1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Lein: Oei, dat doet indd pijn. Hoop dat alles gewoon goed is.
    @Anneco: Wat verschrikkelijk zeg, moet er niet aan denken. Vreselijk voor de familie, ook voor je zoontje dat hij t gezien heeft...

@Volonta: Pfff hoop eerlijk gezegd niet op een tweeling.. Denk dat mn lichaam dat niet aan kan. Al zit het wel heel vaak in mn familie aan mn moeders kant. Mn broertje en zusje zijn ook van een tweeling...
    Helaas gaat de dag niet zo snel. Zou eigenlijk naar school gaan ( studeer doktersassistente) maar heb de hele avond en nacht zitten over te geven.
    Was 3 dagen niet misselijk geweest, volgens mij heb ik t vannacht dus 3 dubbel terug gekregen.
    Durf nu niet goed te eten, weet niet wat ik binnen kan houden.

@Echo: Iedereen veel plezier en succes vandaag!

2. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    @babyengel ik ben salarisadministrateur, gelukkig wel een beroep die economisch minder gevoelig ligt maar helaas zijn er nog altijd bedrijven die denken dat 3 man op zo'n afdeling moet kunnen om er later achter te komen dat 3 wel erg veel is balen!

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @AnneCo
    Ja super he, ik voel me een stuk beter!

Gisteren ook naar mijn ouders geweest om het te vertellen, ze waren dolblij! Al hadden ze wel al een ijzersterk vermoeden, hihi...
    Ik ben ook zo goed in geheimen bewaren voor mijn ouders.
    Vrijdag aan mijn schoonouders vertellen en dan aan mijn (schoon)broer en schoonzussen.
    Zo leuk om iedereen het te vertellen, geweldig gewoon!

Sow ik lees net je berichtje van het ongeluk! Damn, heftig zeg... vreselijk, daar zijn geen woorden voor.'
    Hoe gaat het nu met je zoontje? Ik hoop dat hij het goed kan verwerken.

@Lein79
    Ai wat vervelend, maar wel fijn dat je nu kunt genieten!
    Inderdaad lekker vrij die maanden, zie er maar het positieve van in.

@Babyengel
    Wat fijn en mooi he, een kloppend hartje!Ben benieuwd naar de foto. Damn een cyste, ik hoop dat deze wegtrekt/krimpt!

@fenyalara
    Wow wat gaaf een tweeling, leuk zeg! En overmorgen weer een echo, geniet er maar goed van!

@lilotje,
    Over 40 minuutjes kun je je wondertje gaan bekijken. Spannend, ik hoop dat alles goed is en je een mooi kindje ziet!

Hier gaat verder alles goed, weinig kwaaltjes, soms beetje moe en/of misselijk.
    Gisteren moest ik met een klant naar het ziekenhuis, hoofdwond, moest gehecht worden, tijdens het hechten ging alles goed, kan er ook goed tegen. Daarna moest de wond verder schoongemaakt worden en ging de broeder de informatie papieren halen, wordt ik me ineens toch slecht. Pff het zweet brak me uit en ik moest echt even gaan zitten, haha stond ik daar eerst stoer te doen! Poeh schaamde me dood, haha..

4. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Pffff ik ben zo zenuwachtig! Nog een half uurtje en dan zie ik hopelijk weer een mooi kloppend hartje. Gister de hele dag geen bloed gehad en vanochtend ook niks, dus ik hoop maar dan alles goed is, maar de zenuwen gieren door mn lijf. Zelfs mn vriend heeft er slecht van geslapen. Nou meiden duim voor mij!

5. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Spannend Lilotje... kan me je spanning goed voorstellen!
    ik duim voor je...

6. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Babyengel ik kan van de lijst af.

gisteravond hebben we een echo gehad en helaas klopte het hartje niet meer, vanmiddag mag ik bij de gyn komen om te bespreken hoe we nu verder gaan. ik wens jullie het allerbeste!

7. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    O Rossi, wat erg. Heel veel sterkte. En ik hoop dat ook voor jou dat je ooit een plakbeebie krijgt.
    Sterkte.

8. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ach meid, de tranen springen in mijn ogen!
    Wat erg voor je... snik....
    Ik wens je heel veel sterkte, hopelijk heb je weinig klachten en kun je snel geholpen worden!
    Dikke knuffel voor je....

9. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rossi: Wat vreselijk! Heel veel sterkte! Hebben ze het vruchtje nog op kunnen meten?
    Veel succes vanmiddag bij de gyn en kom gerust vertellen hoe het ging bij de gyn!

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Rossi: Vreselijk zeg, heel veel sterkte!!

11. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ......Wat verschrikkelijk! Mijn buik draait ervan om. Veel sterkte zeg, dit zal voor niemand bij jullie in de omgeving makkelijk zijn...Hoe is het met je zoontje? Goed de nacht doorgekomen?

12. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    goedemorgen allemaal,
    hier slecht geslapen, ik bleef maar met dat beeld in m´n hoofd malen. M´n zoontje heeft wel goed geslapen, maar komt steeds bij me met van die moeilijke vragen. pfff hoe kun je zoiets nou uitleggen aan een kind! de hele buurt is hier idd in shock.

en Rossi meid wat lees ik nou, wat zullen jullie verdrietig zijn! veel sterkte meid.

lilotje ik duim voor je....

andere meiden met echo´s ook voor jullie wordt hier flink geduimd!
    succes ;)

13. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Rossi, jeetje wat erg, bah ik had zo gehoopt dat het bij iedereen goed zou blijven gaan! Hoe voel je je nu? Veel sterkte, knuffel!

14. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilotje.....en?

15. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ hier: alles was goed. Jeetje wat lastig al die vrolijke en verdrietige berichten door elkaar. Maar voor mezelf erg blij en opgelucht. Baby was al een stukje groter dan vorige week, hartje klopte goed en alles zag er prima uit! Zie hier mijn mooie echo-foto!

Bijgevoegde bestanden:

16. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    beetje onduidelijke foto trouwens, heb met mn telefoon een foto van de echo gemaakt, vandaar!

17. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    thnx meiden, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ze hebben hem op 7-6 gemeten...

ik weet niet hoe ik hier nu weer overheen moet komen... pfff ik had er zo'n goed gevoel bij :(

18. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    ik zie hem zitten hoor!! @ghz ;) gefeliciteerd

19. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    gefeliciteerd lilotje! wat zul jij opgelucht zijn! enne we kunnen wel wat goed nieuws gebruiken. nu genieten van je zwangerschap! enne zeiden ze nog iets over je bloedverlies?

20. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    WauW! Wat een super goed bericht na al die onzekerheid! Gefeliciteerd!

En inderdaad verdrietige en blije berichten lopen dwars door elkaar heen...net het echte leven.... en gelukkig is hier voldoende ruimte voor alle soorten berichten! Ben heel blij voor je!

Deel Deze Pagina