmoeder gaf aan dat ik te veel gesport had. Nou dat vond ik ook zo erg, later gaf ze aan het niet zo bedoelt te hebben, maar het kwam wel hard aan. Ik kan me goed voorstellen waarom je het hun niet verteld, nu al. Ik zie mooie echo's, kloppende hartjes en gelukkig geen slecht nieuws meer, erg fijn! Dames geniet van deze mooie tijd (ondanks de spanning)! We hebben weer een heerlijk weekend voor de boeg.
@ rian: wat rot dat je nou toch weer helderrood bloed verloren hebt. wel fijn dat je verder geen klachten hebt. is idd niet wat je hoopt van het begin van een zwangerschap. @ go4it: wel fijn dat je al wat oudere kindjes hebt die al goed kunnen meehelpen. dat zal zeker schelen @ lara: super dat je zo vaak bij de gyn en vk kunt komen en vaak een echo krijgt. is toch iedere keer fijn om geruststelling te krijgen he. wat leuk dat ze aan de receptie zo reageerden. maakt het wel nog specialer als mensen zo met je meeleven @ katie: zo dat is erg hoe mensen op je miskraam gereageerd hebben zeg. schandelijk. ik vind het heel knap dat je in die tijd zo aan je stiefzoon kon denken. neem ik mijn petje voor af @ sandana: gefeliciteerd meid met je mooie echo en je kloppende hartje
Jaa dames een kloppend hartje op de echo en ik ben inderdaad 5 dec. Uitgerekend. Ik ben helemaal blij
Patriess super fijn zeg!! Gefeliciteerd! Over het algemeen toch wel veel goede berichten hier! @ rian: balen van dat bloed, het maakt je zo onzeker he! Bij mij is het gelukkig nu alweer 2 dagen weg maar blijf steeds checken hoor! De vk zei tegen mij dat het bij sommige mensen er gewoon bij hoort!
Sandana: Jeeeh goed nieuws! Gefeliciteerd! Kon de lijst niet zo gauw vinden, maar staan er vandaag nog echo's op de planning? Rossi: Inderdaad weer een dagje verder en ook al weer (een lekker lang) weekend!
Nou meiden hier gisteren (sorry was laat thuis en heb nu pas tijd om achter de computer te reageren) de eerste echo gehad. EN WE HEBBEN EEN KLOPPEND HARTJE GEZIEN nu pas 31 mei de volgende echo (ben dan 13 weken) pffff dat duuuurrrt nog zoooo lang
patriess en cvo allebei gefeliciteerd met jullie kloppend hartje! waren er nog meer dames met echo´s? ben ff de lijst kwijt
Lekker zeg die goede berichten! Doet mij ook erg goed. Jullie natuurlijk hartstikke gefeliciteerd!!!!
@ babyengel: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad in de efteling en dat je nog goed weer gehad hebt. zo ff kijken naar die buik van je. vind ik altijd zo leuk om te zien @ patriesss: gefeliciteerd met je goeie echo en het kloppende hartje. @ volonta: mooier banner hoor @ cvo: gefeliciteerd met je mooie echo en kloppend hartje. poeh dat duurt nog lang zeg. das balen
wij hadden vanmorgen een intake gesprek. was eigenlijk met andere vk die geen echo´s kan maken, maar die was weggeroepen voor spoedje. dus hadden we dezelfde als afgelopen dinsdag. die stelde voor om nog maar eens te checken hihi. ze zijn de afgelopen 3 dagen lekker gegroeid en de hartjes kloppen lekker fanatiek. ik heb nog nieuwe foto´s meegekregen waar ze beter te zien zijn. ze willen nog niet samen op de foto, dus dan maar apart haha
WOEHOEEE super vet meis ben zo blij voor je!! over n paar weekies dan gaan ze lachend samen op de foto hihi xx