1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Ik ben ook erg blij, denk dat ik nu maar ga genieten. Tja het bloedverlies is waarschijnlijk elke keer een adertje ofzo, want in de baarmoeder was ook niks te zien wat verder op bloedverlies kan duiden. Ze zei dat het wel vaker voorkomt en dar het een erg goed teken was dat het gegroeid is en dat met een kloppend hartje de kans op een miskraam al zoveel kleiner is.
    Maar ook zei ze dat het geen garantie is dat het goed blijft gaan, dat weet ik ook, het kan alsnog morgen mis gaan. Maar voor nu ben ik blij en nog steeds lekker zwanger! :D

Tja GHZ nu weten veel mensen waar ik woon hihi, maakt niet uit!

2. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Rossi, wat ontzettend verdrietig! Sterkte meis!

Lilotje, fijn dat alles goed was, hopelijk lukt het nu de onzekerheid wat van je af te zetten ;)

Ik heb slecht geslapen. Vanmiddag om 15.00 de echo..
    Ben bloednerveus..

Zo eerst dochterlief naar opa brengen, die past ff een uurtje op..
    En dan hopelijk voor de allerlaatste keer naar de vruchtbaarheids kliniek...

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo oneerlijk:(. hele dikke knuffel meid

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ lein: au dat doet behoorlijk zeer. gelukkig zit je kleintje nu nog heel goed ingepakt.
    @ anneco: oh wat verschrikkelijk. wat zal je zoon daarvan ondersteboven zijn. wat vreselijk. kan hij er een beetje over praten?
    @ babyengel: dat is heel goed nieuws dat ze geen problemen voorzien met de cyste. moet een enorme opluchting zijn
    @ kinderwens: haha is toch heel normaal dat je wat gevoeliger bent nu. ik had het toen de nagel van denny was losgescheurd. we waren bij de dokter en ineens draaide de kamer. ik dacht pff wat ben ik een aansteller. 2 dagen later bleek ik zwanger te zijn haha

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ lilotje: van harte gefeliciteerd met je goeie echo en wat fijn dat je kleintje goed gegroeid is. dat is weer even een hele geruststelling.

@ hier: konijntje heeft voor de zoveelste keer dit afgelopen jaar een prop ontlasting aan zijn kontje hangen, zo zielig. dus maar weer naar de dierenarts en nu vinden ze het toch eindelijk wel noodzakelijk om zijn ontlasting maar eens na te kijken. pff daar moet je dan wel eerst voor de 4e keer hetzelfde probleem voor hebben. morgen kunnen we pas terecht helaas. nog even volhouden konijntje

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Sorry meiden... krijg het niet bijgehouden.
    Kitsmisselijk hier, blèèh!!

7. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    @ Rossi, sterkte meid, blijven rot berichten! Dikke knuffel.

@Lilotje! Gefeliciteerd meid! Fijn!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sandana: he bah ook nog zo misselijk=sterkte ermee. ik zit me ook iedere dag suf te piekeren wat we weer moeten eten

9. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    @hier net lekker de stad in gedoken om alle ellende van gisteren en de zenuwen voor de echo te vergeten, lekker mijn kadobonnetjes ingeleverd en een mooie zonnebril en schoenen gekocht :)
    Verder de laatste dagen smiddags tot bedtijd zoooo misselijk :( maar voor een goed doel!

10. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Hier vandaag ook kotsmisselijk. Heb net zo'n 1,5 uur geslapen.
    Vanochtend het kinderkamertje opgehaald. Misschien wel vroeg, maar de ouders wilden ervan af. Zaterdag langs mijn zus om daar ook nog een paar spulletjes op te halen.

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi allemaal,

Wat is hier al lekker veel gekletst voor een vrij pril clubje, leuk ! Ik ga niet alle 215 pagina's teruglezen, maar gezien de laatste berichten wil ik Rossi85 als eerst ontzettend veel sterkte toewensen, dus bij deze. Echt geen woorden voor, hoop dat je de kracht vindt om dit te verwerken.

Ik ben zwanger geraakt in de 4e IUI, en vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat het werkelijk zo is. Met 6+2 heb ik de eerste echo gekregen en alles zag er prachtig uit! Morgen heb ik de tweede echo en ben dan 8+2, hoop op wederom een geruststelling!

Qua symptomen, heerlijk moe de hele dag, misselijk de hele dag, en sinds een halve week behoorlijke pijn in onderrug heup en lies en stuit + bil (doorstralende pijn lijkt wel, maar ben er nog niet helemaal uit wat het is). Herkenbaar voor iemand ?

Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst in ieder geval! Ik neem een abo maar weet nog niet of ik het allemaal kan bijhouden :p

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Rossie, wat verschrikkelijk meid, heel veel sterkte

@Anneco; jeetje wat heftig nieuws. Wat verschrikkelijk dat je kindje het heeft gezien. Veel sterkte voor jou je kindje en de hele buurt.

@Lilotje Super meid!!! Ben zo blij voor je, ik morgen mijn echo, ben echt zo benieuwd, jouw goede nieuws geeft me wel weer wat hoop!

13. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Helaas is het ook hier afgelopen.
    Ons kindje was perfect op groei voor 9 weken, zo compleet, maar het hartje is een of twee dagen terug gestopt..

Ben kapot.. heb ff geen tranen meer over maar die zullen straks vast weer komen..

14. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat nu?!! Rossie en Frommel!! Verschrikkelijk nieuws.......ik wens jullie beide heel erg veel sterkte en moed om de hoop hoog te houden dat ook jullie een mooie zwangerschap kunnen hebben. Want dat is echt zo!!

15. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    thnx meiden :(
    @ frommel ik voel me ook zo... alles is gewoon op

ik kan helaas pas dinsdag geholpen worden :( ik heb vandaag 4,5 uur in het ziekenhuis moeten wachten en dan weer daarheen dan weer daarheen... ik gun dit NIEMAND

16. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    hier mijn verhaal zoals ik het in de vlindertuin heb gepost...

Overdag voel ik wat nare steken... ik maak me toch wat zorgen, ik zit rond dezelfde tijd als de vorige keren dat het verkeerd is gegaan dus ik bel de verloskundige en vertel haar het verhaal.. meteen zegt ze dat ze naar de praktijk gaat en dat ik meteen kan komen.

Daar lag ik dan weer op dezelfde bank als de vorige keer, zwetende handen en een trillende lip. Voorzichtig maakt ze de echo, en zoekt het beebje.

Meteen voel ik al dat het niet goed is, ik probeer me de andere echo's voor de geest te halen, mijn mooie kleine sterke beebje. ik kijk naar het scherm ik zoek het disco lampje... maar ik zie nog steeds niets, ik voel tranen over mijn wang gaan, ik kijk mijn man aan en ik zie zijn ogen over het scherm gaan... zoekend naar het zelfde lampje als ik zocht, maar ik weet al dat het er niet is.

De vk zegt: ik geloof dat ik je niet gerust kan stellen.. en ik hoor het al niet eens meer. Ze staat op en loopt naar haar bureau. Mijn man kijkt me aan en pakt me vast en aait over mijn haar, ik denk nog wat een belachelijk iets zit ik hier in mijn blote kont een beetje te janken. langzaam sta ik op en kleed ik mezelf weer aan.

Daar zit ik dan op dezelfde stoel, het hele verhaal weer aan te horen...ik hoor haar praten en mijn man antwoorden, maar wat ze echt zegt hoor ik niet, ik denk aan het kleine beebje in mijn buik dat niet sterk genoeg was...

Als verdoofd loop ik naar de auto en mijn man helpt me instappen... hij wil een knuffel. hij stapt in en rijdt naar huis. ik kijk naar buiten... en natuurlijk lopen er overal moeders met kinderen, kinderwagens en gezinnen.

Als ik thuiskom duik ik in bed... mijn man belt mijn ouders en die staan binnen een half uur voor de deur, mijn moeder kruipt bij me in bed en begint te huilen... ze vraagt of ik wel heb gehuild.. ik kan niet huilen, niet echt.
    Ik zeg dat ik wil slapen en dat probeer ik ook te doen.

Gek genoeg slaap ik als een roos.

Vanmorgen gaat de telefoon, het is de vk, vanmiddag mag ik naar het ziekenhuis om alles verder te bespreken. Ik weet al wat ze gaan vragen: curettage, afwachten of de pillen...

ik weet niet wat ik moet doen, ik heb altijd curettage gehad ik ben bang voor de pillen en de pijn die daarbij gaat komen....

Dit wordt een lange dag

17. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Pfff klote zeg dit gun je niemand!!! Sterkte meis wat ontzettend vervelend nieuws!

18. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Na al dat vervelende nieuws durf ik het bijna niet te zeggen, maar ik ben net terug van de echo en wij hadden een mooi knipperlampje. Uit respect voor de dames plaats ik nu nog geen foto misschien later. Sterkte voor alle vlinder mama's

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jemig :( Dit is schrikken zeg.. !
    Heb er geen woorden voor.
    Wat vreselijk voor jullie :(

Wens jullie veel sterkte en kracht.

20. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kinderwens; weet je al waar je rode plekken vandaan kwamen? En die steken bij het slapen? Ik herken het zelf niet, maar ben wel benieuwd. Gefeliciteerd met je goede echo! :)
    @wondertje; ik draag daarom vooral stretch of mijn lage spijkerbroek. ik wil liever nog niet aan de zwangerschapskleding.
    @babyengel; gefeliciteerd met je goede echo!! En fijn dat ze verwachten dat het niet ernstig is met de cyste, wel fijn dat je snel toch weer een echo krijgt.
    @anneco; dat is schrikken. ik hoop dat je zoontje er goed mee om kan gaan. jullie zelf ook sterkte hiermee.
    @Lilotje; jaaa! ook gefeliciteerd met je mooie echo. :)
    @blinky; ohhh wat zielig voor het konijn. hopen dat het makkelijk te verhelpen is.
    @lein; ja jezelf met kadootjes verwennen mag zo nu en dan wel even toch. hihi zeker als het met kadobonnen kan. en ook gefeliciteerd met je goede echo! :) Wat heerlijk toch!
    @didi; tja, het kan geen kwaad om het al in huis te hebben toch? Ook best leuk om mee bezig te zijn. Veel plezier!
    @scarabee; welkom! en ik hoop ook voor jou een goede zwangerschap. Je kan je zorgen hier gewoon kwijt hoor!

Wat een ups and downs vandaag. Ik heb het er wel even moeilijk mee hoor. :(

Deel Deze Pagina